ازدواج جنجالی مرتضی پاشایی از زبان پدرش !

ازدواج جنجالی مرتضی پاشایی از زبان پدرش !

ازدواج جنجالی مرتضی پاشایی از زبان پدرش !

ازدواج جنجالی مرتضی پاشایی از زبان پدرش !

صحت ازدواج جنجالی این هنرمند پس از درگذشت او توسط پدرش تایید یا رد؟

 

پس از فوت ناگهانی و تلخ “مرتضی پاشایی” خواننده ی موسیقی پاپ، شایعات زیادی درباره زندگی شخصی و ازدواج مرتضی پاشایی مطرح شد در بسیاری از سایت های خبری تصویری از خانمی که گفته میشد نامزد ” مرتضی پاشایی” است دیده میشد.  اما پدر مرحوم پاشایی در این مورد صحبت هایی داشته اند که در ادامه می خوانید.

 

پدر مرتضی به این پرسش، اینگونه جواب داده است: مرتضی موسسه موسیقی داشت که تعدادی خانم و آقا در آن مشغول به کار بودند. افرادی بین آنها بودند که علاقه ی زیادی به ازدواج با مرتضی داشتند ولی ازدواجی صورت نگرفت. مادر مرتضی، از بین دختران فامیل و دوستان، چند نفری را انتخاب کرده بود که اگر قسمت شد مرتضی با یکی از آنها ازدواج کند اما وقتی مساله ی بیماری اش پیش آمد و به او اطلاع دادند که بیماری اش مهلک است، ازدواج را جدی نگرفت و به درمان پرداخت. کم کم قضیه ی ازدواجی که همسرم برایش در نظر گرفته بود هم منتفی شد.

 

اما خیلی ها بین کارمندان او بودند که تمایل داشتند با مرتضی ازدواج کنند. حتی در مراسم تشییع و ختم ، افرادی بودند که خود را خواهر یا نامزد مرتضی معرفی می کردند اما عملا او نه خواهری داشت نه نامزدی. شاید بودند افرادی که تمایل به ازدواج با وی داشتند اما عملا هیچ صحبتی به صورت «جدی» و «رسمی» انجام نشده بود.»

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *