“آقای ظریف” به همراه همسر و دخترش در کنسرت + عکس

224
دسته‌بندی نشده
دکتر-ظریف-و-همسر-و-دخترش

دکتر محمد جواد ظریف و همسرش به همراه دخترشان در کنسرت جدید سالار عقیلی و محمد معتمدی یکی از میهمانان ویژه بودند. در این کنسرت علی جنتی و برخی از دولتی ها نیز حضور داشتند.

 

ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی و خوانندگی محمد معتمدی و سالار عقیلی برنامه خود را پس از چند سال دوری از صحنه اجرا کرد. در این کنسرت دکتر ظریف و همسرش به همراه دخترشان حضور داشتند.

 

فرهاد فخرالدینی در سال 1377ارکستر موسیقی ملی ایران را بنیان گذاشت و اولین برنامهٔ این ارکستر به اجرای چند اثر از علی تجویدی با آواز محمدرضا شجریاناختصاص یافت.وی در تیرماه سال 1388 از این سمت استعفا داد.

دکتر-ظریف-و-همسر-و-دخترش1

استاد فرهاد فخرالدین از سال 1347و با شوهر آهو خانمآهنگ سازی فیلم را شروع کرد و تا به امروز برای بیش از 15 فیلم و سریال موسیقی ساخته است. در سال 1352 همهٔ ارکسترهای موجود در سازمان رادیو تلویزیون در هم ادغام شدند و ارکستر بزرگ سازمان را به وجود آوردند. در مسابقه ای که برای گزینش رهبر این ارکستر برگزار شد، فخرالدینی بیشترین امتیاز را آورد و از آن سال تا سال 1358 سرپرستی و رهبری ارکستر رادیو و تلویزیون را بر عهده داشت.

سالار عقیلی خوانندهٔ ثابت ارکستر موسیقی ملی ایران است و سابقهٔ کار با گروه دستان، گروه راز و نیازو ارشد تهماسبی را داردو سرود ایران جوان را با اجرای ارکستر ملل خوانده است.

سید محمد معتمدی (متولد 2 مهر 1357، کاشان)، خواننده ایرانی ست. او دانش آموخته رشته کارگردانی است و استاد آواز او حمیدرضا نوربخش بوده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *