رفتار غیر حرفه ای خواننده خارجی با آهنگ مرتضی پاشایی

آهنگ-مرتضی-پاشایی
آهنگ مرتضی پاشایی توسط یکی از خواننده های مشهور کشور ترکیه به سرقت رفت ، نبض احساس خواننده فراموش نشدنی ایرانی توسط اهالی موسیقی خارج از کشور به تقلید شد.

سرقت آهنگ مرتضی پاشایی توسط خواننده ترک

نبض احساس یکی از فراموش نشدنی ترین کارهای زنده یاد مرتضی پاشایی توسط یکی از خواننده های ترک تقلید شد. مصطفی ججلی یکی از خواننده های سرشناس این روزهای ترکیه است، جوان اول موسیقی پرطرفدار ترکیه. او آلبوم تازه اش را با عنوان «Zincirimi Kirdi Ask» روانه بازار کرده ، آلبومی که یک نوای آشنا برای دوستداران موسیقی پاپ ایران دارد چرا که آهنگ «نبض احساس» ساخته میلاد بابایی که با صدای مرتضی پاشایی برای ایرانی ها آشناست در این آلبوم با عنوان «نبض» وجود دارد البته بدون هیچ اشاره ای به خالق اثر و خواننده اصلی اش.

 

آهنگ مرتضی پاشایی

مصطفی ججلی آهنگ مرتضی پاشایی را کپی برداری کرد

این ماجرا البته که مورد اعتراض هواداران مرتضی پاشایی هم قرار گرفته است و در صفحه شخصی این خواننده ترک در اینستاگرام می شود رد هواداران خواننده محبوب ایرانی را هم دید. البته این اعتراض بیشتر به ابراز علاقه به مرتضی پاشایی در صفحه اینستاگرام «ججلی» محدود شده است و خوشبختانه به ناسزا و بد و بیراه های معمول در این مواقع نکشیده است.

میلاد ترابی آهنگساز این قطعه هم از تلاش برای پیگیری رسمی این موضوع از مجاری قانونی خبر داده و گفته است «کاش مرتضی پاشایی بود و این روزها را می دید که موسیقی داخلی ایران هم قابلیت این کپی برداری ها را دارد.

رفتار غیر حرفه ای خواننده خارجی با آهنگ مرتضی پاشایی

منبع : پارس نیوز

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *