اقدام عجیب عامل قتل عام اراک در مقابل دوربین عکاسان قبل از اعدام + عکس

اقدام عجیب عامل قتل عام اراک در مقابل دوربین عکاسان قبل از اعدام + عکس

عامل قتل عام اراک امروز لحظاتی قبل از مرگ خود کار عجیبی کرد.

اقدام عجیب عامل قتل عام اراک در مقابل دوربین عکاسان قبل از اعدام + عکس

عامل قتل Murder عام اراک که در ساعت هفت صبح دیروز در شهرک علی ابن ابی طالب اراک به دار مجازات آویخته شد لحظاتی قبل از مرگ در مقابل دوربین عکاسان خبری کار عجیبی کرد.

او در حالی که قطعیت مرگ خود را پذیرفته بود سیگاری به گوشه لب خود گذاشت تا آخرین کام های سیگار خود را قبل از مرگ به ریه خود بفرستد.
22 دی ماه سال گذشته بود که عباس صحرایی به همراه برادر خود با اسلحه کلاشینکف به خانه دو نفر از افرادی که در جریان دستگیری او نقش داشتند رفت و آن ها را به همراه اعضای خانواده شان در دو محله طالقانی و کوی علی ابن ابیطالب (ع) به رگبار بست و سپس از محل جنایت Crime گریخت و در ادامه شش نفر در این دو جنایت به قتل رسیدند و عباس نیز متواری شد.
تلاش های پلیس Police با توجه به جدیت پرونده با شدت ادامه داشت تا اینکه عباس هنگامی که به منظور گرفتن پول از یکی از آشناهای خود با او قرار گذاشته بود در همان روز جنایت دستگیر شد.
عباس انگیزه خود را انتقام عنوان کرده بود و در دادگاه خود در روز 17 اسفندماه به شش بار قصاص در ملاء عام، هشت سال حبس تعزیری و تحمل 74 ضربه شلاق Whip محکوم شد. برادر عباس نیز به 55 سال حبس و دو سال تبعید محکوم شد.

 رکنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *