اقدام عجیب بچه پولدار در مقابل ورودی اورژانس بیمارستان!

اقدام عجیب بچه پولدار در مقابل ورودی اورژانس بیمارستان!

اقدام عجیب دختر پولدار چینی در مقابل ورودی اورژانس یکی از بیمارستان‌های این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

دختر پولدار چینی که در مقابل ورودی اورژانس یکی از بیمارستان‌های پایتخت این کشور دست به اقدامی عجیب زده بود توسط پلیس دستگیر شد. این دختر که نامش «شان» اعلام شده در عمل عجیبی خودروی رولز‌رویس گران‌قیمت خود را مقابل ورودی اورژانس یک بیمارستان در پکن پارک کرده و موجب مسدود شدن مسیر شده بود.

در این اتفاق که چهارشنبه رخ داد تلاش پلیس رانندگی برای راضی کردن این دختر به برداشتن ماشینش از مقابل ورودی اورژانس بی‌نتیجه ماند. سرانجام در حالی که این زن جوان ماشینش را به مدت بیش از ۱ ساعت در مقابل ورودی اورژانس بیمارستان پارک کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است این دختر را در حالی که ماشین گران‌قیمتش را در مقابل ورودی اورژانس قرار داده و با مامور پلیس رانندگی مشغول جر و بحث است نشان می‌دهد. این دختر پس از بازداشت در حالی که گریه می‌کرد به یکی از رسانه‌های محلی چین گفت که به دلیل عجله‌ای که برای ملاقات داشته دست به این اقدام زده است. او همچنین مدعی شد که ماشین متعلق به او نبوده و برای یکی از دوستانش بوده است.

با این حال پلیس چین اعلام کرد این زن جوان به علت مسدود کردن ورودی اورژانس بیمارستان، بر هم زدن نظم عمومی و خودداری از همکاری با مامور پلیس باید پنج روز را در بازداشتگاه بگذراند. پلیس همچنین سرگرم تحقیقات در مورد جرایم احتمالی دیگر این دختر است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *