اعتراض ها به کنسرت مختلط رضا صادقی کنار مزار شهدا

کنسرت رضا صادقی؛ اعتراض ها به کنسرت مختلط رضا صادقی کنار مزار شهدا/ رئیس دانشگاه: تحت فشار ارشاد بودیم +عکس
309
دسته‌بندی نشده
حاشیه های برگزاری یک کنسرت در دانشگاه الیگودرز؛
اعتراض ها به کنسرت مختلط رضا صادقی کنار مزار شهدا/ رئیس دانشگاه: تحت فشار ارشاد بودیم +عکس
جمعی از جانبازان شهرستان الیگودرز از برگزاری کنسرت در دانشگاهی که شهید گمنام در آن تدفین شده است اظهار نارضایتی کردند.

 

به گزارش جام نیوز، جمعی از جانبازان شهرستان الیگودرز از برگزاری کنسرت در دانشگاهی که شهید گمنام در آن تدفین شده است اظهار نارضایتی کرده و با ارسال نامه هایی به مراجع مختلف کشور از عدم پایبندی دانشگاه به تعهدات بنیاد حفظ آثار جهت حفظ شأن و حرمت شهدای گمنام به خاک سپرده شده در این دانشگاه اعتراض کردند!

 

بنابراین گزارش، روز گذشته خبری با موضوع «برگزاری کنسرت مسئله دار در جوار شهدای گمنام»  در این رسانه منتشر شد که بازتاب زیادی در میان مردم به ویژه مردم الیگودرز داشت!

 

 

ماجرا از این قرار بود که سالن دانشگاه آزاد الیگودرز که به اذعان رئیس این دانشگاه بزرگترین سالن این شهرستان است به برگزاری یک کنسرت اختصاص پیدا می کند و بی توجه به اینکه رهبر فرزانه انقلاب بارها برگزاری کنسرت را در محیط دانشگاه ناپسند دانسته و مخالفت خود را با آن اعلام داشته اند، کنسرت رضا صادقی در سالن دانشگاه برگزار شد!

 

هر چند تمام فیلم این مراسم جهت جلوگیری از اشاعه فحشا پخش نشد اما بخش هایی از این هنجار شکنی جهت اطلاع عموم در این رسانه منتشر گشت.

 

 

در این دانشگاه که میزبان شهید گمنام است، همزمان با اجرای کنسرت عده ای به کشف حجاب پرداخته و تعدادی هم به صورت مختلط به رقص نور و همخوانی با خواننده کنسرت پرداختند!

 

اعتراض جانبازان به حرمت شکنی در شهر شهدا

جانبازان الیگودرز با ارسال نامه به مراجع مختلف از این هنجار شکنی در شهرستانی که شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است شکایت کردند و خواستار برخورد با مسببین این کار شدند.

 

 

رئیس دانشگاه: دانشگاه مخالف بود؛ وزارت ارشاد و شورای تأمین فشار آوردند

رئیس دانشگاه آزاد الیگودرز در اینباره اظهار داشت: بنده به شخصه مخالف بودم و مجوز را صادر نکردم . این کنسرت توسط وزارت ارشاد برگزار شد و از شورای تأمین استان به بنده فشار آوردند که این برنامه را در دانشگاه برگزار شود.

 

وی معتقد بود قبل از کنسرت در دانشگاه یادواره شهدا برگزار کرده است و هیچ نقشی در برگزاری کنسرت نداشته است.

 

هر چند تنی چند از عوامل دانشگاه در اجرای این کنسرت همکاری داشتند و پر واضح است که وزارت ارشاد حامی اصلی برگزاری کنسرت ها در کشور است اما ریاست یک دانشگاه اولین نکته ای که باید بداند این است که تنها مسئول دانشگاه شخص ایشان است و هر برنامه ای که در این دانشگاه برگزار شود مسئولیتش با ایشان خواهد بود!/ شهدای ایران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *