ازدواج غم انگیز دختر جوان با پدر بزرگش ! + تصاویر

ازدواج-با-پدر-بزرگ
ازدواج با پدر بزرگ یا به خاطر پدر بزرگ؟ تصاویر منتشر شده از دختر جوان چینی برخی را دچار شک و تردید کرد تا اینکه او واقعیت ماجرا را فاش کرد.

ماجرای ازدواج غم انگیز دختر جوان به خاطر آرزوی پدر بزرگش

همانند والدین هر پدربزرگ و مادر بزرگی آرزو دارند تا ازدواج نوه هایشان را شاهد بوده و طبق سنت و آیین مربوط به کشورشان در مراسم ازدواج آنها حضور داشته باشند ؛ یکی از رسم های برخی از کشورها ورود عروس به همراه پدر و یا پدر بزرگش به مراسم عروسی است که برای آنها اهمیت خاصی دارد اما گاهی به دلایلی برای برخی شرایط اجرای آن پیش نمی آید .نوشتن رپورتاژ آگهی
نوشتن رپورتاژ آگهی

“فو ژیووی” 25 ساله برای محقق کردن آرزوی پدر بزرگش زودتر از موعد ازدواج کرد

پدر بزرگ “فو” همیشه آرزو داشت تا نوه ی خود یعنی “فو” را در لباس عروسی ببیند و دست در دست او وارد مراسم ازدواج نوه اش شود اما از قرار معلوم نمی توانست منتظر آن روز بماند.
پدر بزرگ 87 ساله ی “فو” به دلیل ابتلا به نوعی بیماری در بیمارستان بستری شد و بعد از بررسی های کامل پزشک به خانواده ی او گفت که بزرگ خاندان مدت زیادی زنده نیست و بدن او بیش از این تحمل مبارزه با بیماری را ندارد .
ازدواج با پدر بزرگ
بعد از روشن شدن این واقعیت “فو” تصمیم گرفت تا آخرین آرزوی پدر بزرگش را برآورده سازد ؛ آرزویی که با ازدواج او محقق می شد. دختر جوان برنامه ریزی کرد تا بدون داماد مراسم ازدواج برگزار کند و همانطور که پدر بزرگش آروز داشت لباس عروس برتن کرده و با گرفتن دست پدر بزرگش وارد مراسم شود .همه چیز نمایشی برگزار شد و “فو” جوان با پدر بزرگش عکس یادگاری عروسی گرفت تا او را به آخرین آرزوی خود برساند ؛
ازدواج با پدر بزرگ

عکس “فو” و پدر بزرگش

ازدواج با پدر بزرگ

برگزاری مراسم ازدواج ساختگی دختر جوان چینی برای خوشحال شدن پدر بزرگش

دختر جوان چینی در پاسخ به سوالاتی در مورد این تصاویر نوشت :”ازدواج به خاطر پدر بزرگم نه ازدواج با پدر بزرگم” . در ادامه این بخش از سرگرمی نمناک تصاویر منتشر شده از این مراسم ساختگی را مشاهده می کنید.

تصاویر مراسم ازدواج دختر جوان چینی به خاطر محقق کردن آرزوی پدر بزرگش

ازدواج با پدر بزرگ

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *