افسر سابق پلیس تهران محکوم به مرگ شد

266
دسته‌بندی نشده

راز این جنایت Crime که 24 آذر پارسال رخ داد زمانی فاش شد که دو مرد جوان در حال انتقال جسدی با موتورسیکلت بودند که ناگهان جسد به کف خیابان افتاد.رهگذران هم که شاهد این صحنه بودند بلافاصله دو موتورسوار را دستگیر کرده و موضوع را به پلیس Police خبر دادند.

عامل جنایت که در بازجویی‌ها خود را افسر آگاهی معرفی کرد در اظهاراتش گفت: پسرجوان –مقتول-را برای اجاره آپارتمان به خانه‌ام برده بودم که ناگهان باهم درگیر شدیم. در حالی که هر دو بیهوش شده بودیم دقایقی بعد با صدای زنگ تلفن همراهم به هوش آمدم و گمان کردم او نیز بیهوش شده است به همین خاطر از خانه بیرون رفتم تا اینکه هفت روز بعد یکی از همسایه‌ها در تماس تلفنی گفت ‌که در داخل آپارتمان بوی تعفن می‌آید که من هم گفتم احتمالاً پرنده یا گربه‌ای داخل ساختمان مرده و این بو به خاطر آن است. بعد هم خود را به خانه رسانده و جسد را بسته‌بندی کردم. پس از آن تلفنی با دوستم تماس گرفتم و از او کمک خواستم. البته او نمی‌دانست جسدی حمل می‌کنیم به همین خاطر سوار بر موتورسیکلت به راه افتادیم تا خود را به بیابان‌های اطراف شهر برسانیم اما در بین راه ناگهان کیسه پلاستیک پاره شد و مردم با دیدن جسد ما را دستگیر کردند.

متهم به قتل Murder در جلسه دادگاه نیز گفت مقتول را با دستانش خفه کرده است اما هرگز به انگیزه قتلش اشاره‌ای نکرد که تنها ابهام موجود در این پرونده نیز همین است. پس از پایان جلسه محاکمه قضات دادگاه با توجه به درخواست اولیای دم، عامل جنایت را به قصاص –اعدام- محکوم کردند اما همدستش بیگناه شناخته شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *