ازدواج مادر با پسر 7 ساله اش!! + تصاویر

ازدواج-پسر-با-مادرش

ازدواج مادر با پسر

پسری که عاشق مادرش بود و آرزو داشت تا با مادرش ازدواج کند بالاخره به آرزوی خود رسید و مادرش مراسمی را ترتیب داد تا در آن با پسرش ازدواج کند.

ازدواج عجیب و غریب مادر با پسر 7 ساله اش

پسر 7 ساله ای به نام “لوگان مونتکستل” توسط پزشکان در ماه دسامبر گذشته تشخیص داده شد که او به اختلالات ژنتیکی دچار شده است که این اختلالات ژنتیکی در مغز و سیستم عصبی او تاثیر منفی گذاشته بود که برای خانواده وی اتفاق بسیار دردناکی بود.

اما روز گذشته تصاویری بسیار عجیب از او و مادرش در صفحات مجازی منتشر شد که باعث شوکه شدن کاربران صفحات مجازی شد.

لوگان مونتکستل

جشن ازدواج پسر 7 ساله با مادرش

روز گذشته تصاویر عجیب و غریب از پسر 7 ساله ای به نام “لوگان مونتکستل” در صفحات مجازی منتشر شد که وی در این تصاویر در حال ازدواج با مادرش بود!.اما این اتفاق کمی تعجب برانگیز است که او به چه علت با مادرش ازدواج کرده است؟! این سوالی بود که ذهن تمام کاربران صفحات مجازی را درگیر خود کرده بود.

 ازدواج یک پسر با مادرش

مراسم جشن ازدواج مادر و پسر 7ساله با مشکلات ژنتیکی

اما مادر او به نام “جوئلین” در پاسخ این چنین گفت:”پس از آنکه من متوجه شدم لوگان به اختلالات ژنتیکی دچار شده است،برایم کمی سخت بود و او همیشه به این علاقمند بود تا با من ازدواج کند.شاید عجیب باشد ولی من برای خوشحال کردن او پذیرفتم که لوگان ازدواج کنم تا بتواند به خواسته خود دست یابد.شما شاید نتوانید درک کنید که به چه میزان لوگان خوشحال شده بود!او در خوشحالی غرق شده بود که توانسته بود به آرزوی خود برسد”.

عکس ازدواج پسر با مادر

مراسم ازدواج مادر با پسر هفت ساله اش

قطعا شاید هر یک از ما به جای مادر لوگان بودیم،این خواسته را نمی پذیرفتیم ولی مادر لوگان با تمام وجودش تصمیم به برگزاری این مراسم گرفت تا بتواند فرزندش که دچار اختلالاتی در مغزش شده بود،خوشحال شود.

ازدواج عجیب کودک

ازدواج مادر با پسر بخاطر بیماری فرزندش

آقای لوئیز کار کشیش حاضر در این عروسی بود و در مورد این ازدواج این چنین گفت:”بدیهی است که این ازدواج واقعی نیست و مادر لوگان با این تصمیم خود تنها قصد داشت تا فرزندش را خوشحال کند”.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *