بهترین روش برای ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

بهترین روش برای ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

اگر می خواهید همسرتان را در مدت زمان کوتاهی ارضا کنید تا از رابطه جنسی بیشترین لذت را ببرید می توانید راهنمای امروز ما را دنبال نمایید. ارضا شدن خانمها چگونه است؟ ارضا شدن خانمها ممکن است کمی با تاخیر صورت گیرد که این موضوع تحت دلایل مختلفی پدید می‌آید تعداد زیادی از مردان برای ارضا شدن خانمها نمیدانند

بهترین روش برای ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

که باید چکاری انجام دهند که ما قصد داریم در این جا طریقه ارضا شدن خانمها را بیان کنیم. ممکن است از شنیدن این که چیزی که زنان از رابطه جنسی می خواهند با چیزی که شما تصور می کنید متفاوت است حیرت زده شوید. در حقیقت اگر شما فکر می کنید که تنها چیزی که باعث رضایت جنسی بانوان میشود قدرت جنسی شریک جنسی و برقراری یک رابطه جنسی طولانی مدت است سخت در اشتباه هستید. در ادامه شما رابا چهار قانون طلایی جلب رضایت جنسی بانوان آشنا میکنیم.

بهترین روش برای ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

ارضا شدن خانم ها با پیش نوازی

ارضا شدن خانمها اگر از خانم‌ها بپرسید، اکثر آن‌ها می گویند که خواهان پیش نوازی بیشتری در رابطه جنسی هستند. بنظر میرسد که اغلب مردان از پیش نوازی بعنوان یک مقدمه کوتاه برای شروع رابطه جنسی استفاده می کنند و سعی میکنند تا آنرا در کمترین زمان ممکن انجام دهند. این طرز فکر کاملا اشتباه است، زیرا پیش نوازی برای بانوان یکی از لذت بخش‌ترین جنبه‌های جنسی است.

 

پیش نوازی به بانوان زمان کافی برای رسیدن به نقطه تحریک را میدهد، در واقع توانایی رسیدن به حالت تحریک در مردان بسیار سریع تر از زنان است و پیش نوازی به بانوان کمک می کند به این نقطه برسند و از آنجا که رسیدن به این حالت برای بانوان دیرتر اتفاق می‌افتد مدت زمان طولانی‌تر پیش نوازی به تحریک بیشتر و بهتر آن‌ها کمک می کند.

 

اشکال مختلفی از پیش نوازی وجوددارد، بنابر این اگر مطمئن نیستید، از شریک تان بپرسید چه احساسی دارد و چه چیزی بهترین حالت را برای وی ایجاد می کند. به یاد داشته باشید هر کس متفاوت است و یک زن ممکن است حرکت مورد نظر دیگران را دوست نداشته باشد.

 

همچنین برای بانوان بسیار اهمیت دارد که بدانند دراین مرحله به ایشان و احساساتشان توجه کامل و کافی دارید. برای اینکار می توانید عمل پیش نوازی رابا نشان دادن توجه به آن‌ها از طرق مختلف مانند یک گردش دو نفره، تماشای فیلم و یا کمک در انجام امور منزل شروع کنید و با ایجاد یک چارچوب فکری آن‌ها را برای داشتن رابطه جنسی کاملا آماده کنید.

 

هم چنین می توانید با روش‌های مختلف علاقه خود رابه ایشان به صورت لفظی بیان کنید. برای مثال ارسال پیامی عاشقانه از محل کار میتواند برای داشتن رابطه جنسی خوب شگفتی‌زا باشد.این نوع ارتباطات همه ی از بهترین راه‌های تحریک خانم‌ها است. در حقیقت، اگر قبل از این که سعی کنید مستقیم سراغ رابطه جنسی بروید، با تحت تاثیر قرار دادن تخیل شریک خود شروع کنید، در ادامه رابطه جنسی با کیفیتی خواهید داشت. این ها تمام نکاتی ریزی است که بخوبی باعث ارضا شدن خانمها می شود.

 

ارضا شدن خانم ها با تحریک آلت زن

سعی کنید با آناتومی زنانه و به خصوص اهمیت ناحیه کلیتوریس در ارضا بانوان آشنا شوید. اگر می خواهید بدانید که چگونه نیاز‌های یک زن را در رخت خواب به طور مناسب برآورده کنید، باید بدانید دقیقا چه قسمتی ازبدن شریکتان حساسیت بیشتری داشته و بیشترین تحریک پذیری نسبت به لمس را ایجاد میکند.

 

بر اساس مطالعات انجام شده و آمار‌های بدست آمده اکثر بانوان بیشترین میزان تحریک را از ناحیه کلیتورال یا همان کلیتوریس بدست می‌آورند و تحریک این ناحیه باعث ارضا شدن خانمها می شود؛ بنابر این از لمس و نوازش و یا رابطه جنسی دهانی در هنگام رابطه غافل نشوید. همچنین میتوانید از تغییر موقعیت و ترکیب حرکت‌های مختلف برای تحریک استفاده کنید. کافی است برای کسب خاطرجمعی از اثربخشی کامل و رضایت بخش از شریکتان در رابطه با احساسی که دارد و چیزی که دوست دارد سوال بپرسید.

بهترین روش برای ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

به یاد داشته باشید که نباید بیش از حد پوزیشن خودرا تغییر دهید زنان باید وقت کافی برای تمرکز و گرفتن احساسات از انچه انجام می دهید داشته باشند. تغییر روش برای رسیدن به نتیجه دلخواه خوب است، اما اگر موقعیتی پیدا کردید که او رابه درستی تحریک می کند، این پوزیشن را تا جاییکه به دلخواه اوست حفظ کنید.

 

ارضا شدن سریع خانم ها با تعریف از اندام

به همسرتان این خاطرجمعی را بدهید که درنظر شما زیباترین و از لحاظ جنسی جذاب‌ترین برای شما است؛ اینکار به ارضا شدن خانمها کمک می کند. وقتی در مورد ایجاد احساس اعتماد به نفس در اتاق خواب صحبت میکنیم منظور این است که این حس را ایجاد کنیم که شریکمان تا چه اندازه زیبا است،

 

از لحاظ جنسی عالی است و چه احساسی در ما ایجاد می کند. همانگونه که پیش از این گفتیم اهمیت پیش نوازی دراین است که قبل از شروع رابطه جنسی به آن بپردازیم. یکی از روش‌های پیش نوازی قبل از شروع رابطه جنسی میتواند تعریف و تمجید از همسر در اوقات مختلف روز و به طرق مختلف باشد. چنین چیزی حس بی نظیری به همسرتان خواهد داد و او را برای برقراری و حفظ یک رابطه جنسی دائمی با شما ترغیب خواهد کرد. هم چنین بر کیفیت رابطه جنسی تان تاثیر فوق العاده‌ای خواهد داشت.

 

طریقه ارضا شدن خانم ها در رابطه جنسی

درست مانند سایر افکار، آنچه که مردان در مورد رابطه جنسی انتظار دارند و فکر می کنند با طرز فکری که خانم‌ها دارند کاملا متفاوت است. اگر به طور آشکارا و بی پرده درباره رابطه جنسی با همسرتان صحبت کنید و آنچه را دوست دارید با وی در بین بگذارید و از انچه که او را راضی می کند بپرسید، می توانید با یک دیگر فانتزی‌های جالبی بسازید ودر هنگام برقراری رابطه جنسی ازآن‌ها ایده بگیرید.

 

همچنین فراموش نکنید که صحبت کردن در زمان برقرای رابطه جنسی نیز می تواند در ارضا شدن خانمها تاثیر گذار باشد. اینگونه تصور نکنید که اگر شریک تان چیزی ابراز نمیکند همه ی چیز از نظر وی عالی پیش می رود، چرا که بانوان طبق معمول در بیان اینگونه موارد در طول رابطه خاموش می مانند و بنا به دلایلی مانند احساس خجالت و… ترجیح می دهند چیزی نگویند؛ بنابر این بسیار مهم است که شما ازآن‌ها در مورد احساسشان و عملکردتان سوال کنید و از ایشان بخواهید در مورد آنچه که دوست دارند توضیح دهند.

 

ارضا شدن خانمها اما به این نکته توجه کنید که هیچ گاه در مورد این که آیا ایشان به ارگاسم رسیده است یا نه سوال نپرسید، چرا که نه تنها صحبت دراین مورد نشان گر این میباشد که شما به همسرتان توجه ندارید، بلکه نشان میدهد تمایل دارید هرچه سریع‌تر به این مرحله برسید و هیچ چیز بدتر از این نمیتواند تمرکز را از همسر شما گرفته و مرحله رسیدن به ارگاسم رابه تعویق بیاندازد یا به کلی ارضا را از بین ببرد.

 

ارگاسم چیست ؟

ارگاسم یعنی رسیدن بدن و ذهن، به اوج لذت جنسی. وقتی زنی تحریک جنسی می شود، بتدریج تمام بدن « چه از نظر فیزیولوژی و چه از نظر احساسی » تغییرات هیجانی میکند. اگر در حین انجام عمل جنسی، شریک جنسی وجود نداشته باشد، آن عمل خودارضایی نام دارد. اگر شریک جنسی وجود داشته باشد، این رابطه، به هر شکل که باشد، خودارضایی محسوب نمیشود .

 

ارگاسم در زنان

ارگاسم در زنان ، روند پیچیده تری نسبت به ارگاسم در مردان دارد. جهت رسیدن به ارگاسم در زنان، بسیاری ممکن است ، نیاز به آموزش داشته باشند. تغییراتی که در بدن زنان طی ارگاسم رخ می دهد شامل موارد زیر است :سینه ها سفت میشود. لبهای تناسلی بزرگ‌تر می شود. کلیتوریس برجسته تر می شود…ابتدای واژن تنگ و انتهای آن متسع می شود.

 

فشار خون کمی افزایش داشته، و تعداد ضربان قلب و تنفس افزایش پیدا میکند. ممکن است سطح هشیاری تغییر کند. برخی حرکات لرزشی و غیرارادی رخ بدهد و برخی زنان تمایل به گریه داشته باشند. در طی ارگاسم زنان ، میزان زیادی اندورفین به درون خون آزاد می شود که باعث ایجاد حالت منگی و خواب آلودگی می شود .

 

مدت زمان ارگاسم در زنان

گفته شده به طور متوسط ، ارگاسم در زنان حدود 20 ثانیه به طول می انجامد .ارگاسم در زنان طولانی تر از ارگاسم مردان است

 

انواع ارگاسم در زنان 

ارگاسم در زنان به دو صورت ارگاسم کلوتیرال «بیرونی » و ارگاسم واژینال «داخلی» است.مفهوم ارگاسم واژینال در زنان ابتدا توسط فروید مطرح شد. برای این یافته، مدرک و شواهد علمی وجود نداشت، اما بسیاری از زنان وقتی پس از دخول واژینال به مرحله ارگاسم نمی رسیدند احساس نقص و کمبود میکردند. اما باید بدانید که اکثر زنان، حتی بعد از زادواج ، از راه کلیتوریس ارضا میشوند و این مساله چیز عجیبی نیست. هنوز هم کلیتوریس، عضو اصلی شهوانی در زنان است .

 

چندین سال بعد ، مسترز و جانسون ، مطالعاتی روی ارگاسم زنان انجام دادند. آن ها نیز به این نتیجه رسیدند که ارگاسم زنان می تواند هم کلیتورال باشد و هم واژینال !

 

و اما علت این قضیه چیست ؟

مشخص شد که بافت کلیتوریس «شاخکهای آن » ، طبق تصویر زیر ، تا اطراف دیواره های واژن کشیده شده است . پس با هر دخولی ، به نوعی لذت ایجاد میشود که بازهم ناشی از کلیتوریس است ! ودر واقع چه از راه بیرون و چه از راه واژن ، این کلیتوریس است که در ارگاسم داخلی و خارجی زنان نقش دارد . حال ، هر چه کلیتوریس بزرگ‌تر ووسیع تر باشد ، لذت واژینال بیشتر احساس می شود .

بهترین روش برای ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

نقطه ی جی در زنان ؟ G-spot

انزال در زنان؟

یک سوم تحتانی واژن ، نسبت به لمس حساس است و دو سوم فوقانی آن عمدتا به فشار حساس است. تصور بر این است که نقطه ای موسوم به نقطه جی « که از نام ارنست گرافنبرگ که نخستین بار این موضوع را درسال ۱۹۴۴ مطرح کرد گرفته شده است » در واژن وجوددارد که حساسیت بسیاری در برابر فشار عمقی دارد ودر حدود ۲/۵ سانتی متری دیواره قدامی واژن قرار دارد. زیر استخوان پوبیس .البته هنوز تعداد زیادی از دانشمندان وجود نقطه جی «g-spot» در زنان را قبول ندارند .

 

محل نقطه جی در زنان

البته باز تکرار می‌کنم ! هنوز کلیتوریس عضو اصلی شهوانی یک زن است و لزومی ندارد در بدن خود دنبال نقطه جی بگردید! این نقطه در همه ی زنان کشف نشده است و ضمنا درصورت کشف، باز کلیتوریس نقش اصلی را ارگاسم زنان دارد . با توجه به این که هنوز تعداد زیادی از سکس تراپ ها وجود این نقطه را قبول ندارند و وجود یا عدم وجود آن هنوز بلاتکلیف است ، لذا شما خودتان را سر یافتن آن اذیت نکنید! یا فکر نکنید اگر نقطه جی ندارید، پس دچار نقصان هستید !

 

دستگاه تناسلی مذکر و مونث تا حدود هفته هفتم بارداری ، خنثی است. کم کم با دخالت هورمونها ، تغییر شکل به سمت مذکر و مونث رخ می دهد. یعنی منشا و ابتدای دستگاه تناسلی در هر 2 جنس ، یکی است. بعدها تحت تاثیر هورمون تغییر میکند. تصویر زیر ، مثال این جمله ی من است . سمت راست ، پنیس «آلت مردانه » و سمت چپ کلیتوریس « که به نوعی یک آلت تکامل نیافته است » را می‌بینید .

 

بهمین ترتیب ، عده ای از زنان، بقایایی از غده شبیه پروستات را ممکن است داشته باشند. گفته شده نقطه ی جی ، مشابه پروستات در جنس مذکر است و بعنوان بافت غده ای محسوب می شود که می تواند موادی رابه درون مجرای ادرار ترشح کند که دراین صورت بنظر می رسد زن، حین ارگاسم زنان دچار انزال میشود «انزال در زنان!»!

 

اما آزمایشات نشان داده که این مایع، احتمالا یا ادرار است و یا در برخی زنان ، بقایایی از بافت پروستات به طور بسیار تکامل نیافته، مایعی را ترشح میکنند که از مجرا خارج می شود. لازم به ذکر است بعضی مقالات بیشتر از مایع انزالی بودن آن حمایت می کنند و از وجود اسید فسفاتاز و گلوگز«مواد موجود در منی مرد» و البته کمی اوره و کراتینین « مواد موجود در ادرار» در آن خبر میدهند.

 

اما از طرفی، باید بدانید چکیدن ادرار، طی ارگاسم زنان به طور طبیعی در زنانی که بازرسی ادرار طبیعی دارند به کرات ممکن است رخ بدهد و این مساوی با انزال در زنان نیست . البته این مساله طبیعی است و نیازی به درمان ندارد.

 

تصورات نادرست راجع به ارگاسم زنان :

1. زنان نیز هنگام ارگاسم ، انزال دارند و این نشانه ی لذت بیشتر آنهاست.

خیر. خروج مایع از پیشابراه زنان هیچ ارتباطی به مقدار لذت آن ها ندارد. ضمنا خروج مایع به هیچ وجه جهت تکمیل رابطه جنسی ، الزامی نمی باشد.

 

2. با تمرین و ممارست، می‌توان در زنان ایجاد انزال کرد .

خیر. چون افرادی که خروج مایعی شبیه انزال را دارند، بقایای کوچکی از غدد شبه پروستات در بدنشان، از دوران جنینی شان باقیمانده است.

 

3. برای داشتن رابطه جنسی خوب و استاندارد، باید نقطه جی را پیدا کنیم.

خیر. عضو اصلی ارگاسم زنان، کلیتوریس است.

 

4. تمام زنان پس از ازدواج باید از راه واژن ارضا شوند و کلیتوریس تعطیل شود !

خیر . با تکنیکهای خاصی می‌توان حین دخول ، از راه کلیتوریس ارضا شد .

 

5. هر چه اندازه آلت بزرگ تر باشد ، لذت جنسی زن بیشتر می شود .

خیر . مهم‌ترین مساله، رفتار جنسی میباشد. اتفاقا هر چه به انتهای واژن نزدیکتر میشویم، اعصاب حسی و جنسی کمتر میشوند .

 

6. مالش کلیتوریس حین دخول ، توسط همسر ،خود ارضایی به شمار می‌آید.

خیر . همین که نفر دومی در ارضا کردن شما نقش دارد ، دیگر این حرکت خودارضایی به شمار نمی‌آید .

 

علت فراوانی اختلالات ارگاسم در زنان
اختلالات ارگاسم در زنان ، غالبا به‌ صورت “دیر ارگاسمی ” ، یا کلا ” آنورگاسمی ” «عدم رسیدن به ارگاسم » میباشد . علل مختلفی دراین قضیه دخیل می باشند

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *