آموزش بازکردن الگو (pattern) فراموش شده در آندروید

به دلیل مشکلات زیادی که دوستان در مطلب “آموزش باز کردن پسورد فراموش شده گوشی سامسونگ ” مطرح کرده بوده اند بران شدم تا آموزشی برای باز کردن الگو های فراموش شده یا همان pattern ها در گوشی های آندرویدی قرار بدم . در زیر دو روش کاربردی برای شما بیان شده است . حتما به نکات یاد شده در مطالب دقت کنید.

روش اول : (استفاده از گزینه Forgot pattern )

در گوشی های آندروید هنگامی که شما از رمز الگو pattern  استفاده میکنید قابلیتی به عنوان Forgot pattern وجود دارد تا در صورت فراموشی الگو خود بتوانید وارد گوشی خود شوید .پس از ۵ بار وارد کرد الگو اشتباه توسط شما الگو به مدت ۳۰ ثانیه قفل می شود و شما باید صبر کنید تا بتوانید مجددا الگو را وارد کنید .

forgot-pattern-adnroid-phone.png (267×331)

در این هنگام شما گزینه Forgot pattern را که در زیر الگو قرار دارد را زده تا پنجره جدید باز می شود و از شما میخواد که با اکانت گوگل خود لاگین کنید (اکانت متصل به سیستم آندروید) پس از آن شما می توانید الگو جدید را تعریف یا الگو را حذف کنید و به گوشی خود دسترسی داشته باشید .

قفل گوشی اندرویدی,گوشی اندروید

نکته : باید توجه داشته باشید که شما باید قبلا اکانت گوگل خود را در گوشی آندروید ثبت و آندروید را با حساب کاربری گوگل خود متصل کرده باشیبد در غیر این صورت این روش جواب گو شما نیست .

 

روش دوم : (ریست گوشی از طریق H-Boot )

* شما باید ابتدا گوشی خود را خاموش کنید بهتر است باتری گوشی را حدود ۱۵-۲۰ ثانیه خارج کنید تا مطمئن شوید گوشی خاموش شده است و سپس باتری را سر جای خودش قرار دهید (گوشی را روشن نکنید)

* در مرحله بعد شما باید کلید های کاهش ولوم و سپس پاور و در نهایت دکه home را فشار دهید و نگه دارید (باید به ترتیب فشرده و نگه داشته شود ) اگه درست انجام شود شما وارد محیط  H-Boot می شوید.

  • کلید پاور برای انتخاب قسمت های مختلف است (کار ok را انجام میده)
  • کلید های ولوم برای بالا و پایین رفتن در بین گزینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

* در این مرحله با استفاده از کلید های گفته شده در بالا گزینه Recovery را انتخاب کنید.

* هر گاه علامت مثلث زرد رنگ با پس زمینه لوگوی آندروید ظاهر شد شما باید دکمه افزایشی ولوم را نگه دارید و کلید پاور را بزنید.

* در پنجره که برای شما نمایش داده می شود باید گزینه wipe reset factory را انتخاب کرده .

factory-reset.jpg (496×326)

* و در آخر tracball را انتخاب می کنید و منتظر می مانید تا برایش ما پیام موفقیت کار نمایش داده و شما گرینه ‘yes’ را انتخاب کنید.

* نکته مهم : شما باید در حالتی از این روش استفاده کنید که دیگر چاره دیگر وجود نداشته باشد به دلیل این که با انجام این روش تمامی تنظیمات ، پیام ها ، ای میل ها و مخاطبان شما و برخی اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی حذف خواهد شد.

از روش دوم برای باز کردن پسورد ها و مشکلات دیگه گوشی که نیاز به ریست گوشی می باشد هم میتوانید استفاده کنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *