آزار و اذیت دختر دانشجوی تهرانی داخل پراید پارک شده در خیابان خلوت / مرد 39 ساله به اعدام محکوم شد

309
دسته‌بندی نشده

صبح دیروز این مرد در جریان محاکمه به دادرسان دادگاه گفت: ‌روز حادثه که شیشه مصرف کرده بودم با نیرنگ همدستم دست به این کار کثیف زدم.

در جریان این جنایت Crime سیاه که دوم اردیبهشت پارسال در رودهن رخ داد دختر جوانی سراسیمه به پلیس Police مراجعه کرد و گفت: مردی به نام ناصر-39 ساله-چند وقتی بود که مقابل دانشگاه به عنوان مسافرکش توقف می‌کرد که یک روز سوار خودروی پراید سفید رنگش شدم و بین راه گفت که به من علاقه دارد و می‌خواهد با من ازدواج کند اما درخواستش را نپذیرفتم تا اینکه فردای همان روز دوباره سر و کله‌اش پیدا شد و گفت می‌خواهم برای آخرین بار با تو حرف بزنم من هم فریب خوردم و سوار شدم، چند دقیقه از حرکت خودرو گذشت تا اینکه متوجه شدم او به مسیر دیگری می‌رود، فریاد کشیدم و گفتم «نگه‌دار می‌‌خواهم پیاده شوم» اما او اعتنایی نکرد بعد مقابل یک خودروی مشکی ایستاد. مرد غریبه‌ای از آن بیرون آمد و وارد خودرو شد بعد هم مرا با کتک مورد آزار شیطانی قرار دادند که بیهوش شدم و زمانی که به هوش آمدم دیدم در بیمارستان هستم. گویا زن و شوهری که از آن محدوده عبور می‌کردند مرا به بیمارستان منتقل کرده بودند.

پس از اظهارات دختر جوان عملیات دستگیری دو مرد شیطان‌صفت در دستور کار پلیس قرار گرفت در حالی که تنها سرنخ پلیس شماره پلاک خودروی پراید سفید رنگ بود، سرانجام مالک خودرو را شناسایی کردند و برای بازجویی به اداره پلیس آگاهی منتقل شد. مرد شیطان‌صفت در نخستین بازجویی منکر تعرض به دختر 19 ساله شد اما در بازجویی‌های بعدی به جنایت شیطانی‌اش اعتراف کرد. این مرد که دارای سوابق متعدد کیفری است صبح دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری محاکمه شد. در حالی که همدست این شیطان‌صفت کماکان متواری است و تحت تعقیب پلیس قرار دارد. دختر جوان به شرح حادثه Incident پرداخت و گفت: این مرد زندگی‌ام را نابود کرده است. من قبول دارم که ساده‌لوح بودم و فریب او را خوردم اما آقای قاضی Judge من از آن حادثه شوم تا الان نتوانسته‌ام به زندگی عادی برگردم. ترم دوم دانشگاه بودم که این اتفاق افتاد و از آن زمان به جای درس و دانشگاه هر روز به روانشناس و روانپزشک مراجعه می‌کنم. من از شما درخواست اشد مجازات را برای این مرد و همدستش دارم. سپس به دستور قاضی بابایی مرد متجاوز Rapist در برابر دادرسان دادگاه قرار گرفت و گفت که روز حادثه شیشه مصرف کرده بوده و با نیرنگ همدستش این دختر جوان را مورد آزار و اذیت شیطانی قرار داده‌اند. سپس ناصر با اظهار پشیمانی از دختر جوان خواست که او را ببخشد. پس از پایان محاکمه قضات شعبه پنجم وارد شور شدند و مرد جوان را به اعدام execution و 99 ضربه شلاق Whip محکوم کردند

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *