آیا برای دوران بارداری آماده اید؟

دوران بارداری,تغذیه در دوران بارداری

دوران بارداری,تغذیه در دوران بارداری

شاید بچه دار شدن برای هر زنی یک رویا و آرزو باشد اما پاسخ به این سوال که مناسب ترین زمان برای بچه دار شدن چه وقت است مسئله مهمی در زندگی زنان محسوب میشود. برای بچه دار شدن بهتر است ابتدا تمام مقدمات دوران بارداری را آماده کنید. ما در این مبحث چند نکته مهم قبل از بارداری که باید به آن توجه کنید برای شما یادآوری میکنیم.

1.  پدر آینده  : اولین و مهمترین چیزی که باید به آن فکر کرد پدر نوزاد است. چرا که پدر و مادر هر دو نقش مهمی در تربیت فرزند دارند. ابتدا مطمئن شوید پدر کودک هم خواهان اوست و آمادگی لازم از نظر مادی و روانی برای پذیرش یک مسافر کوچک را داراست.

2. آمادگی احساسی : مادر شدن به معنای تبدیل شدن یک زن به حامی استوار و محکم و در دسترس است. به علاوه در دوران بارداری نوسانات خلقی و خشم و افسردگی در انتظار بسیاری از مادران خواهد بود. سوال مهم در این مورد این است آیا شما آماده رویایی با این مسائل هستید؟

3.آمادگی جسمانی : بسیاری از زنان نمیدانند که شرایط فیزیکی در دوران بارداری بسیار حائز اهمیت است . قبل از بارداری حتما به یک متخصص زنان مراجعه کنید و از سلامت خود و اندامهای درگیر در دوران بارداری مطمئن شوید. گاهی برخی بیماریهای مادر باعث انتقال بیماری به جنین میشود . سعی کنید مکمل های غذایی و دارویی مصرف کنید و شرایط جسمی خوبی برای رشد یک جنین در دوران بارداری خود فراهم کنید.

4. آمادگی مالی: با ورود نوزاد به زندگی چالشهای مالی جدیدی نیز به زندگی اضافه خواهد شد. قبل از بارداری مطمئن شوید که میتوانید نیازهای اولیه کودک اعم از خوراک و پوشاک و بهداشت را برای او تامین کنید. به علاوه دوران بارداری برای مادر دوران پر هزینه ای است که نیازمند توجه است. آیا برای این همه مسائل مهم آمادگی مالی دارید؟

5. مسئولیت سنگین زن: بعد از ورود فرد جدید شما علاوه بر همسر یک مادر خواهید بود. اگر جزو زنان شاغل هستید مسئولیت جدیدی به کارهای شما اضافه شده است. توجه به همسر ، توجه و برطرف کردن نیازهای عاطفی فرزندان، وظیفه خانه داری و احیانا وظایف محیط کار شما را خسته خواهد کرد. آیا آمادگی تبدیل شدن به یک زن همه فن حریف را دارید؟
منبع: پرداد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *