اعتراف سرد قاتل برادر پس از 12 ساعت فرار+عکس

برادرکشی, قتل, دستگیر

اعتراف سرد قاتل برادر پس از 12 ساعت فرار+عکس

ساعت 08:30 دقیقه صبح 9 شهریور ماه سال جاری ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در جریان یک جنایت خونین در خیابان سپیده جنوبی – خیابان گره گشا قرار گرفتند .
ماموران با حضور در صحنه جنایت با جسد مرد 55 ساله ای به نام عبدالرضا روبرو شدند که از ناحیه گردن هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود.
دراین مرحله تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شدند.
بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که قربانی جنایت برای رفتن به محل کارش سوار بر خودروی آردی اش شده که عامل جنایت وی را هدف ضربات چاقو قرار داده است که عبدلرضا با پیاده شدن از خودرویش قصد داشته برای نجات جانش خود را به خانه اش برساند که در فاصله 3متری از خودرویش تسلیم مرگ شده است.
ماموران در ادامه دوربین مداربسته یک سوپر مارکت را که صحنه جنایت به ضبط کرده بود مورد بررسی قرار دادند وخیلی زود با به دست آمدن تصویر قاتل مشخص شد عامل جنایت برادر افیونی عبدالرضا است.
بدین ترتیب ماموران با در دست داشتن سرنخ پلیسی به مخفیگاه وی رفته و محمد 40 ساله را که در شهرک انقلاب منطقه خاوران سرگرم مصرف مواد مخدر بود دستگیر کردند.
محمد که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت:پس از اینکه برادرم سوار بر خودرویش شد قبل از روشن کردن خودرو و به خاطرگرمی هوا شیشه خودروریش را پایین کشید که در این لحظه به سمتش رفته با چاقویی که آنرا در داخل کیف دستی ام پنهان کرده بودم ، ضربه ای به گردنش زدم و در حالیکه برادرم از ناحیه گردن دچار خونریزی شدید شده بود از محل متواری شدم.
این قاتل برادرکش افزود: اختلاف ما از حدود 20 سال پیش آغاز شد و نهایتا به برای پایان دادن به این کنیه قدیمی تصمیم به قتل برادرم گرفتم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب ، موضوع به بازپرس محترم پرونده اعلام و برابر هماهنگی های لازم با مرجع قضایی مقرر شد تا متهم جهت ارائه توضیحات و صدور قرار قانونی دروز 10 شهریورماه به دادسرای امور جنایی انتقال داده شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *