افتتاحیه دیسکو با دعای افتتاح و رقص با حجاب اسلامی!

319
دسته‌بندی نشده

دیسکو

به گزارش جهان، هفته گذشته یک مرکز ضد ارزشی دیسکو در استانبول ترکیه افتتاح شد که در مراسم افتتاحیه آن برنامه هایی تاسف بار برگزار شد.

در شروع مراسم افتتاحیه این مرکز فساد که برخی مسئولین شهر استانبول ترکیه نیز حضور داشته اند ، «دعای افتتاح» را خوانده! و رسما به اسلام توهین کرده اند که برای افتتاح یک مرکز فساد با عنوان دیسکو دعای افتتاح را بخوانند و از خداوند پیشرفت این مرکز را مسالت نمایند!

این برنامه و خواندن دعای افتتاح در مراسم افتتاح یک مرکز فساد ، همان اسلام آمریکایی است که در ترکیه متاسفانه به شدت در حال گسترش می باشد و مردم مسلمان ترکیه را تهدید می کند.

نکته جالب توجه دیگر این مراسم توهین آمیز،‌ رقاصی زنان با حجاب پس از خواندن دعای افتتاح در مقابل چندین هزار نفر بود.

پس از رقص زنان با حجاب در مقابل مردان مسلمان ترکیه و مسئولین شهر استانبول یک زن کاملا محجبه مالزیایی پشت تریبون محل مراسم رفته و اقدام به خوانندگی و نوازندگی کرده است که بطور علنی ارزشهای اسلامی و حجاب را زیر سوال برده که برای افتتاح یک محل فساد از زنان با حجاب استفاده کرده و ارزشهای اسلامی را به سخره گرفته اند.

این همان اسلام آمریکایی است که دولت های غربی تلاش می کنند به شدت در کشورهای اسلامی ترویج نمایند که با زیر سوال بردن ارزشهای اسلامی در صدد تبلیغ و گسترش آن هستند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *