ازدواج و همخوابی این زوج دو جنسیتی

ازدواج و همخوابی این زوج دو جنسیتی

ازدواج و همخوابی این زوج دو جنسیتی

افراد دو جنسیتی دارای الت تناسلی ناقص هستند و گاهی هم از هر دو جنس زن و مرد بطور ناقص در ان ها آلت تناسلی وجود دارد.این زوج دو جنسه بعد از عمل جراحی در حال ازدواج کردن با هم هستند این زوج عاشق هم شده و تصمیم گرفتند با عملل جراحی تبدیل به زن و مرد شوند تا با هم ازدواج نمایند جنجال تغییر جنسیت این دو جنسه در سراسر جهان منتشر شده است الان هم با هم خوشبخت هستند در ادامه جزیئات بیشتر را خواهید خواند

 

ازدواج زن و شوهر تغییر جنسیت داده سوژه شد
یک زن و مرد فلوریدایی که هردو عمل تغییر جنسیت انجام داده اند به زودی با هم ازدواج خواهند کرد. آقای ” مارک کامینگز” سابقا دختری به نام ” مارتیزا” و خانم ” جسیکا او دانیل” نیز پسری به نام ” شاون” بوده اند و اکنون هویت جدیدی دارند و همین مسئله از ازدواج آنان یک سوژه خبری ساخته است.

 

زوج جوانی که تغییر جنسیت دادند و با هم ازدواج کردند
هردوی آنها به دلیل فشارهای روانی دست به خودکشی زده اند و بعد از مدتها تحمل فشار موفق شده اند تغییر جنسیت دهند. آنها در جلسات مشاوره روانشناسی با هم آشنا شده و در یک نگاه عاشق هم شدند. و بعد از مدتی نامزدی اکنون تصمیم به ازدواج دارند.

 

مارک در این مورد میگوید: زمانیکه جسیکا را دیدم احساس کردم ما میتوانیم باهم خوشبخت باشیم و شرایط یکدیگر را به خوبی درک میکنیم.مارک در سال ۲۰۰۳ عمل تغییر جنسیت داد ، او سابقا به عنوان یک زن بدنسازی میکرد و اکنون که یک مرد است با جدیت بیشتری به کار بدنسازی میپردازد.

 

جسیکا بعد از آشنایی با مارک عمل تغییر جنسیت انجام داد .او میگوید: ابتدا فکر میکردم تمایلات همجنسگرانه دارم و همین باعث آزار و اذیت من شده بود اما وقتی مطالعات زیادی انجام دادم فهمیدم که باید عمل تغییر جنسیت انجام دهم. اکنون از زندگی ام خیلی راضی هستم و احساس آرامش میکنم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *