آموزش رقص در مهدکودک

آموزش رقص در مهدکودک/تهران


روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: محسن رضایی در برنامه زنده “سطرهای ناخوانده” در شبکه اول تلویزیون پیشنهاد کرد تلویزیون از مهندس میرحسین موسوی هم به عنوان یکی از مسئولین جنگ مصاحبه بگیرد. این پیشنهاد فرمانده دوران جنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که میهمان پنج شنبه شب این برنامه تلویزیونی بود، باعث تعجب مجری و نیز مخاطبان شد. رضایی با تحسین تنوع برنامه امسال صدا و سیما برای پرداختن به موضوع جنگ، گفت: “حتی من پیشنهاد می‌کنم از جناب آقای هاشمی هم مصاحبه بگیرید. حتی از آقای میرحسین هم مصاحبه بگیرید، بالاخره ایشان نخست‌وزیر [دوران] جنگ بوده.”


اعتراض عجیب مردم محله نیروی هوایی تهران!

اعتراض و حمله اهالی محله نیروی هوایی تهران به یک مدرسه و توقف فعالیت یک ماهه مدرسه ، اعتراض اهالی محل نسبت به “سر و صدای” مدرسه است. آن‌ها می‌گویند “اگر مدرسه کار خود را آغاز کند، قیمت ملکشان پایین می‌آید”!
شیشه ها شکسته و بر روی در و دیوار آن رنگ پاشیده شده ، نیروی انتظامی شبانه روزی در مقابل درب مدرسه کشیک میدهد که مبادا اهالی خسارت بیشتری به مدرسه نزنند.


این خط سفید رنگ، دنباله ۴۱۰۰ متری یک لباس عروس چینی است. تهیه این لباس یک ماه زمان برده است.


مصاحبه روحانی با کریستین امانپور در شبکه سی ان ان


هزینه یک سانس استخر ۱۵ هزار تومان؛ هر وعده هروئین ۵ هزار!

مدیرعامل کنگره ۶۰ با اشاره به اینکه ورزش علاوه بر یک مکمل درمان اعتیاد، نقش ویژه‌ای در پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد نیز دارد، گفت‌: جوانان ما در شرایطی قرار دارند که می‌بایست برای شنا در یک سانس استخر، حداقل ۱۵ هزار تومان هزینه کنند ولی خرید هروئین برای یک وعده مصرف، تنها ۵ هزار تومان است.


سلاح سرد متعارف!

طرح ممنوعیت بکارگیری سلاح سرد غیر متعارف، تصویب شد.


آب و هوای خارج یه جوریه که آدمو کلا روشنفکر می‌کنه

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *