نسخه مادر بزرگها برای اصلاح موهای زائد بدون تیغ

اصلاح-موهای-زائد

اصلاح موهای زائد : مادر بزرگ ها رازهای زیادی در رابطه بازیبایی می دانند اگر می خواهید موهای زائدتان را کاهش دهید از این نسخه ها کمک بگیرید.

 

بهترین روش ها برای اصلاح موهای زائد بدون تیغ

روش های زیادی برای اصلاح موهای زائد بدن وجود دارد که هریک مزایا و معایب زیادی دارند اما یکی از بهترین روش ها برای اصلاح موهای زائد بدون تیغ استفاده از نسخه مادر بزرگ ها میباشد .اگر می خواهید موهای زائد بدنتان را کاهش دهید با بهترین روش ها برای اصلاح موهای زائد که در این قسمت از بخش سلامت ایران16 آورده ایم ، آشنا شوید و این روش ها را بکار ببرید.اصلاح موهای زائد

اصلاح موهای زائد

ترفندهایی برای اصلاح موهای زائد بدون تیغ

اصلاح موهای زائد بدون تیغ

 از بین بردن موهای زائد بدون تیغ

لایه برداری :

اگر می خواهید پوست پاهایتان زیباتر شود لایه برداری را انجام دهید ، در واقع با لایه برداری فولیکول های مو بیرون می آید از طرفی اصلاح مو باتیغ باعث می شود بطور معمول موهای ریزی زیر پوست بمانند که بیرون آوردن آنها مشکل ساز است. البته برای رسیدن به نتیجه مطلوب می توانید از سالیسیلیک اسید یا آنزیم میوه ها استفاده کنید .

فرچه زدن پاها:

بهتر است آرایشگران از فرچه معمولی که آقایان برای ریش تراشی استفاده می کنند استفاده کنند بنابراین اگر می خواهید پاهایتان را اصلاح کنید از این فرچه و کرم اصلاح استفاده کنید .

 اصلاح موهای زائد

با این روش ها موهای زائدتان را از بین ببرید

استفاده ازبهترین تیغ ها :

همه ی خانم ها مثل هم نیستند ، برخی خانم ها که مستعد خشکی پوست هستند باید ازتیغ هایی استفاده کنند که نوار مرطوب دارند ؛ برای نتیجه بهتر تیغ هایی را خریداری کنید که تیغه های متعددی داشته باشد هرچه تیغه ها بیشتر باشد موهای بیشتری را اصلاح می کند. سعی کنید هر وقت که اصلاح می کنید از تیغ جدید استفاده کنید ممکن است گران باشد اما کمک می کند تاکمتر اصلاح کنید .

 اصلاح موهای زائد بدون تیغ

بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدون تیغ

اصلاح مخالف جهت رویش مو :

اگر مشتاق هستید کمتر اصلاح کنید سعی کنید خلاف جهت رویش مو اصلاح کنید .

نسخه مادربزرگ برای کاهش موهای زائد :

مادر بزرگ ها رازهای زیادی در رابطه بازیبایی می دانند اگر می خواهید موهای پایتان را کاهش دهید این نسخه را استفاده کنید :

ترکیب لیمو ،عسل ،شکر را 2تا3 دقیقه داخل ماکرویو قرار دهید و لایه ی نازکی ازآن را روی پا بمالید حتما نتیجه خوبی خواهید گرفت.

اصلاح موهای زائد بدون تیغ

برای از بین بردن موهای زائد چه کنیم

مالیدن لوسیون سویا :

رشد مجدد مو مشکلی است که باعث آزار همگان شده امامی توانید باخرید لوسیون سویا با آن مبارزه کنید. این ماده در کاهش و توقف رشد قطر شفت مو موثر است بنابراین استفاده از آن را از دست ندهید .

رژیم غذایی :

غذاهایی که می خوریم نقش مهمی در دفع ته ریش مو دارد. کربوهیدرات های تصفیه شده راکنار بگذارید و بجای آن مصرف ویتامین ب 6 را جایگزین کنید.در رژیم تان گوشت ،ماهی بیشتری بگنجانید و سبزی خواران از موز، کلم ،بروکلی ،هویج ،هندوانه استفاده کنند .

اصلاح موهای زائد

روشی عالی برای از بین بردن موهای زائد

سعی کنید از روش های جایگزین استفاده کنید ، روشی مثل مالیدن شکر به پوست :

اصلاح همیشگی یک مشکل بزرگ برای پوست است پس روش های متفاوتی را امتحان کنید مثل روش شکری شکر یک لیزر طبیعی است وسرعت رویش مو را کاهش میدهد و براحتی می توانید جایگزین روش های دیگرکنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *