اعدام عروس و داماد عاشق! + عکس

دختر و پسر جوانی که بدون رضایت خانواده‌هایشان ازدواج کرده و زیر یک سقف رفته بودند، با حکم ریش سفیدان محلی، توسط بستگان نزدیکشان به قتل Murder رسیده و در گورستانی دورافتاده دفن شدند.

اعدام عروس و داماد عاشق! + عکس

به گزارش پلیس Police شهر «کراچی»، موضوع قتل «حسنی و هادی» زمانی به پلیس گزارش شد که تعدادی از دوستانشان از ناپدید شدن ناگهانی آنها نگران شده و با پلیس تماس گرفته بودند. با آغاز تحقیق برای یافتن ردپایی از زوج گمشده، مأموران رد خونی را جلوی خانه عروس و داماد پیدا کردند و به این ترتیب پرونده در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت. سرانجام 9 مظنون دستگیر شدند که بیشتر آنها از بستگان نزدیک زوج جوان بودند.

در ادامه مشخص شد ریش‌سفیدان محلی با شکایت خانواده این زوج، آنها را در دادگاهی محلی محاکمه و به اعدام execution محکوم کرده بودند و جسد آنها برای پنهان ماندن جنایت Crime به گورستانی دورافتاده انتقال یافته بود. با افشای راز این جنایت هولناک سه نفر از متهمان با انتقال به گورستان، محل دفن قربانیان را نشان دادند و پس از نبش قبر، اجساد برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی فرستاده شد. درحال حاضر تحقیقات تخصصی از جنایتکاران و ریش سفیدان ادامه دارد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *