افطار مختلط/ شوخی فیزیکی دانشجویان دختر و پسر +عکس

دانشگاه امیر کبیر    فرهنگ    دانشگاه    رقص    افطار    خانواده    رهبر    عکس    حجاب
236
دسته‌بندی نشده
دانشگاه‌ امیرکبیر از دانشگاه‌هایی است که چندین بار اخباری در رابطه با برگزاری مراسم‌ مختلط در آن به‌گوش رسیده و این‌بار برخی از دانشکده‌های آن اقدام به برگزاری مراسم افطار به‌صورت مختلط کرده‌اند.
دانشگاه امیرکبیر افطار مختلط/ شوخی فیزیکی دانشجویان دختر و پسر +عکس

به این مطلب امتیاز دهید

32.9% 67.1%

به گزارش گروه فرهنگی جام نیوز، با روی کار آمدن دولت یازدهم و غفلت متولیان و مسئولان دانشگاه‌ها در برابر رشد روزافزون برنامه‌های دانشجویی مختلط یا غیرفرهنگی آن هم با بهانه اجرای برنامه‌های فرهنگی نگرانی خانواده‌های دانشجویان و فعالان فرهنگی و انقلابی نسبت به اینگونه اقدامات بیش‌ از گذشته شد.

این مسائل تا جایی پیش رفت که مقام معظم رهبری چندین بار نسبت به خطرات چنین برنامه‌هایی به مسئولان هشدار دادند و مجلس نهم نیز در اواخر عمر خود به‌صورت جدی به این مسئله پرداخت و حتی گزارشی در رابطه با اردوهای مختلط دانشجویی به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شد.

 


برنامه‌های مختلط دانشجویی در حالی برگزار می‌شد که مسئولان وزارت علوم یا آن را انکار می‌کردند یا خیلی نسبت به آن حساسیت نشان نمی‌دادند. روزهای بعد از اجرای این برنامه‌ها نیز تصاویری از بی‌حجابی دختران دانشجو، شوخی‌های زننده دانشجویان دختر و پسر و رقص و آواز برخی از آنها منتشر می‌شد و این آغازی بود برای اعتراض‌های دانشجویان انقلابی.

دانشگاه‌ امیرکبیر یکی از دانشگاه‌هایی است که چندین بار اخباری در رابطه با برگزاری مراسم‌ مختلط در آن به‌گوش رسید، اما این‌بار دانشکده‌های مختلف این دانشگاه مانند دانشکده فیزیک و عمران اقدام به برگزاری مراسم افطار به‌صورت مختلط کرده‌اند، اقدامی که با اعتراض دانشجویان انقلابی همراه بود.

البته در ماه رمضان این اولین اقدام در دانشگاه امیرکبیر نیست که موجب ناراحتی دانشجویان روزه‌دار شده است در روزهای ابتدایی این ماه نیز شاهد افتتاح رستوران یا کافی‌شاپی در این دانشگاه بودیم که قرار بود به دختران دانشجو نهار بدهد ولی تبلیغات گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت مبنی بر این‌که پسران هم می‌توانند در ماه رمضان از این کافی‌شاپ برای نهار غذا بگیرند که خوشبختانه بعد از انتشار خبر این کافی‌شاپ بسته شد.

یکی از دانشجویان این دانشگاه  ضمن اعتراض نسبت به چنین اقدامی، گفت: حرمت ماه مبارک و روزه‌داران باید حفظ شود ولی متاسفانه دیدیم که در دانشگاه امیرکبیر یک عده دست به برگزاری افطارهای مختلط زده‌اند و هر شب هم در یک دانشکده چنین اقدامی صورت می‌گیرد.

وی افزود: شاید صرفا خود این عمل اشکالی نداشته باشد ولی اتفاقاتی که در این مراسم رخ می‌دهد باعث شرم است، حتی دیده می‌شود دانشجویان دختر و پسر در زمان افطار با هم شوخی‌های فیزیکی می‌کنند که این بسیار مایه تاسف است.

دانشجوی دیگری گفت: معلوم نیست این اتفاقات عجیب کی قرار است تمام شود و اینکه چرا مسئولان دانشگاه با چنین افرادی برای اجرای چنین برنامه‌هایی همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه بارها در دانشگاه امیرکبیر شاهد چنین حاشیه‌هایی بوده‌ایم، مسائلی که مسلما ادامه یافتن آن دانشگاه را از وظیفه اصلی خودش دور می‌کند./ فارس

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *