آموزش ماساژ جنسی ؟

ماساژ جنسی را چطور انجام بدهیم ؟

آموزش ماساژ جنسی بدن

ماساژ جنسی ، نوعی عشق ورزی و روندی درمانی است که موجب آزاد شدن کششهای بدن و فشارهای روحی است، همچنین ماساژ جنسی به فرد اجازه می دهد تا با آزادی بیشتری از رابطه دو طرفه دلخواه لذت ببرد. چنانچه دو طرف یکدیگر را به نوبت ماساژ دهند، هر دو می توانند لذت تقسیم نقش را در دادن و گرفتن خوشی فرا گیرند.

ماساژ جنسی وسیله مناسبی جهت برقرار کردن رابطه فیزیکی در زمانی ست که شهوت یکی از طرفین کم است، و یا زمانی که اختلالی جنسی و یا شرایط فیزیکی خاصی وجود دارد که باعث محدودیت و یا ممانعت از رابطه جنسی کامل بین دو طرف می گردد. با ادامه لمس طرف مقابل، احساسات اولیه که درپی تماسهای فیزیکی به جنبش در آمده ادامه میابد، و موجب جلوگیری از بروز حس ناامیدی و ایجاد نیاز و حس تنهائی خواهد شد.

ماساژ جنسی به ایجاد اعتماد فیزیکی و روانی کمک می کند زیرا یکی از طرفین خود را در احاطه دستهای دیگری قرار می دهد. در هنگام ماساژ جنسی باید به عکس العمل کلامی و بدنی همسرتان خوب توجه کرده و با توجه به میزان رضایت و نیاز او به ماساژ سایر قسمتهای بدنش ادامه دهد.

ماساژ جنسی زن, روشهای ماساژ جنسی, ماساژ جنسی ویژه متاهلین, آموزش ماساژ جنسی, ماساژ جنسی بدن زن, روغن ماساژ جنسی, ماساژ جنسی بدن, روغن ماساژ جنسی بدن, ماساژ جنسی مرد

آموزش ماساژ جنسی زن

ماساژ جنسی وسیله مناسبی جهت برقرار کردن رابطه فیزیکی است

اصول ماساژ جنسی و شهوانی:

• برای انجام ماساژ جنسی باید محیط شما راحت و امن بوده و نگران آمد و رفت سایرین و مزاحمت دیگران نباشید.

• بهتر است ماساژ جنسی روی یک پارچه نرم و لطیف و روی زمین انجام شود. تخت خوابهای فنری برای اینکار مناسب نیستند.

• قبل از شروع ماساژ جنسی دستهای خود را تمیز شسته و آنها را گرم کنید.

• مواظب باشید که روغن ماساژی که استفاده می کنیدخیلی گرم یا خیلی سرد نباشد.

• در هنگام ماساژ جنسی ساعت مچی انگشتر و زیورآلات خود را خارج کنید تا به پوست او آسیبی نرسد.

• همیشه اول روغن ماساژ را روی دستهای خود ریخته بعد به بدن همسرتان بمالید. گاهی اگر روغن یا لوسیون ماساژ را مستقیما” روی بدن بریزید آزاردهنده خواهد بود.

• از شروع ماساژ جنسی تا پایان آن هیچ وقت هردو دست خود را باهم از بدن او برندارید.

• همیشه با نرمی و صرف وقت ماساژ دهید و هیچگاه عجله نکنید.

اگر هر دو شما پی برده اید که ماساژ جنسی، مقدمه ای با شکوه برای عشقبازی است آنگاه یکبار که تمایل جنسی زیادی داشته و تمام بدنتان در حالت آرامش است، می توانید با نوازش قسمت تحریک شونده شریکتان، موجب افزایش حالت جنسی وی شوید.

مهیا شدن جهت ماساژ جنسی:

ماساژ جنسی زن,اموزش ماساژ جنسی,ماساژ جنسی

در هنگام ماساژ جنسی می توانید یکی از موسیقی های سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید

هرگاه که آماده انجام یک ماساژ جنسی و باشکوه هستید، برای خلق یک جو عاشقانه وقت بگذارید تا شریک شما بفهمد که این یک موقعیت خاص است. جهت ایجاد یک محیط خوشبو و معطر، دور تا دور اتاق را بوسیله گلهای خوشبو تزئین کنید و برای ایجاد یک محیط عاشقانه از تعدادی شمع کمک بگیرید، البته آنها را در فاصله ای امن از محل ماساژ قرار دهید.

تشک یا سطحی را که بر روی آن قصد انجام ماساژ جنسی را دارید، بوسیله ملحفه های تمیز و پاک پوشانده و همچنین ملحفه های اضافی و حوله های تمیز برای مواقعی که شریک شما احساس سرما می کند در کنار خود داشته باشید. بعنوان موسیقی پس زمینه در ماساژ، یکی از موسیقی های سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اما مراقب باشید که صدای زیاد موسیقی سبب برهم خوردن ریتم طبیعی حرکات ماساژ شما نشود.

بدقت برنامه و حرکات ماساژتان را انتخاب کنید تا بدین صورت هر دو شما احساس راحتی کنید. درصورتی که تمامی لباسها را از تن خارج کرده اید، باید حرارت اتاق گرم و بدون رطوبت باشد. از داشتن یک محیط شخصی(Privacy) اطمینان حاصل کنید تا بدین طریق فرد گیرنده ماساژ جنسی قادر باشد تمامی افکار و نگرانیها را از خود دور کرده، و فرد ماساژ دهنده نیز بتواند تمام توجه خود را معطوف انجام ماساژ نماید.

در یک ماساژ جنسی کامل (بر روی تمام بدن)، هر دو شریک به یک زیرانداز محکم مانند یک لایه فوتن(Futon)، یا لایه ای از اسفنج، و یا یک تشک محکم نیاز دارند که بتواند وزن بدن آنها را در زیر فشارهای مالش و حرکات ماساژ تحمل کند. البته پتوهای تاشده، کیسه خوابهای پوشیده شده بوسیله ملحفه، و یا بالشهای محکم قرارگرفته بر روی زمین نیز کفایت می کنند. حوله ها و روغنهای ماساژ جنسی باید در کنار و دسترس شما باشند.

ماساژ جنسی پیش بینی نشده

مکان ها و موقعیتهای مختلف می توانند ماساژ را به عملی لذت بخش تبدیل کنند. بعنوان مثال، وقتی که در حال حمام کردن با هم هستید، شما بهترین فرصت را جهت یک ماساژ فی البداهه دارید، خصوصأ اگر تماس پوست به پوست بین شما، حس طبیعی لذت بخش و آزادانه ای را ایجاد می کند.

روشهای انجام ماساژ جنسی:

روغن ماساژ جنسی,ماساژ جنسی,روشهای ماساژ جنسی

در حین ماساژ جنسی بهتر است روغن را کف دست بریزید

انتخاب روغن مناسب بسیار در ماساژ جنسی موثر است

اولین قدم، چرب کردن موضع ماساژ است. مقدار کمی روغن را در کف یک دست ریخته و سپس هر دو دست را بهم بمالید تا قبل از گستردن آن بر روی بدن بوسیله حرکات نرم و ملایم و با بکار بردن بخش نرم کف دست آن را گرم کرده باشید. در کنار خود دستمال یا حوله ای به منظور پاک کردن دستهای خود و یا روغنهای ریخته شده داشته باشید. در صورتیکه شریک شما مالیدن روغن بر روی پوست خود را دوست ندارد، از لوسیون های بدن که حالت مغذی برای پوست دارند استفاده کنید.
حرکات روان شما در حین گستردن روغن بر روی پوست، سبب گرم شدن عضلات و تسهیل جریان گردش خون شده و بافتهای بدن را برای سایر مالشها آماده می کند. در این مرحله از ماساژ جنسی نباید عجله کرد، چون به هر دو شما فرصت آرامش می دهد. توجه خود را معطوف یکدیگر کنید.

دنبال کردن برجستگیها

در حین ماساژ جنسی تمامی تنشها را از دستانتان خارج کنید تا بتوانند بر روی برآمدگیها و فرورفتگیهای بدن شریکتان ماهرانه بلغزند و سُر بخورند و ذوب شوند و بدین طریق تفسیر واضحتری از فرم و ساختمان بدن هم برای شما و هم برای او به ارمغان آورند.

در ماساژ جنسی باید تماس نزدیکی با همسرتان داشته باشید

ماساژ جنسی,اموزش ماساژ جنسی,ماساژ جنسی ویژه متاهلین

نزدیکی فیزیکی شما، بر جنبه تحریکی ماساژ جنسی می افزاید

با قرار گرفتن به صورت باز بر روی کمر شریکتان می توانید به راحتی وی را احاطه کرده و تمامی سطح پشت وی را به وسیله یک حرکت مالشی طولانی و جارو مانند دستان خود در طول شانه ها و پشت وی مالش دهید. نزدیکی فیزیکی شما، بر جنبه تحریکی ماساژ جنسی می افزاید، اما مراقب باشید وزن بدنتان را در یک محل متمرکز نکنید.

در ماساژ جنسی باید حرکات دورانی داشته باشید

حرکت در ماساژ جنسی تحریکی باید ملایم و دورانی بوده هرگز نباید به طور ناگهانی در نیمه بدن ختم شوند. همیشه دستان خود را در حول برآمدگی های بدن به نرمی حرکت دهید. تمامی تنش هائی را که ممکن است داشته باشد، از یاد ببرد و برای احساس لمس دستان شما پذیرا و آماده تر شود. با به حرکت در آوردن دستهایتان از ناحیه کمر به سمت ساقها و به شکل حرکات ساده نوازشگرانه و یا، هنگامی که قسمت جلوئی بدن را از ناحیه ران به سمت شکم مالش میدهید، شما قادرید تا یک حس یگانگی و کمال را در بدن شریکتان پدید آورید.

مالشهای بادبزنی و دایره ای

مالشهای بادبزنی و دایره ای در حین ماساژ جنسی باعث خارج شدن تنش و آزاد کردن فشارها از بافتهای نرم بدن گشته، یک حرکت هیپنوتیزم کننده و یک جریان دلپذیر و لذت بخش را در یک ماساژ جنسی به همراه می آورند.

مالشهای دایره ای برای کلیه مناطق با سطح گسترده در بدن مانند، کمر و کناره های قفسه سینه، ران ها، شکم و سینه بکار میروند. رمز اثر این مالشها آن است که آنها را بطور غیر منقطع و بدون وقفه بر روی پوست بدن بصورت پیچشی انجام دهید تا آنکه آماده ادامه ماساژ و دنبال کردن آن با حرکت بعدی شوید.

مالش های بادبزنی یکی از روش های ماساژ جنسی می باشد
حرکات بادبزنی می توانند به سمت بالا و یا پائین انجام شوند. در یک حرکت رو به پائین وقتی که دستان شما به قاعده کمر رسید، با لغزاندن دستها به سمت بالا و در طول لبه های قفسه دنده ها، به بالای ستون مهره ها باز گردید.

مالش های دایره ای
جهت انجام ماساژ جنسی بصورت مالش های دایره ای، هر دو دست را صاف و بطور موازی بر روی بدن قرار دهید، بطوریکه انگشتان دستها حالت دور شونده از هم داشته باشند. وجود فاصله ای در حدود ۱۰ سانتیمتر بین دستان شما کافی است. در حالیکه دست راست حالت تقدم دارد، با یک فشار یکنواخت بر روی کمر، مالش را در جهت حرکت عقربه های ساعت انجام دهید، البته باید دست راست در جلوی دست چپ حرکت کند.

مالشهای قدرتی
مالشهای قدرتی به ماساژهای جنسی شما تنوع بخشیده، موجب لذت بخش شدن آن میگردد. این مالشها دارای یک اثر طراوت بخشی بر روی بدن بوده، جریان خون را تسهیل می کند، و همچنین شل شدن عضلات گرفته و سفت را در پی داشته و بافتها را از سموم بدام افتاده در بافت خلاصی می بخشد.

شریک شما از تأثیر تحریکی و حسی فشارهای مختلف موجود در این مالشها لذت میبرد. پس از آنکه ماهیچه ها گرم و شل شدند، مالشهای اصطکاکی، ورز دادنی، و ضربه ای را انجام دهید.

جهت تسکین پوست ناحیه مورد ماساژ، باید حرکات قدرتی بوسیله نوازشهای حسی دنبال شده و ادامه یابند. حرکات اصطکاکی باعث سائیده شدن و مالش محکم پوست گشته و جهت آزاد کردن برخی از اعضای بدن از فشارها و تنشها بی نظیر هستند. فشار در این مالشها باید به آرامی و با احساس از طریق قسمتهای ابتدائی کف دست ( قسمت نرم کف دست)، شست ها، انگشتان و یا حتی بندهای انگشتان دست اعمال گردد.

حرکت قدرتی می تواند بصورت یک مالش مداوم، یک کشیدگی کوتاه، و یا یک حرکت مدور انجام شود که طی آن، فشار بر روی نیمه خارجی دایره بیشتر است. حرکات اصطکاکی و سایشی را زمانی انجام دهید که در نواحی مجاور استخوان مانند طول ستون مهره ها، در حوالی تیغه شانه ها، زیر و روی جمجمه، و یا بر روی دستها ، پاها و صورت در حال کار کردن هستید.

مالشهای تسکین دهنده

مالشهای با دایره بزرگ بر روی شکم بسیار تسکین دهنده بوده، به شریک شما کمک میکند تا عمیق تر نفس بکشد، بطوریکه بیشتر در تماس با احساس جنسی و عاطفی خود قرار میگیرد. همیشه بآرامی به شکم نزدیک شوید چون شکم، ناحیه ای آسیب پذیر است.

تمدد اعصاب کمری

آموزش ماساژ جنسی,ماساژ جنسی زن,ماساژ جنسی بدن

در حین ماساژ جنسی، حالت صحیح و درستی بخود بگیرید

ستون مهره ها معمولأ یکی از پر تنش ترین نواحی بدن است. حرکات اصطکاکی گسترده تر و شدیدتر بر روی عضلات و رباطات در طول ستون مهره ها به آزاد شدن تنش و سختی عضلات از ناحیه پشت شریک شما کمک کرده، وی را قادر میسازد تا عمیق تر تمدد اعصاب نموده و از ماساژ جنسی لذت ببرد.

در این حرکت، بالشتک شستها بآرامی در ناحیه بالائی کمر و در شیار ناودانی طرفین ستون مهره ها فشار میآورد، در حالیکه دستها بقیه نواحی پشت را ماساژ میدهند. در حالیکه شستهای خود را به سمت پائین کمر حرکت می دهید، وزن خود را بطور یکنواخت بر روی حرکات مالشی در ماساژ وارد نمائید.

سپس بمنظور تکرار کامل حرکت و با مقدار بیشتری فشار، دستان خود را در اطراف باسن و ران، بالای سطح کناری قفسه دنده ای و بر روی شانه ها بلغزانید. برای تنوع بخشیدن به مالشها، یک حرکت دایره ای کوچک را بوسیله شستهای خود و با حرکت دادن در قسمت پائینی دو طرف ستون مهره ها انجام دهید.

عمل مالیدن و ورز دادن جهت ماساژ قسمتهای گوشتی بدن مانند شانه ها، پهلوها، باسن، و رانها انجام می شود. ورز دادن، همانطور که از نام آن پیداست، به عملی گفته می شود که نانوا جهت مالیدن و آماده کردن خمیر انجام می دهد، و بوسیله حرکات مشت کردن و چلاندن بخش گوشتی در بین انگشتان دست، کف دست، و شستهای یک دست، قبل از منتقل کردن آن به دست دیگر صورت می گیرد.

سپس دست در حال انتظار، همین حرکات را تکرار می کند و بدین طریق، بخش گوشتی در بین انگشتان ورز داده می شود. جهت کار کردن بر روی یک قسمت، باید مچ ها و شانه ها در حال استراحت باقی بمانند تا وقتی که ورز دادن بصورت حرکت موجی و روان بطرف مچ ها و سپس شانه ها برسد.

مناطق گوشتی

همانطور که مالشهای قدرتی، به آزاد کردن استرس از عضلات بزرگ کمک کرده و آنها را در تحریک اعصاب حسی و تسریع پاسخ جنسی یاری می دهند، حرکات ورز دادنی نیز جهت مناطق گوشتی تحریک شونده باسن ها و رانها بسیار مناسب و عالی اند. بهنگام ماساژ باسن ها، از حرکات لغزشی و نرم بر روی برآمدگیها شروع کرده و سپس ماساژ را با عمل ورز دادن پیش ببرید.

مالشهای چابک

حرکات منقطع و سریع در عمل ضربش می توانند به عنوان یک بخش مفرح و لذت افزا در ماساژ جنسی انجام شوند. بخصوص آنکه بدلیل ایجاد حالت طراوت و حیات بخشی به پوست بر روی باسن ها و ران ها، می تواند حس جنسی شریک شما را تحریک نماید.

در هر حال چنانچه شریک شما بواسطه این حرکات، احساس آسیب پذیری کند و یا در شرایطی که حالت ماساژ یک حالت آرامشی و نه تحریکیست، بهتر است که این حرکات را برای وقتی بگذارید که قصد از ماساژ، ایجاد تحریک و یا انجام مالشهای قدرتی باشد.

حفظ حالت و فرم صحیح
در حین ماساژ دادن، ممکن است زانو زده، نشسته، و یا ایستاده باشید، اما همیشه این نکته مهم را بیاد داشته باشید که در حین ماساژ جنسی، حالت صحیح و درستی بخود گرفته و هرگاه احساس خستگی و فشار کردید، نفس عمیقی بکشید. با بی حرکت شدن و شل کردن بدن خود و تنفسی عمیق، حالت سرزندگی و فرم خود شما نیز در طول ماساژ جنسی حفظ می شود.

این امر، افزایش لذت شما برای ماساژ دادن را در پی داشته و بدین وسیله می توانید گرما، آسایش و طراوت را در دستان خود ریخته و به شریکتان هدیه کنید. پیامد داشتن حالت صحیح در حین ماساژ دادن، افزایش کیفیت حرکات و مالش های ماساژ است.

چند نکته مهم در مورد ماساژ جنسی:

ماساژ جنسی مرد,اموزش ماساژ جنسی,ماساژ جنسی

موقع دادن ماساژ جنسی پوست او را بین انگشتان خود گرفته و خیلی آرام نیشگون بگیرید

– در حین ماساژ جنسی قسمتهای تحریک کننده بدن مثل آرنج و داخل رانها را غلغلک بدهید.

– موقع ماساژ جنسی با لبهایتان سراسر بدن او را ببوسید.

– پوست او را بین انگشتان خود گرفته و خیلی آرام و بنرمی نیشگون بگیرید.

– با نوک انگشت به نرمی در حین ماساژ جنسی مانند یک پر بدن همسرتان را نوازش کنید.

– برای داشتن ماساژ جنسی بهتر با کف انگشتان خود بدن او را از بالا به پایین لمس کنید.

– گاهی بدن او را با پشت انگشت نیز نوازش کنید.

– قسمت باسن و کفل های او را نوازش کرده و بمالید.

– با کف دستتان شانه و سینه ولگن و زانوی او را بمالید این کار به تحریک جنسی همسرتان کمک میکند.

– با دست تمام بدن او را نوازش کنید.

– ناخن شست را روی یک سینه و ناخن بقیه انگشتان را روی سینه دیگر قرار دهید و به آرامی فشار دهید.

بیاد داشته باشید که کارهای فوق را هر دو طرف،چه زن و چه مرد،می توانند برای همسر خود انجام داده و لذت ببرند و یک ماساژ جنسی عالی داشته باشند.

منابع:وب سایت پسر خوب/پارسی طب/بیتوته /مجله تصویر زندگی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *