اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام

اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام

 اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره های سرشناس ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در زیر دیدن کنید که از صفحات پرمخاطب گرفته شده اند.

 

چه شروعی بهتر از ناخدای سینما استاد ناصر تقوایی در کنار همسر عزیزش خانمِ مرضیه وفامهر. بیصبرانه منتظر روزی هستیم که جناب تقوایی بتواند از پس بی مهری ها و کم لطفی ها بر بیاید و باز هم برایمان روی پرده نقره ای جادو کند تا لذت ببریم از این که سینما داریم.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)رضا بهبودی نازنین، یکی از مفید های تئاتر و تک و توک سینما. هر چه قدر از گل بودن رضا بگوییم کم هست. با اخلاق، هنرمند، بی حاشیه، متشخص. امیدواریم همه ی وقت سلامت باشد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)امیر تتلو در حال احترام گذاشتن به بودنِ خود. امیر جان حجابت مناسب نیست، حواست باشد مانند آن دفعه خون دماغ نشوی.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)خیلی خودت را ناراحت نکن هانیه جان به جای آن کمی از برنامه های در حال اجرای موبایل ات را ببند تا رم تلفن همراه پیاده نشده و فرار نکرده هست.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)سیاوش مفیدی و سیدعلی صالحی در حال بازگشت از مراسم خاکسپاری پیکر عارف لرستانی با اتوبوس. برای تمامی دوستان و همکاران عارف آرزوی صبر داریم.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)فرهاد خان اصلانی و همسر محترم به همراه بابک برزویه عکاس مفید مطبوعات در حال نوش جان کردن صبحانه در کافه سینما.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)همسر شهرام شکیبا طی این پست به اختلاف سنی 14 ساله بین او و شکیبا اشاره کرد. گاهی اوقات حوصله عزیزان سر می‌رود و خودشان سوژه و بهانه دست ملت می دهند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)سلفی علیرضا بیرانوند چند ماه پس از درگیری لفظی ای که با کارواش محله شان داشت. اضافه بر این علیرضا به ما آموزش می دهد چگونه با رعایت تکنیک های عکاسی و زاویه دوربین، اوضاع بینی خود را از عقابی به خروسی تغییر دهیم.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)چارتار قرار هست دوباره مجموعه بدهد. الآن کافه دار های شمال استان تهران از این که قرار هست پلی فهرست خود را نو کنند بسیار شاد میباشند. نام یکی از آهنگ های این مجموعه برف هست. احتمالا بخشی از شعر آن برف تویی به کافه ام بزن خواهد بود.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)نرگس آبیار و جوجه ی مادرش (!) و آقا نیکان. احتمالاً مادرِ خانمِ آبیار اهل پرورش مرغ و خروس هست، ولی خب فضای آپارتمانی داخل تصویر چیز دیگری می گوید.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)شهاب حسینی این متنِ ادبی را به روح عارف لرستانی افشین یداللهی و علی معلم تقدیم کرد. شهاب جان یک مقدار یواش تر می نوشتی تا بدون دایره المعارف المنجد هم بتوانیم آن را بخوانیم!
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)وقتی داری یک نفر را در جمع نگاه می‌کنی که ناگهان او نیز نگاهت می کند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)امیر کاظمی در حالِ رساندن حبیب به منزل بیصبرانه منتظر شروع فصل دوم سریال لیسانسه ها هستیم.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)ماهچهره خلیلی در مراسم پخش خصوصی فیلم امتحان نهایی ساخته عادل یراقی که روز قبل در ایوان شمس برگزار شد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)لیلا زارع که در کنار شهاب حسینی یکی از بازیگران اصلی این فیلم هست، در مراسم حضور داشت. امتحان نهایی سال 94 ساخته شده و در 96 روی پرده خواهد رفت. پس از دو سه سالی که بیشتر فیلم ها باید در راهرو های وزارت ارشاد بگذرانند و خاک بخورند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)دن سالار عقیلئونه در خیابان های سوییس.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)خیلی هم فوق العاده. همه ی وقت خوش باشی.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)ویشکا جان بازیکن سابق پرسپولیس میباشند. هر از گاهی شبکه سه را هم نگاه کنی بد نیست.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)تصویر آتلیه ای از امین جان حیایی که بدون شک قدیمی هست. چون در این هوایی که گراز در آن تب می‌کند با چنین پوششی نمی‌توان به حیات ادامه داد علی الخصوص در آتلیه.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)سلفی اعضای تیم اسکواش بانوان هنرمند با حضور لیندا کیانی، شبنم فرشادجو، شیوا ابراهیمی، مائده طهماسبی و مارال فرجاد که با ته گریم صحنه به سالن ورزش آمده!
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)کارنامه بندار بیدخش یکی از نمایشنامه های خواندنی استاد بهرام بیضایی که برای چندمین بار قرار هست به اجرا دربیاید. این بار با هنرنمایی نادر فلاح پانته آ بهرام واحتمالا فرزاد حسنی امیدواریم جناب بیضایی از گزینش های علی الخصوص یکی از آنها راضی بودهِ باشند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)خدا همه ی رفقا رو برای هم نگه داره.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)دیروز صبح بهداد سلیمی و محمد علیزاده پیش هم بودند و با هم بر سر خواباندن مچ یکدیگر شرط بستند و بهداد گفت تا مچم را نخوابانی، دستت را ول نمی کنم. همان شبش هم محمد علیزاده کنسرت داشت. خب، بقیه ماجرا را هم که خودتان شاهد هستید.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)رضا یزدانی و مهتاب کرامتی در نشست خبری فیلم سینمایی تیک آف در باغ فردوس. فیلمی به کارگردانی احسان عبدی‌پور که پس از سه سال در گروه هنر و تجربه به نمایش درخواهد آمد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)کیومرث منشی زاده شاعر نامی عرصه خنده دار و مطبوعات چند روز پیش در یکی از بیمارستان های استان تهران دار فانی را وداع گفتند. یغما گلرویی هم با به اشتراک گذاشتن این تصویر یادگاری خود با ایشان به این موضوع واکنش نشان داد. همانگونه که می‌دانید چهره های هنری و پیشکسوت های فرهنگی ما دو دسته میباشند.

 

دسته اول آنهایی که یغما در کنارشان تصویر دارد و مرگ آنها را تسلیت می‌گوید دسته دوم آنهایی که متاسفانه یغما با انها عکسی ندارد که گرچه انگشت شمار میباشند و نسبت به خبر وفاتشان بی تفاوت هست.

پ.نِ: آرزوی سلامتی داریم برای همۀ بزرگان و پیشکسوتان هنر.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)مجید جان شما بیا و قدرت خنده دار خود را در اینستاگرام هدر نده بخدا حیف هست!
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)سلفی علیرضا جعفری و مادر بزرگ عزیزش در یکی از پارک های شهر تهران که از نگاه مهربانش کلی منو کشون کشون نفس زنون تا این جا آوردی تصویر بگیری؟ می بارد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)پینوکیو های کشور استرالیا چقدر شبیه ایشی زاکی مدافع کهنه کار تیم شاهین میباشند!
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)سلفی کویری امیرحسین آرمان. دوربین موبایل امیرحسین یک سنسور دارد که فقط در مواقعی که مو های وی افشون میباشند اجازه گرفتن تصویر به وی را می دهد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)شیرازگردی شبانه رامبد و رفقا به صرف بلال.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)داریوش خان اسدزاده هم تصویر و کپشن مرتبط می‌گذارند تا نشان دهند چیزی از جوان تر ها کم ندارند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)رضا نیکخواه بازیگر فیلمهای خنده دار به همراهِ دخترش در یک مراسم که به آن اشاره ای نشده هست.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)پگاه آهنگرانی هم در پخش خصوصی تیک آف حاضر بود. اکرانی که بر خلاف مراسم نمونه، در لنگ ظهر برگزار شده بود.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)سلفی مثلا خلاقانه خاطره اسدی در باشگاه انقلاب. این آینه را هم سر پیچ های باشگاه گذاشته اند تا ورزشکاران حینِ دویدن با کاوه سماک باشی تصادف نکنند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)از قرار معلوم نایت شما خیلی گودتر بودهِ هست سردار جان! رمق نمانده سر پا بایستی!
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)

 اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام

 

گشت و گذار متین ستوده و رفیقش در یزد جذاب.
اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)

عکسی مربوط به همکاری مشترک کارن همایونفر احسان بیرقدار پرویز پرستویی و یغما گلرویی. کاری که احتمالا یک ترانه دکلمه با شعر یغما آهنگسازی کارن و صدای پرویز خان خواهد بود. می‌تواند با مجموعه اخیر چارتار رقابت داشته باشد..!

اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (242)

 اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *