بازیگران و چهره های مشهوری که ازدواج مجدد داشتند +تصاویر

بهاره-رهنما
ازدواج مجدد بازیگران | بازیگران و چهره های مشهوری که ازدواج مجدد داشتند +تصاویر
در این مطلب اشاره ای به بازیگرانی که ازدواج مجدد داشته اند از بهاره رهنما تا هومن سیدی و رامبد جوان داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

ازدواج مجدد بازیگران و خواننده های ایرانی

زندگی سلبریتی ها بیش از سایر مردم زیر ذره بین قرار دارد و هر اتفاقای در زندگی آنها از سوی هوادارانشان با واکنش مواجه میشود. در میان هنرمندان چهره های زیادی وجود دارند که زندگی زناشویی موفقی را پشت سر گذاشته اند و بعد از سالها زندگی مشترک همچنان وفادار به راهشان ادامه میدهند.رپرتاژ

رپرتاژ

از میان هنرمندان وفادار که سالهای زیادی از زندگی مشترکشان میگذرد میتوان به تهمینه میلانی و همسرش ، مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی ، رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری ، شهاب حسینی و پریچهر قنبری ، مختار سائقی ، کامبیز دیرباز و هنرمندان بیشمار دیگری اشاره کرد که سالهای سال است در کنار هم زندگی میکنند.

اما در میان بازیگران مشهور و چهره های سرشناس دنیای هنر عده ای ازدواج مجدد را تجربه کرده اند که به هر دلیلی موجه یا غیر موجه نباید مورد قضاوت قرار بگیرد. بدون قضاوت و هرگونه سوء نظر در این مطلب به معرفی بازیگران و چهره هایی که ازدواج مجدد داشته اند می پردازیم.

ازدواج مجدد بازیگران و چهره های دنیای هنر

ازدواج مجدد بازیگران : ازدواج مجدد بهاره رهنما

از میان چهره هایی سینمایی که ازدواج مجدد را تجربه کردند بهاره رهنما یکی از پرسروصداترین آنها بود. چهارم شهریور ماه سال 96 وقتی عکس هایی از مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما با مالک یک برند آرایش در فضای مجازی منتشر شد عده زیادی گمان کردند که ماجرا حقیقت ندارد اما با تایید بهاره رهنما همه چیز شکل جدی تری به خود گرفت. امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایش همسر دوم بهاره رهنما است که یکسال است از آغاز زندگی مشترکشان میگذرد.

بهاره رهنما و همسر

بهاره رهنما و همسر دومش امیرخسرو عباسی

پیمان قاسمخانی نویسنده و کارگردان کشورمان همسر سابق بهاره رهنما است که حاصل زندگی مشترک این دو هنرمند دختری به نام پریا است که در اتریش مشغول تحصیل در رشته موسیقی است.

ازدواج مجدد بازیگران : ازدواج مجدد هومن سیدی

هومن سیدی یکی دیگر از بازیگران کشورمان است که تن به ازدواج مجدد داد. آبان ماه سال 96 بود که هومن سیدی با انتشار عکسی از همسر و دخترش همه را غافلگیر کرد و خبر ازدواج مجددش را اینگونه اعلام کرد. نیل دختر هومن سیدی است که به تازگی یکساله شده است.

همسر و دختر هومن سیدی

همسر دوم و دختر هومن سیدی

هومن سیدی و همسر اولش آزاده صمدی سال 85 با هم ازدواج کردند و سال 92 از یکدیگر جدا شدند.

ازدواج مجدد بازیگران ازدواج مجدد آزاده نامداری

یکی دیگر از چهره های کشورمان که تن به ازدواج مجدد داد آزاده نامداری مجری و بازیگر کشورمان است. ازدواج آزاده نامداری با فرزاد حسنی و جدایی او یکی از جنجالی ترین ماجراهای مربوط به خانم مجری بود که با ازدواج مجدد تقریبا خاتمه یافت. آزاده نامداری برای دومین بار با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی از چهره های مطرح کشور ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام گندم است.

آزاده نامداری و همسر

آزاده نامداری و همسر دومش سجاد عبادی

آزاده نامداری سال 92 با فرزاد حسنی ازدواج کرد و با حواشی و جنجال های فراوان مردادماه سال 93 خبر جدایی آنها به صورت رسمی اعلام شد.

ازدواج مجدد بازیگران ازدواج مجدد رامبد جوان

رامبد جوان مجری ، کارگردان و بازیگر کشورمان سه بار سر سفره عقد نشست و تجربه های متعددی را در زندگی مشترک دارد. رامبد جوان سال 94 با حضور در برنامه تلویزیونی نامی از نگار جواهریان برد و این خبر به منزله تایید ازدواج مجدد این زوج سینمایی بود. نگار جواهریان و رامبد جوان سال 95 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان و نگار جواهریان

سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان بود که سال 87 زندگی مشترکش را با رامبد جوان آغاز کرد اما زندگی آنها چندان دوامی نداشت و سال 93 خبر جدایی این زوج سینمایی رسانه ای شد.

ازدواج مجدد بازیگران ازدواج مجدد آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان یکی از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان است که بعد از سالها زندگی مشترک از محمدرضا شرفی نیا جدا شد و با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد. محمد کریمی هراتی از دوستان قدیم خانم بازیگر در دانشگاه بود که بعد از سالها دوری و فوت همسر آقای کریمی هراتی و جدایی آزیتا حاجیان این زوج با هم ازدواج کردند.

آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان و همسر سابقش محمدرضا شریفی نیا

آزیتا حاجیان زندگی مشترک با محمدرضا شریفی نیا را از سال 58 آغاز کرد و حاصل این زندگی دو دختر به نام مهراوه و ملیکا شریفی نیا است اما این ازدواج به جدایی ختم شد.

ازدواج مجدد بازیگران ازدواج مجدد امین زندگانی

یکی دیگر از چهره های سینمایی که تن به ازدواج مجدد داد امین زندگانی بود. امین زندگانی در ازدواج دومش به سراغ الیکا عبدالرزاقی بازیگر کشورمان رفت و این زوج زندگی عاشقانه ای را در اسفندماه سال 92 آغاز کردند.

امین زندگانی و همسر

امین زندگانی و همسر دومش الیکا عبدالرزاقی

مینا لاکانی بازیگر کشورمان که چند سالی است از ایران مهاجرت کرده همسر سابق امین زندگانی بود.

ازدواج مجدد بازیگران ازدواج مجدد رویا تیموریان

رویا تیموریان یکی از دیگر بازیگران کشورمان است که تجربه ازدواج مجدد را در زندگی شخصی اش دارد. رویا تیموریان تجربه یک زندگی مشترک ناموفق که به جدایی منجر شد را دارد . دنیا و درنا مدنی دختران رویا تیموریان حاصل ازدواج اول خانم بازیگر هستند.

رویا تیموریان

رویا تیموریان و همسر دومش مسعود رایگان

رویا تیموریان در سال 82 زندگی مشترکی را با مسعود رایگان بازیگر کشورمان آغاز کرد و این زوج زندگی عاشقانه و آرامی را در کنار هم دارند.

ازدواج مجدد بازیگران ازدواج مجدد آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر کشورمان یکی از چهره های دنیای هنر است که تجربه دو بار زندگی مشترک را دارد. آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی بازیگر ، مجری و خواننده کشورمان است که زندگی مشترکش را سال 95 آغاز کرد.

آناهیتا درگاهی و همسرش

آناهیتا درگاهی و همسرش اشکان خطیبی

همسر سابق آناهیتا درگاهی محمد پروین پسر علی پروین از اسطوره های فوتبال کشورمان بود که تنها یکسال دوام آورد و ماجرای جدایی این زوج از یکدیگر با حواشی زیادی همراه بود.

ازدواج مجدد بازیگران ازدواج مجدد مانی رهنما

از میان خواننده های کشورمان مانی رهنما یکی از چهره هایی است که تن به ازدواج مجدد داد. مانی رهنما پس از جدایی از همسر اولش با صبا راد مجری تلویزیون و گوینده رادیو ازدواج کرد.

مانی رهنما و صبا راد

ازدواج مجدد مانی رهنما و صبا راد

مانی رهنما که از ازدواج اولش یک پسر به نام پارسا دارد خبر ازدواجش با صبا راد را در اردیبهشت ماه سال 96 با انتشار یک پست در اینستاگرامش تایید کرد.

ازدواج مجدد بازیگران ازدواج مجدد بابک جهانبخش

بابک جهانبخش یکی از دیگر از چهرههای دنیای موسیقی است که تن به ازدواج مجدد داد. بابک جهانبخش با پریا پرتوی فرد خرداد سال 96 ازدواج کرد و با انتشار عکسی از همسرش درباره علت جدایی از همسر سابقش توضیح داد.

بابک جهانبخش و همسر

بابک جهانبخش و همسر دومش در کنار پسرش

مروارید شهریاری همسر اول بابک جهانبخش بود که این دو در سال 88 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک پسر به نام آرتا است.

ازدواج مجدد بازیگران ازدواج مجدد بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز تجربه ازدواج مجدد را دارد. بنیامین بهادری سال 94 با شایلی محمودی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام بن سان است.

بنیامین بهادری و همسر

بنیامین بهادری و همسر دومش شایلی محمودی

نسیم حشمتی همسر اول بنیامین بهادری بود که سال 89 زندگی مشترک با بنیامین را آغاز کرد اما متاسفانه در یک تصادف در سال 92 از دنیا رفت.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *