اخبار داغ لورفته بازیگران و ستاره های ایران

اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران ,عکس های بازیگران و ستاره ها,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس های بازیگران,عکس های بازیگران جدید,اخبار هنرمندان

اخبار داغ لورفته بازیگران و ستاره های ایران

شروع میکنیم با این عکس از آقا آرتین و آقا آدرین عبدلی، پسرهای فسقلی شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون (بیشتر تلویزیون) که با بازی در “خط قرمز” قاسم جعفری در اواخر دهه هفتاد، چهره شد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)وجود اندک بر و رو در هر چهره ای، او را گرفتار پدیده “خودشیفترینگ” میکند. پدیده ای شایع که در اثر آن تعداد سلفی های کلوز آپ آن شخص از صورتش ده ها برابر شده و این سلفی ها در رده های موضوعی مختلف نظیر: صبحگاهی، بی آرایش، کم آرایش، پر آرایش، مریلین منسون، قبل از خواب و در حالِ خواب،

 

ثبت و منتشر میشوند. البته بر و رو و چهره ی خوب داشتن شرطی لازم برای این پدیده نیست، خیلی از همین چهره ها هستند که با صورتی نزدیک به صورت یحیی توره در دوران بلوغ، به این پدیده گرفتار هستند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)یک دورهمی هنری – فوتبالی که احتمالاً افتتاحیه یک رستوران و یا یک گلریزان خیریه است. البته اگر یک مسابقه تبلیغاتی نباشد! معصومه کریمی، یگانه مونوپادِ دنیای هنر زحمت این سلفی که رضا جاودانی، محمدرضا احمدی، علیرضا مرزبان، عارف لرستانی و مریم معصومی در آن حضور دارند را کشیده است.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)

اخبار داغ لورفته بازیگران و ستاره های ایران

سلفی گرمِ گلاره در حال دوچرخه سواری در جنوب.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)این سلفی کمند امیرسلیمانی و پسرش ایلیا در دسته خودشیفترینگ قرار نمیگیرد و در فراتر از آن یعنی در دسته رَد دادگان عالم هنر – که پیش تر بار ها به آن پرداخته شده – قرار میگیرد. متاسفانه روز به روز شاهد تعداد بیشتری از چهره هایی هستیم که به این دسته اضافه میشوند.اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)شاید باورتان نشود ولی فرمان فتحعلیان پسری 18 ساله دارد که دیروز تولدش بوده است. ضمن عرض تبریک به فرمان و پسرش ایلیا باید خدمت همه عزیزانی که با ترانه های فرمان فتحعلیان خاطره دارند عرض کنم که متاسفانه این حقیقت دارد که دارید پیر میشوید!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)افسانه خانم بایگان، یکی دیگر از صاحبین نمایندگی های مجاز عرضه قالی کرمان در سینما، در جشن تقدیر از اصغر فرهادی.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)الهام حمیدی و بدل اش در سریالی که در دست بازی دارند. همانطور که شاهد هستید سینما و تلویزیون ایران دریایی از استعداد هاست و از هر نوعی در آن پیدا میشود! کاری با جنسیت و سبیل اش نداریم، حداقل سعی میکردید معیار های فیزیکی و حجمی را در انتخاب بدل در نظر میگرفتید!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)امیر جدیدی اینگونه عروسی رفیقش را تبریک گفت. تبریک به دوستِ امیر و همه تازه داماد های جمع ^_^
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)گویا علی زند وکیلی از اینکه اسکندر تخت جمشید را آتش زده خیلی ناراحت است و با گذشت بیش از 2 هزار سال هنوز نتوانسته با این قضیه کنار بیاید و هرگاه به تخت جمشید میرود قیافه اش به هم میریزد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)سامان گوران، در انتظار پرواز استانبول – ارومیه. ارومیه یکی از زیباترین شهر های ایران است و اگر فرصت سفر به آن جا را دارید به هیچ وجه دریغ نکنید. شهرِ نقل و عرق! البته عرقیجات گیاهی و دارویی منظورمان است! تقصیر ما نیست یکی از فرزندان خانواده خلاف از آب درامده و نام تبارشان را بد کرده، بقیه بچه ها خوب و درسخوان هستند. مثلا همین نعنا، درسش را خوانده و متخصص معده شده، و یا خارخاسک (فحش نیست) فلوشیب اورولوژی است.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)احسان جان الآن شما با این ژست فایت کلابی خود در حال عشق ورزیدن هستی؟! صد سال سیاه نمیخواهیم بورزی!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)رضا توکلی در روز درختکاری، نهالی با یاد رفیق دیرین اش عمو حسن جوهرچی کاشت.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)علی عمرانی در روز درختکاری، در کنار درختی که طبیعتاً دیروز کاشته نشده است و از آن استفاده تزئینی شده است!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)علیرضا حقیقی از بازگشت خود به تمرینات خبر داد. تا دیروز داشت روی شن های نرم سواحل مدیترانه ای پرتغال میخوابید و سلفی میگرفت، از امروز روی تشک در باشگاه ورزشی میخوابد و سلفی میگیرد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)دوستان توصیه ِ خاله نسرین را یادداشت و آویزه گوش که کردید بگویید تا برویم سراغ عکس بعد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)ریما رامین فر (و یا صفحه منتسب به وی) این سلفی از سارا و نیکا فرقانی اصل، دو دختر بانمک اش در سریال های پایتخت به اشتراک گذاشته است. سارا و نیکا در سوئد زندگی میکنند و صرفا بخاطر بازی در پایتخت به ایران می آیند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)سحر زکریا بازیگر مجموهای طنز تلویزیون و سینما در یک مراسم. آن آخرین لحظه، دقیقا زمانی که میخواهید پای از خانه بیرون بگذارید خیلی لحظه مهمی در زندگی است، لحظه ای که میتوان درنگ کرد و یک بار دیگر برای آخرین بار به آیینه نگاهی انداخت، شاید جلوی یک تراژدیِ تصویری گرفته شود.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)محسن افشانی، شهروز ابراهیمی و سایر دوستان در یک رستوران در مشهد، شهری پر از رستوران های خوب و یکی از بهترین شهر های ایران برای شکم بازان.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)وقتی کار آرایشگر تمام میشود و پس از کوددهی کافی به سر مبارک، میپرسد که “خوب شده؟” و تو در آینه با یأس تمام به دنبال کورسوی امید هستی.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)تندیس عمو پورنگ هم رسید. البته اینی که ما میبینیم بیشتر تندیس حاجعلی رزم آرا ست تا عمو پورنگ، ولی خب چون شهرام خلج زحمتش را کشیده می پذیریم و به ایشان توصیه میکنیم در همان چهره پردازی و گریم به درخشش خود ادامه دهد و کاری با مجسمه سازی نداشته باشد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)ترجمه روان شعر زیر عکس:
غصه نخور، سریال “روزگار انتظار” که تموم بشه ، میام پیشت.
هوا یخورده سرده، تو خیابون هنگام کاری دارم، بهار نشده میام.
چند روز پیش رفتم خونه یغما اینا، رو تخت نشسته بود راجع به خزان شِر میگفت.
صبا هم خوبه، فقط اون مشکل تکرر اش حل نشده ولی مثل همیشه لطف داره بهمون.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)اشتباه نکنید، شهرام به لهجه عربی “گندم” نگفته، بلکه منظورش قند و شیرینی و این حرف هاست.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)همین که آرشا در این عکس روی زمین ایستاده و شلنگ تخته نیانداخته میتوان به ادامه زندگی امیدوار بود.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)خودشیفترینگ، از نوع تمام قد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)عکس دسته جمعی عوامل نمایش “ترن” در کنار عزیزانی که به تماشای آن رفته بودند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)رامبد هم در روز درختکاری درخت کاشت. رامبد جان همین که غرس کردی کافی است، کوددهی اش را یک گروه سه نفره بر عهده گرفته اند و تصمیم دارند نه تنها تمام درختان کاشته شده، بلکه تمام فلات ایران زمین را دوباره کوددهی کنند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)امیر خان دژاکام، سر یکی از کلاس های درس اش.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)گویا عکس های آلبوم حمید لولایی به برگ های آخرین خود رسیده است و حمید خان در مرحله خودزنی هستند. چند روز دیگر صبر کنیم میتوانیم عکس های فاز “بی آبرویی” ایشان را هم لایک کنیم. هر چه باشد عکس و اینستاگرام است! اهمیتش از همه چیز بیبشتر است!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)

 

اخبار داغ لورفته بازیگران و ستاره های ایران

علی جان شو آف ات که تمام شد لباس بنده خدا را بده تا شیفت اش را به پایان ببرد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)جشن تولد علامت سوال سالگی مجید مشیری مبارک. عکسی از جشن دو نفره اش در کنار همسر جان.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)منتظر اجازه شما بودیم سحر جان، که شکر خدا صادر شد. دوستان، از این لحظه میتوانید با خیال راحت شاد باشید.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)آن دخترک روس را که به خاطر دارید؟ همان که عکاس اختصاصی سردار آزمون و سعید عزت اللهی بود. نمیدانیم چه اتفاقی افتاده که سعید عزت اللهی یک باره با بولدوزر از روی وی رد شد و اینگونه او را تخریب کرد. نمیدانیم چرا ولی طاهره خانم چنگال بدستِ درونم یک حدس هایی میزند!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)عخیییی!
(استوری دختر روس)
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)بله! طاهره خانم درونم هیچ گاه اشتباه نمیکند! گویا فشار از جای دیگری بود! باز خوب است که آشتی کردند، ما کلی آرزو برای این دو عزیز داریم!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)بله ترلان جان درست میفرمایید! نگه داشتن به زورِ فشار و ریپورت :))
امان از این دهه هفتادی های ناقُلا!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)نصرالله رادش و مهرداد ضیایی، میهمان های جدید حسین رفیعی در ویژه برنامه نوروزی اش.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)اولین بار است که هدیه تهرانی عکسی از کودکی هایش میگذارد، عکسی که نشان میدهد از همان موقع عاشق طبیعت بود. عکسی متناسب با روز درختکاری.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)الناز حبیبی، کمند امیرسلیمانی، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما و سایر عزیزان در یک دورهمی. خیلی خوب است که این عزیزان هر وقت بیکار میشوند، خودشان برای خودشان کار میتراشند! مثلاً بهنوش زنگ میزند به بهاره که کارم در فلان جا تمام شد، تو چیکاره ای، بهاره نیز پاسخ میدهد که من هم عصرها بیکارم،

 

یخورده پول دارم بیا یک تئاتر راه بیاندازیم، سالن آشنا هم دارم، الناز و کمند هم بیکار هستند، آن ها را هم می آوریم! در پایان هم یک نقش افتخاری به امیر مهدی ژوله میدهند و اینگونه تئاتر عزیزان شکل میگیرد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)

اخبار داغ لورفته بازیگران و ستاره های ایران

پیام تبریک تولد عشقولانه امیریل ارجمند برای همسرش یاسمینا باهر. خیلی تبریک میگویم امیر جان، ولی جسارتاً سطر آخر پیام را از هر جایی که کپی کرده ای، اشتباه است و مخصوص تولد فرزندان است.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)حسین پاکدل در کنار همسرش عاطفه رضوی، برادرش مهدی پاکدل و دخترش سبا، در پستی به بهانه تولد عاطفه رضوی بازیگر خوب سینما، تئاتر و تلویزیون. تبریک بی پایان به این خانواده دوست داشتنی و هنرمند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)مارال بنی آدم با این پست تولد پسر عزیزش را تبریک گفت. علامت سوال های ذهنتان را درک میکنم ولی متاسفانه نمیتوان پاسخی به آن ها بدهم، چون خودم هم زیر و بم اش را به صورت دقیق نمیدانم!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)دیروز سالروز درگذشت دکتر محمد مصدق بود، مردی که با ایستادگی در برابر ظالمان نفتخوار و ملی کردن صنعت نفت، بر بلندای تاریخ ایران قدبلند تر از خیلی های دیگر، ایستاده است و خواهد ایستاد. پست حسن فتحی به همین مناسبت را شاهد هستید.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)مهناز افشار با این سلفی اعلام کرد که در حال کار در پروژه جدید است و کاری با اتفاقات اخیراً رخ داده در راهروهای قوه قضائیه و زندان اوین ندارد. اگر هم داشته باشد، واکنش اش به آن ها عادی و حرفه ای است.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)آفرین به دیبا زاهدی که هنر استفاده از آباژور و مشتقات آن را به خوبی یاد گرفته و خودش عکس هایش را سانسور و درج میکند. مطلب امروز به پایان رسید. ممنون از همراهی تان، امیدوارم تا فردا شاد و خوش اخلاق باشید 🙂
اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)

اخبار داغ لورفته بازیگران و ستاره های ایران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *