اعدام 200 کودکی که نخواستند عامل انتحاری داعش باشند

217
دسته‌بندی نشده

اعدام 200 کودکی که نخواستند عامل انتحاری داعش باشند

محل و کشوری که کشتار دسته جمعی این کودکان در آن صورت گرفته در این فیلم ویدیویی قابل تشخیص نیست.

پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز یکشنبه نوشت: گروه تروریستی داعش فیلمی را از کشتار دسته جمعی 200 کودک منتشر کرد که از پیوستن به این گروه سرباز زده بودند.

به گزارش ایرنا و براساس این گزارش، این کودکان در یکی از مناطق تحت سیطره داعش، خواسته رهبران این گروه برای برداشتن سلاح و پیوستن به آنها را نپذیرفتند بنابر این بطور دسته جمعی هدف رگبار مسلسل های افراد داعشی قرار گرفته و همگی کشته شدند.

محل و کشوری که کشتار دسته جمعی این کودکان در آن صورت گرفته در این فیلم ویدیویی قابل تشخیص نیست.

فاضل الغراوی عضو کمیساریای عالی حقوق بشر پیش از این گفته بود: داعش چهار پایگاه نظامی مخصوص آموزش کودکان انتحاری در موصل دارد و تکفیری ها یکهزارو 200 کودک ربوده شده را در این پایگاه ها برای انجام عملیات انتحاری آموزش می دهند.

وی افزود که داعش بالغ بر چهار هزار کودک را برای انجام حملات تروریستی در موصل آموزش می دهد.
الغراوی گفت: کمیساریای عالی حقوق بشر و جامعه بین الملل تأکید دارند که داعش مرتکب جنایت جنگی و جنایت های ضد بشریت می شود و ما شش هزار سند از اقدامات مخالف حقوق بشر داعش در دست داریم.

گروه تروریستی تکفیری داعش از زمان اشغال برخی مناطق در عراق و سوریه، مرتکب جنایات بی شماری شده است و هر کودک، زن یا مردی را که با آنها همکاری نکند به شکل های گوناگون و وحشیانه ای اعدام و فیلم های آن را برای ایجاد رعب و وحشت منتشر می کند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *