ارسال فایل بدون اتصال به اینترنت از طریق به روز رسانی جدید واتس اپ

whatsapp-gets-new-makeover-with-latest-update-760×400

واتس اپ یکی از اپلیکیشن های محبوب در میان کاربران فضای مجازی ست که با ماهانه یک میلیارد کاربر فعال به عنوان کاراترین اپلیکشن نیز شناخته شده است. طراحان این اپلیکیشن محبوب به منظور گسترش دامنه کاربران، هر از چند گاه بروزرسانی های کاربردی را ارائه می دهد. از امکان تماس صوتی و تصویری گرفته تا امکان ارسال تصاویر متحرک (GIF).
با افزایش اپلیکیشن های پیام رسان، رقابت در میان شرکت های طراح نیز افزایش یافته است. تمامی این اپلیکیشن ها در تلاشند تا با ارائه خدمات و کاربردی تازه، در میدان جذب کاربر و مخاطب پیشتاز باشند. در همین میان شرکت واتس اپ با ارائه بروزرسانی نسخه ۲٫۱۷٫۱٫ در سیستم عامل ios تحولی در ارائه خدمات این اپلیکیشن ایجاد کرده است.
ارسال بیش از ۱۰ فایل چند رسانه ای در واتس اپ
اگر شما هم از طرفداران و یا کاربران اپلیکیشن واتس اپ باشید، به طور حتم این نکته که تنها مجاز به ارسال فایل ها در تعداد محدود هستید شما را آزارده کرده است. در برخی موارد شما مایل به ارسال تصاویر، فایل های صوتی و یا فایل های ویدیویی به دوستان و اعضای خانواده در تعداد بسیار هستید و این محدودیت باعث شده است که اپلیکیشن دیگری را به منظور انتقال فایل ها انتخاب کنید.
محدودیت ارسال فایل در این اپلیکیشن جز نقص های عنوان شده از سوی کاربران بوده است که در بروزرسانی نسخه ۲٫۱۷٫۱٫ در سیستم عامل ios، این مشکل به طور کامل رفع شده است. در بروزرسانی تازه شما می توانید فایل های بیشتری تا سقف ۳۰ فایل را در اپلیکیشن واتس اپ به راحتی جابه جا کنید.
از دیگر امکانات اضافه شده به اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ، امکان ارسال پیام و حتی فایل های چند منظوره در حالت offline است. پیش از این برای ارسال یک فایل و یا یک متن نیاز به اتصال همزمان به اینترنت داشته اید و این درحالیست که اپلیکیشن واتس اپ در حالت offline نیز امکان ارسال را برای شما فراهم کرده است. در این حالت دیگر نیاز به انتظار برای اتصال به اینترنت گوشی و یا سیستم وای فای محل کار و یا خانه نخواهید بود با ارسال در حالت offline نیز میتوانید متن و یا فایل مورد نظر را ارسال کنید.
همچنین در بروز رسانی اخیر واتس اپ شما به راحتی می توانید با انتخاب نوع پیام دریافتی اقدام به حذف اتومات آن کنید. با این روش حجم بسیاری در گوشی شما آزاد می شود و نیاز به حذف موردی پیام ها نخواهید داشت.
کافیست در سیستم IOS به این قسمت سری بزنید و گزینه Clear Chat را در حالت فعال قرار دهید.
Settings > Data and Storage Usage > Storage Usage

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *