ازدواج با خانم ربات بخاطر پیدا نکردن دختر مورد علاقه! عکس

8married-robot

ازدواج با ربات مورد علاقه!

“ژنگ جیاجیا”، مهندس چینی۳۱ ساله هوش مصنوعی پس از ناکامی در پیدا کردن همسر ایده‌آلش، تصمیم به ازدواج با رباتی گرفت که خودش طراحی کرده است.

یکی از دوستان این مهندس چینی به گزارشگر بخش اخبار شبانگاهی کیان جیانگ گفت: ژنگ همیشه از رفتار آزاردهنده خانواده‌اش و فشارهای آن‌ها برای ازدواج شکایت داشت. تا اینکه اواخر سال گذشته میلادی یک ربات انسان طراحی کرد و نام آن را “ینگ ینگ” نهاد.

وی ادامه داد: پس از دو ماه تلاش برای یافتن شریک زندگی و ناکامی ژنگ در این زمینه، وی سرانجام با پوشیدن کت و شلوار مشکی و با حضور مادر و دوستانش، مراسم ازدواج خود با ینگ ینگ را در شهر هانگژو برگزار کرد. در این مراسم، ژنگ با بستن پارچه قرمز به گردن ینگ ینگ، مراسم ازدواجشان را مطابق سنت‌های محلی برگزار کرد.
ازدواج مهندس 31 ساله با یک ربات 1

ازدواج مهندس 31 ساله با یک روبات 1

 

در حال حاضر، این ازدواج از سوی مقامات چینی به رسمیت شناخته نشده است.

چین از کشورهایی است که از بیشترین شکاف جنسیتی در جهان برخوردار است. تمایل خانواده‌ها به داشتن فرزند پسر، سقط جنین دختر و سیاست تک فرزندی که چندین دهه روند عادی زاد و ولد در این کشور را تحت کنترل درآورده بود از مهمترین علل بروز این شکاف است.
ازدواج مهندس 31 ساله با یک ربات 2

ازدواج مهندس 31 ساله با یک روبات 2

 

بر اساس آمار اخیر انجمن اقتصاد جهانی به ازای هر ۱۱۳.۵ مرد مجرد، ۱۰۰ زن مجرد وجود دارد. عدم تعادل جنسیتی و تغییر نگرش خانواده‌های طبقه متوسط این کشور نسبت به ازدواج از مهمترین علل کاهش نرخ ازدواج در چین هستند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *