ازدواج الناز شاکردوست با فوتبالیست معروف واقعیت دارد؟

ازدواج الناز شاکردوست با فوتبالیست معروف واقعیت دارد؟

الناز شاکردوست همان بازیگری که بعضی‌ها تصور می‌کنند به خاطر زیبایی و جذابیت به یکی از ستاره‌های سینما تبدیل شده است. او شایعات زیادی را در اطراف خود مبنی بر ازدواجش با فوتبالیست معروف تیم ملی ایران می شنود.

این بازیگر زن سینما به کلی آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب کرد.

او در این باره گفت:« من فقط یک بار ایشان را در سینما دیدم.

خبر ازدواج ما کذب محض است. حتی بعد از انتشار این خبر ، پدرم با من تماس گرفت و گفت تو بی اجازه ما ازدواج کرده ای؟ . من می خواهم برای انتشار این خبر شکایت کنم. »

شاکردوست درحالی اساسا آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب می کند که که در روز 11 بهمن گذشته ، یکی از خبرگزاری ها در اخبار خود از جشنواره فیلم فجر ، از حضور شاکردوست و همسرش در جشنواره فیلم فجر برای تماشای فیلم فاصله خبر داده بود.

در آن خبر از علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس به عنوان همسر شاکردوست نام برده شده بود. خبری که روز بعد در روزنامه های سیاسی کشور منتشر شد و در همه یک ماه گذشته ، هیچ یک از طرفین ، این خبر را تکذیب نکردند.

او اما درباره اتفاقات روز نمایش فیلم فاصله می گوید:« ایشان به تماشای فیلم من آمده بودند.

تا قبل از این آقای حقیقی را ندیده بودم اما آنجا که داشتم با مردم عکس یادگاری می گرفتم ، ایشان به سمت من آمد و از بازی ام در فیلم تشکر کرد.

از فردای آن روز شایعات شروع شد و در چند هفته ، روزنامه ها مرا شوهر دادند درحالی که ازدواج نکرده ام .»

شاکردوست در این باره که چرا همان زمان به این خبر عکس العمل نشان نداده است ، گفت:« من آن موقع مسافرت بودم . برای همین از این خبر مطلع نشدم. برای همین هم بود که آن زمان به این خبر واکنش نشان ندادم.» اگرچه در همه یک ماه گذشته هم این ستاره سینمایی واکنشی به توالی انتشار این شایعه در نشریات مختلف نداشته است.

نوداد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *