افشاگری عجیب بازیگران از زندگی خصوصی‌شان +تصاویر

الهام حمیدی ,  سمانه پاکدل , نرگس محمدی,افشاگری عجیب بازیگران از زندگی خصوصی‌شان +تصاویر

افشاگری عجیب بازیگران

اغلب هنرمندان علاقه‌ای به بیان کردن رازهای زندگی شخصی‌شان با رسانه ها ندارند اما برخی دیگر خودشان سوژه دست رسانه‌ها می‌دهند.
پاسخ‌ صادقانه نرگس محمدی به مهران مدیری: خواستگار ندارم!
نرگس محمدی، بازیگری که با نقش ستایش شناخته شد، در پاسخ سئوال مدیری که چرا در سن 32 سالگی ازدواج نکرده است، چنین پاسخ داد: « تا سن 24 و 25 سالگی خواستگار داشتم، از 25 سالگی به بعد دیگر خواستگار نداشتم و به خصوص از وقتی وارد حرفه بازیگری شدم که دیگر اصلا خواستگار ندارم. فکر می‌کردم معروف شوم یک اتفاقی می‌افتد و یکی در خانه را می‌زند، اما باز هم کسی نیامد.»

 چهره ها در شبکه های اجتماعی

در برنامه دورهمی با حضور نرگس محمدی چه گذشت؟

نرگس محمدی ششم شهریور ماه مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود.

او که در ابتدای ورود با اظهارنظر مدیری مبنی به حاشیه‌ساز بودن او روبرو شده بود،‌ گفت: «درگیری لفظی و چیزهایی از این دست که گفتید واقعا برای من اتفاق نیفتاده و وجود نداشته است.»

 پاسخ‌های صادقانه نرگس محمدی به مدیری

او در مورد ورود خود به دنیای بازیگری گفت: «مادرم نمی‌گذاشت وارد فضای بازیگری شوم،‌ مگر اینکه بتوانم به دانشگاه بروم. خوشبختانه در رشته پرستاری وارد دانشگاه شدم و از همان ترم اول در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد.»

محمدی در پاسخ به این سئوال مدیری که این بازیگر تا چه حد،‌ خود را بازیگری موفق می‌داند،‌ چنین پاسخ داد: «خودم به خودم در بازیگری از 100، نمره 100 را می‌دهم. حالا اگر در فیلمی که خیلی خوب باشد بازی نکرده‌ام تقصیر من نبوده است.»

او ادامه داد: «اگر شرایط بازی در فیلم‌های مختلف به وجود نیامد به خاطر این بود که چهار سال درگیر «ستایش» بودم. البته پشت سر هم کار می‌کنم، اما فکر می‌کنم اگر وقفه می‌دادم شاید بهتر بود.»

محمدی در پاسخ به این سئوال مدیری که آیا خود او برای پذیرش گریم فرد 50 ساله در بخش دوم «ستایش» مقاومت داشته است،‌ گفت: «اصلا بحث مقاومت من نبود. گریمور و کارگردان نهایت سعی را کردند که من را پیر کنند، اما خب فکر می‌کنم نمی‌شود در کار خدا دست برد و من 28 ساله را نمی‌شد 50 ساله جلوه داد. به خصوص در یک سریال تلویزیونی. اگر فیلم سینمایی بود امکانش وجود داشت، اما در سریال مجبور بودند با سایه کار کنند و نتیجه کار با سایه هم همین از آب درآمد.»

 چهره ها در شبکه های اجتماعی

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه این روزها خیلی از بازیگران تلاش می‌کنند چنین جلوه دهند که به هنرهای دیگری غیر از بازیگری آراسته هستند، تاکید کرد: «من هیچ تمایلی به این ندارم که بگویم هنر دیگری غیر از بازیگری دارم. اصلا واقعیت این است که من کمی در موسیقی خنگ هستم و هر کاری می‌کنم نمی‌شود. کلاس سنتور رفتم و آخرش آهنگ تولد یاد گرفتم و برای گیتار سه چهار ماه استاد به خانه ما آمد، اما الان هیچ چیزی از نواختن گیتار یادم نیست.»

او همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا در سن 32 سالگی ازدواج نکرده است، چنین پاسخ داد: « تا سن 24 و 25 سالگی خواستگار داشتم، از 25 سالگی به بعد دیگر خواستگار نداشتم و به خصوص از وقتی وارد حرفه بازیگری شدم که دیگر اصلا خواستگار ندارم. فکر می‌کردم معروف شوم یک اتفاقی می‌افتد و یکی در خانه را می‌زند، اما باز هم کسی نیامد.»

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

محمدی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به گفت‌و‌گویی که حدود 20 سال قبل با مدیری داشته، گفت: «آقای مدیری حدود سیزده چهارده سالم بود که سریال شما در تلویزیون پخش می‌شد، خیلی به مادرم اصرار می‌کردم که امکان صحبت من را با شما فراهم کند، مادرم در تلویزیون کار می‌کرد و شماره شما را از روابط عمومی گرفت.»

او گفت: «مادرم شماره را گرفت و من با شما صحبت کردم و شما گفتید تا یکی دو هفته بعد اجازه می‌دهید من از نزدیک به پشت صحنه کارتان بیایم که حدود 20 سال از آن قول گذشته است.»

مدیری در پایان سخنان محمدی، با تحسین صداقت او گفت: «خانم محمدی صادقانه و بی‌شیله پیله حرف زد و این خیلی خوب است.»

سفر نرگس محمدی به فرانسه

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی یک برادر و یک خواهر دارد که هر دو آنها ازدواج کرده اند و نرگس تنها همدم و مونس مادرش هست و زمانی که مشغله کاری نداشته باشد به آشپزی در منزل می پردازد. از ابتدا دوست داشته در رشته هنر ادامه تحصیل بدهد اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می‌کرده اتفاقی برایش می افتاد که امتحان را از دست میدهد و مجبور می شود در رشته تجربی کنکور بدهد و در رشته پرستاری تحصیل کند.نرگس محمدی می گوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند.مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بوده همین موضوع سبب شده با محیط‌های هنری آشنایی داشته باشد.

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

سمانه پاکدل: نمی دانم چرا کسی نمی گیردم!
سمانه پاکدل نیز در پاسخ به سوال مدیری که تا به حال عاشق شدی؟ در حالی که خجالت کشید و سرش را پایین انداخت، گفت: از همان دوران کودکی و مهدکودک‌ام با لباس عروس کلاس می‌رفتم و از همان مهد‌کودک عاشق بودم. وی صراحتا اعلام کرد: نمی دانم چرا کسی نمی گیردم!

چهره ها در شبکه های اجتماعی

در برنامه دورهمی با حضور سمانه پاکدل چه گذشت؟

شامگاه پنجشنبه دهم فروردین، سمانه پاکدل، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر مهمان برنامه «دورهمی» شد.

در شروع بخش گفت‌و‌گوی برنامه، مهران مدیری از سمانه پاکدل پرسید: «عاشق خوابی!» و پاکدل جواب داد: «در دوران مدرسه درس‌خوان بودم و از معلم گرفته تا ناظم همه از من راضی بودند. تنها مسئله‌ای که داشتم همین خواب ماندن بود. الان برای این که حلش کنم هر موقع برای ضبط سریال یا فیلم آفیش هستم، می‌گویم حتما سرویس دنبالم بفرستند.»

او در مورد نظر خانواده‌اش نسبت به ورود به عرصه بازیگری توضیح داد: «دوران راهنمایی که تمام شد، می‌خواستم دبیرستان را در هنرستان سوره بگذرانم اما خانواده‌ام اجازه ندادند و گفتند رشته دیگری بخوان، اما بعدا می‌گذاریم بازیگر شوی. کسانی که در این مسیر از من حمایت کردند، خواهرم و همسرش بودند. کارم را از تئاتر شروع کردم، البته نه به عنوان بازیگر که به عنوان دستیار صحنه تا این که دکتر علی پویان برای بازی در نمایش «رودکی» از من دعوت کرد.»

مهران مدیری در ادامه پرسید: «آن زمان چند ساله بودی؟» که سمانه پاکدل جواب داد: «17 ساله.» و خودش ادامه داد: «اگر منظورتان این است که چند سالم است متولد 1366 هستم.» در ادامه کل‌کلی بین او و مدیری صورت گرفت که پاکدل 30 ساله است یا طبق گفته خودش 29 ساله و نیم.

 سمانه پاکدل

پاکدل در مورد بحران 30 سالگی هم گفت: «از 26، 27 سالگی به این قضیه فکر می‌کردم اما الان واقعا حالم بابتش بد نیست. مسلما اشتباهاتی را که در فاصله 20 سالگی تا 30 سالگی انجام داده‌ام، در ادامه انجام نخواهم داد، با آگاهی بیشتری پیش خواهم رفت و هر چند بیشتر شدن سن چین و چروک صورت و تغییرات فیزیکی با خود می‌آورد اما باعث می‌شود قدر لحظات را بیشتر بدانم.»

سمانه پاکدل در ادامه افزود: «اولین کار تلویزیونی‌ام تله فیلمی با مهدی گلستانه بود و بعد «روز حسرت» با سیروس مقدم اما جایی که باعث معرفی شدنم شد، سریال «دلنوازان» بود که سال 1388 پخش شد و هنوز هم بهترین کارم می‌دانمش.»

او در مورد کم کاری‌اش در حوزه سینما نیز توضیح داد: «ایام نوروز است و نمی‌خواهم کام مردم را تلخ کنم اما دغدغه اصلی‌ام این است که مساوات رعایت شود. وقتی من با کاری وارد عرصه بازیگری شده‌ام که حداقل از 100، 90 یا 85 می‌گیرد، نمی‌توانم در ادامه پایین‌تر از آن را قبول کنم ولی این فرصت باید برایم فراهم شود تا بتوانم چیزی را که دارم نشان دهم.»

سمانه پاکدل در جواب این که عاشق شده است یا نه، به شوخی گفت: «نه! اگر بگویم عاشق شده‌ام میاید مرا بگیرد؟! نگرفته است دیگر! اگر عاشق شده بودم میامد می‌گرفت!»

او در میان خنده مهران مدیری و حاضران در استودیو ادامه داد: «یکی از لباس‌هایی که همیشه در مهدکودک می‌پوشیدم لباس عروس بود.»

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

مهران مدیری با خنده ادامه داد: «چرا کسی نمی‌گیردتان؟ اخلاق تندی دارید یا معیارهای سختی؟!»

بازیگر نقشِ مهتاب در سریال «دلنوازان» ادامه داد: «من آسان می‌گیرم، آن‌ها سخت می‌گیرند.»

بازیگر «معراجی‌ها» در مورد این که آدم‌ها از چه چیز او باید بترسند گفت: «مرز بین صفر تا صدم یک تار مو است. دیر عصبانی می‌شوم و تحملم زیاد است اما اگر پا روی دمم بگذارند، پا روی دمشان می‌گذارم.»

او در مورد این که در سینما کدام بازیگر زن را دوست دارد از فاطمه معتمدآریا نام برد.

سمانه پاکدل ادامه داد: «چون پدر و مادرم کارمند بودند از کودکی کار خانه می‌کردم و این کار را دوست داشتم. آشپزی‌ام هم خوب است و در این مورد ادعا دارم. (به شوخی) خانواده‌دارم و تحصیل‌کرده اما نمی‌دانم چرا کسی نمی‌گیردم؟»

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

او در پاسخ به مهران مدیری که پرسید چه چیزی به موزه «دورهمی» می‌دهد گفت: «شما به من عیدی چه می‌دهید؟!» مهران مدیری در نهایت گفت: «یک جلد کتاب نفیس.» سمانه پاکدل جواب داد: «همه می‌آیند این جا هدیه می‌دهند، من هدیه می‌گیرم!» مدیری به شوخی گفت: «برای همین است که کسی نمی‌گیردتان!»

سمانه پاکدل در پایان گفت تقدیر نامه‌ای را که بابت بازی در «دلنوازان» از صدا و سیما گرفته است، به موزه «دورهمی» می‌دهد.

بیوگرافی سمانه پاکدل

سمانه پاکدل از بازیگران زن سینما و تلویزیون متولد ۲۶ مهر ماه ۱۳۶۶ می باشد.
یک خواهر و یک برادر دارد. خواهر او سی ساله و برادرش بیست و هفت سال دارد.
سمانه پاکدل تنها عضو مجرد خانواده شان است و فعلا هم ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.
سمانه پاکدل در سال ۸۸ با حضور در مجموعه دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده توانست به خوبی دیده شود.البته او قبل از آن نقش های کوتاهی در برخی مجموعه ها نیز داشته است.

بازیگر ایرانی

انکار «الهام حمیدی» از طلاقش
الهام حمیدی که با نقش پروانه سریال مسافری از هند معروف شد و بعد از این سریال به اتفاق همسرش در مسابقه ستاره ها که با اجرای ایرج نوذری پخش می شد و آن زمان کلی مخاطب داشت، حضور یافت؛ بعد از این که در برنامه دورهمی حاضر شد و با گفته هایش ازدواج قبلی اش را عملا تکذیب کرد.

چهره ها در شبکه های اجتماعی

در برنامه دورهمی با حضور الهام حمیدی چه گذشت؟

مهران مدیری در برنامه شب گذشته «دورهمی» با پرداختن به موضوع مد و مدگرایی، هنجارها و بازتاب آن در جامعه میزبان الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون شد.
در ابتدای برنامه مهران مدیری با تعاریفی از واژه مد و ریشه آن در دنیای انسان‌های اولیه، نیم نگاهی به دنیای مد امروز داشت؛ از نوع پوشش بازیگران و عوامل فیلم های سینمایی در جشنواره‌ها گفت و درباره اشاعه آن در جامعه بیان کرد: هر آن چیزی که فلان بازیگر در فلان جشنواره به روی فرش قرمز پوشیده، فردا در همه مغازه ها و تن همه مردم است.

همچنین در ادامه کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» عنوان کرد: حوزه مد و مدگرایی نه تنها نوع لباس و یا آرایش چهره را تحت تاثیر قرار داده است، بلکه پدر دنیای ادبیات را هم درآورده و تمام لفظ‌ها و واژه ها را تغییر داده است.
«دورهمی» در شب گذشته به انضمام بخش نمایشی که داشت میزبان الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون شد و مهران مدیری او را فردی مظلوم، آرام، مثبت، عاشق نقش های تاریخی توصیف و به روی صحنه «دورهمی» دعوت کرد.

 الهام حمیدی

از همان ابتدا الهام حمیدی پس از سلام و احوالپرسی با تماشاگران و همچنین بینندگان پای تلویزیون درباره مظلومیت خودش که مهران مدیری اشاره کرده بود، گفت: من اصلا مظلوم نیستم و شما از آن طرف ماجرا خبر ندارید. شاید این مظلومیت به خاطر نقش‌هایی است که من بازی کردم. متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده می شود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای طنز هستم و خیلی دوست دارم کاری طنز بازی کنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آن را بازی کنم.

الهام حمیدی

مهران مدیری در راستای صحبت های حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر می کند برای راحتی کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند که برای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند. متاسفانه این تبدیل به یک بحران شده در سینمای ما و دلیلش هم بازی های کلیشه و انتخاب آسان تر است.

مهران مدیری با توجه به گفته های الهام حمیدی در خصوص بازی در نقش طنز به او پیشنهاد بازی در کارهای بعدی را داد و حمیدی هم با ابراز خوشحالی پذیرفت.

الهام حمیدی در برنامه دورهمی و دلیل مجرد ماندنش در 39 سالگی !

حمیدی با بیان اینکه بازیگری دوره‌های متفاوتی دارد و من هنوز وارد دوره سوم این حرفه نشده ام درباره تقسیم بندی این ادوار عنوان کرد: دوره اول در واقع همان زمانی است که وارد این عرصه می شویم و برای اینکه چهره و بازی ما دیده شود، هر نقش و یا هر کاری را بدون وسواس قبول می کنیم و برای من دوره اول با بازی در سریال «مسافری از هند» به پایان رسید و به نوعی من، خانم خداداد و … توانسیم خودمان را نشان بدهیم و ثابت کنیم، اما بعد از آن وسواسم برای انتخاب نقش ها و فیلمنامه بیشتر شد و صبر و حوصله بیشتری را برای انتخاب هایم مدنظر می‌گرفتم تا اینکه فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» را در سینما بازی کردم و به خاطرش جایزه گرفتم. به نوعی این فیلم پله ترقی من در سینما بود و حالا مانده ام که من بازیگر سینما هستم و یا تلویزیون، ولی خودم سعی می‌کنم از این دو جدا نباشم.

وی ادامه داد: در واقع الان دوست دارم از نقش های تکراری و ملودرام های عاشقانه و جدی فاصله بگیرم و کارهای متفاوت را تجربه کنم.

حمیدی با بیان اینکه هر کسی با شغل ما کنار نمی آید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا الان قسمت نشده ازدواج کنم و در حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر کسی با این شغل کنار نمی آید. ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» با بیان اینکه علاقه زیادی به طراحی لباس دارم، خاطرنشان کرد: در دوره ای مزون لباس داشتم اما از روی بدشانسی به زمانی خوردم که دلار در ایران گران شده بود و به جای سود ضرر می کردم و همه چیز را فراموش کردم و مزون تعطیل شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بهترین کارم بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» بود، در خصوص باندبازی‌های سینمایی اظهار داشت: صد در صد سینمای ما باند بازی دارد. شاید سابق بر این در سینمای ما وجود نداشت اما در حال حاضر رابطه ها بسیار مشخص است. الان یکسری از جوان‌ها و یا بازیگرهای با استعداد ما در خانه نشستند و بقیه دوستان در همه کارها حضور دارند و بازی می‌کنند. اگر هم نخواهیم بگوییم باند بازی اما این بی انصافی است و جای سوال برای آدم ایجاد می کند که چرا؟

انتقاد جالب الهام حمیدی به گرایش مردم به جشن‌های خارجی

حمیدی در پایان با اهدای یکی از تابلوهای نقاشی خود به موزه «دورهمی» به رفتار صحیح در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: من دو ماه است که در اینستاگرام به خاطر حواشی و اتفاقاتی که در دنیای بازیگری و هنر رخ می دهد، فعالیت می کنم. خواهشی که دارم این است که به راحتی قضاوت نکنیم، تهمت نزنیم و تا این اندازه عجولانه تصمیم نگیریم.

در پایان این گفتگو مهران مدیری از سه بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، پرویز پرستویی، پژمان بازغی و فاطمه معتمدآریا برای حضور در برنامه «دورهمی» دعوت کرد و در پایان با اجرای استنداپ کمدی و بیان رسیدگی مسئولان به موضوع مد و مدگرایی در جامعه دورهمی را به اتمام رساند.

 رازهای زندگی الهام حمیدی از ماجرای ورشکسته شدنش تا زندگی اش در برج معروف تهران

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد.

در بیست سالگی ازدواج کرده و همسرش فعالیت هنری ندارد.  آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

از بین خوانندگان صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است. در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند.

پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است. یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد. تا به حال در معجزه ازدواج، کوی دامون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور خیلی نزدیک، زیر تیغ و شوق پرواز بازی کرده است.

الهام حمیدی در سال 1385 در سریال زیر تیغ به کارگردانی محمدرضا هنرمند در نقش مریم بازی کرد. این سریال، در جشنوارهٔ تولیدات تلویزیونی رم شرکت کرد که از پنج جایزهٔ جشنواره، دو جایزه را به خود اختصاص داد.

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *