اقدام شرم آور این مرد با 170 دختر به بهانه کاریابی

Eghfal dokht

اقدام شرم آور این مرد با 170 دختر به بهانه کاریابی

اغفال دختران جوان,فساد در شبکه های اجتماعی,اغفال دختران جوان در تلگرام,اغفال ,گول زدن ,دختران جوان ,اقدام شرم آور ,دختر ,تجاوز جنسی

مردی که از طریق فضای مجازی و تلگرام با دختران رابطه برقرار می کرد و به بهانه کاریابی،استخدام و ازدواج آن ها را فریب می داد. از سوی دیگر اعتماد سریع برخی افراد بخصوص دختران در این فضا به افراد، بازار این مجرمان را داغ نگه داشته است. کلاهبرداری، اخاذی، هتک حیثیت و سوءاستفاده از جمله جرایمی است که در شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد و هر روز هم تکرار می‌شود.

 

از سوی دیگر ارتباط مجازی در این فضا باعث می‌شود هویت افراد در آن مشخص نشود و مجرمان براحتی با هویت‌های جعلی اقدامات مجرمانه خود را پیش ببرند. در تازه‌ترین پرونده، مجرم سایبری که به بهانه استخدام یا ازدواج، دختران جوان را در شبکه‌های اجتماعی فریب داده و از آنها کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد. متهم با این شگرد 170 نفر را فریب داده بود.

 

سرهنگ فرامرز شاکری، رئیس‌پلیس فتای کردستان در تشریح این پرونده گفت: پس از طرح سه شکایت جداگانه در مورد کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی، پرونده با دستور قاضی Judge ویژه رسیدگی به جرایم سایبری در اختیار پلیس Police فتا قرار گرفت.

 

تحقیق از شاکیان پرونده نشان داد، مدتی قبل از طریق فضای مجازی و شبکه اجتماعی تلگرام با فردی ناشناس‌ که خود را شخصی با نفوذ و مسئول جذب‌ و استخدام ‌در یکی از نهادهای دولتی‌ و متخصص در زمینه کاریابی معرفی کرده بود‌، آشنا‌ شده بودند.

 

متهم به بهانه استخدام از طعمه‌هایش مبالغی را همراه کپی مدارک شناسایی آنها گرفته بود. چند روز بعد که مالباختگان برای پیگیری وضعیت استخدام خود بامتهم تماس گرفتند، او پاسخگوی تماس‌هایش نبود.وی افزود: با استفاده از‌ شگردهای خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی ماموران‌ اداره مبارزه با جرایم سایبری‌،

 

متهم که در شبکه‌های پیام‌رسان تلفن همراه، دختران جویای کار را در دام خود گرفتار کرده بود، شناسایی شد. در ادامه با هماهنگی قاضی ویژه رسیدگی به جرایم سایبری دادسرای سنندج‌، متهم بازداشت و تمامی سامانه‌های‌ رایانه‌ای وی توقیف‌ و برای بررسی‌های اولیه پلیسی تحویل اداره فنی‌ و بررسی ادله دیجیتال پلیس فتا شد.چندین سری مدارک هویتی قربانیان و کارت‌های بانکی متعدد نیز کشف شد.

 

رئیس پلیس فتای کردستان خاطر نشان کرد: متهم ابتدا منکر قضیه بوده اما پس از مواجهه با دلایل ‌و مدارک‌ به جرم Crime خود اعتراف کرد و گفت که با ساختن چندین اکانت در شبکه‌های اجتماعی طعمه‌های خود را از بین کاربران زن انتخاب‌ می‌کرد و‌ با‌ وعده ‌استخدام ‌در ادارات دولتی‌ آنها را به دام می‌انداخت.

 

او خود را مسئول جذب نیروی انسانی در سازمان‌های دولتی معرفی می‌کرد. او در برخی پرونده‌ها، از طعمه خواستگاری کرده و به بهانه ازدواج، اعتماد او را برای منافع مالی و ضداخلاقی جلب می‌کرد.وی ادامه داد: در نهایت با توجه به اعتراف متهم به جرایمش، او با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی روانه زندان Prison شد.

 

هشدار: پرسه در اینترنت
رئیس پلیس فتای کردستان در این باره هشدار داد: با توجه به هویت پنهان‌ در فضای مجازی،شهروندان‌ از اعتماد به افراد با هر عنوانی خودداری کرده و اطلاعات شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.کلاهبرداران برای شکار طعمه‌های خود همیشه وعده‌های وسوسه‌انگیز مطرح می‌کنند تا راحت آنها را اغفال کنند.

 

در اینپرونده وعده استخدام در ادارات دولتی با پست خوب و حقوق عالی باعث فریب طعمه‌ها شده و آنها با خود فکر نکرده‌اند چطور به یک گفت‌وگوی اینترنتی اعتماد کنیم؟

 

آنها به جای تحقیق درباره ادعای متهم، به او اعتماد کرده و پول و مدارکشان را در اختیارش قرار داده بودند.وی ادامه داد: در چند سال اخیر شاهد کلاهبرداری خواستگاران قلابی در فضای مجازی هستیم به طوری که این افراد با وضع مالی بد و سطح سواد پایین، خود را افرادی پولدار و با مدرک دکتری معرفی و حتی از عکس افراد دیگر استفاده می‌کنند.

 

این افراد پس از جلب اعتماد دختران به بهانه‌های مختلف از آنها پول می‌گیرند و سپس ناپدید می‌شوند. دختران باید از خود بپرسند که فردی با موقعیت مالی و اجتماعی عالی چرا باید در فضای مجازی به دنبال همسر باشد.
اگر کسی قصد ازدواج داشته باشد، به جای فضای مجازی به صورت سنتی و همراه خانواده‌اش برای خواستگاری اقدام می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: جام جم

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *