ازدواج عاشقانه زوج اینستاگرامی توی فرودگاه + عکس

261
دسته‌بندی نشده

ازدواج عاشقانه زوج اینستاگرامی توی فرودگاه + عکس

ازدواج عاشقانه ، ازدواج

یک زوج عاشق پیشه که از طریق اینستاگرام باهم آشنا شده اند و قبلاً هرگز بصورت حضوری همدیگر را ملاقات نکرده بودند، در اولین دیدارشان در فرودگاه باهم ازدواج کردند.

ازدواج عاشقانه

پیشنهاد ازدواج و عملی شدن آن یکی از مهمترین اتفاقات زندگی هر فردی است،هرشخصی دوست دارد آن لحظه همه چیز عالی و به بهترین نحو پیش رود که این اتفاق بر حسب شرایط مورد نظر برای بعضی ها خیلی خاص و خاطره انگیز رقم می خورد چنانچه روز جمعه تنها اندکی پس از آنکه خانمی کالیفرنیایی و مردی از اهالی نیویورک در فرودگاه بین المللی اُنتاریو باهم ملاقات کردند، عاشق هم شدند. آن ها به یاد اولین تماسشان در مارس سال گذشته در فضای اینستاگرام ملاقات خود را «نامزدی اینستاگرامی» و «عروسی اینستاگرامی» نامیدند. اریکا هریس و آرتی ون سه روز پس از ازدواجشان می گویند که هنوز دیوانه وار یکدیگر را دوست دارند.
البته برنامه ی این ازدواج از قبل به اطلاع اخبار سی بی اِس رسیده بود و آن ها برای ضبط تصاویر این خبر در فرودگاه منتظر ایستاده بودند. درواقع این اریکا بود که آژانس خبری را در جریان تصمیمشان قرار داد و از آن ها دعوت کرد این صحنه ها را ثبت کنند.

ازدواج عاشقانه ، ازدواج ، عشق

سخنگوی فرودگاه نیز به خبرنگاران گفت: این رسانه ی محلی پیشاپیش ما را در جریان این مسئله قرار داده بود. تمام کاری که ما انجام دادیم کنترل جمعیت درون سالن بود. ظاهراً این زوج که قبلاً هرگز به صورت حضوری همدیگر را ملاقات نکرده بودند، در اولین دیدارشان در فرودگاه باهم ازدواج کردند.

ازدواج عاشقانه زوج اینستاگرامی در فرودگاه + عکس

ازدواج عاشقانه زوج اینستاگرامی در فرودگاه + عکس
منبع : باشگاه خبرنگاران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *