عمل ناشایست با استفاده از نام مرتضی پاشایی

اخبار, مرتضی پاشایی

عمل ناشایست با استفاده از نام مرتضی پاشایی

منصور پاشایی درباره پیامک ها و موسسه هایی که به نام مرتضی پاشایی فعالیت می کنند، گفت: من در این باره چیزی نشنیده ام اما اگر چنین مطلبی باشد حتما به نوعی سوء استفاده است.

وی در واکنش به پیامک هایی که برای بعضی از مخاطبان ارسال شده است و در برابر کم کردن مبلغی «ناگفته هایی از خاکسپاری مرحوم پاشایی» را پیامک می کنند، گفت: کسی نمی تواند خبری را در این باره بدون هماهنگی ما پخش کند.

عموی زنده یاد مرتضی پاشایی با اشاره به سوءاستفاده هایی که از نام پاشایی صورت می گیرد، عنوان کرد: طبیعتا بعضی سعی می کنند به هر طریق ممکن از نام و موقعیت مرتضی سوءاستفاده کنند و اگر ما متوجه بشویم که سازمان یا فرد خاصی اقدام به چنین کاری کرده است قطعا پیگیری خواهیم کرد.

وی که به نمایندگی از خانواده پاشایی مسئولیت کارهای مرتبط با زنده یاد مرتضی پاشایی را بر عهده دارد، عنوان کرد: ما هرگونه اطلاع رسانی را از طریق خبرگزاری های رسمی کشور اطلاع خواهیم داد و اگر هر منبع دیگری بخواهد به این مساله ورود پیدا کند قطعا پیگیری خواهیم کرد.

پاشایی در پایان از ایجاد یک موسسه خیریه سخن گفت و بیان کرد: این موسسه با هدف کمک به بیمارانی که وضع مالی خوبی ندارند و همچنین خانواده های بی بضاعت و محروم کار می کند همچنین قرار است یک موسسه فرهنگی و هنری برای توسعه آثار وی تاسیس کنیم.

اخبار فرهنگی – مهر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *