افشای رابطه غیر اخلاقی ترامپ با 2 زن در هواپیما و آسانسور

%d8%a7%d9%81%d8%b4%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%be-%d8%a8%d8%a7-2-%d8%b2%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%87
320
دسته‌بندی نشده

به گزارش عصرایران، روزنامه نیویورک تایمز با دو زن گفت‌وگو کرده که یکی در هواپیما و دیگری در آسانسور مورد تعرض جنسی از سوی دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه برای ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفته‌اند.

 

به نوشته دویچه وله، خانم جسیکا لیدز، یکی از این زنان که اکنون موهایی کاملا سفید دارد به نیویورک تایمز گفته که ۳۰ سال پیش زمانی که در قسمت فرست‌کلاس هواپیما کنار دونالد ترامپ نشسته بوده، مورد تعرض جنسی از سوی او قرار می‌گیرد. به گفته لیدز “دست‌های ترامپ همه جا بودند.

 

او ترامپ را به هشت‌پایی تشبیه کرده که دست‌هایش تمام بالاتنه زن را دستمالی کرده و زمانی که خواسته به زیر دامن زن دست‌درازی کند، او از جایش بلند شده و صندلی خود را عوض کرده است. لیدز در پاسخ به این پرسش که چرا همان موقع از ترامپ شکایت نکرده گفته است: «تا دهه ۱۹۸۰ اگر زنان از تعرض و آزار جنسی شکایت می‌کردند متهم می‌شدند که خودشان مقصر هستند به همین دلیل زنان این مسائل را علنی نمی‌کردند.»

 

راشل کراکس زن دیگری است که از تجربه تعرض جنسی از سوی ترامپ به نیویورک‌تایمز گفته است. به گفته خانم کراکس ۱۱ سال پیش و در زمانی که او ۲۲ ساله بوده و در “برج ترامپ” که مربوط به کارهای ساخت و ساز و خرید و فروش املاک او می‌شود به عنوان منشی کار می‌کرده، ترامپ در آسانسور به زور لب‌های او را بوسیده است. کراکس هم دلیل شکایت نکردنش را این طور توضیح داده که شانسی برای بردن این دعوی حقوقی از سوی یک منشی ساده نمی‌دیده است.

 

دونالد ترامپ تمامی این سخنان را به شدت رد کرده و گفته همه اینها دروغ است و روزنامه معتبر “نیویورک تایمز” را هم تهدید به شکایت کرده است.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *