انتقام سپاه از داعش 260 ساعت پس از ترقه‌بازی/ موشک نقطه‌زن ذوالفقار را بیشتر بشناسید + تصاویر

انتقام سپاه از داعش
413
دسته‌بندی نشده
طبق تصاویر منتشر شده از یکی از موشک‌های شلیک شده سپاه به سمت مواضع داعش در دیرالزور سوریه، مشخص شده است که این موشک، «موشک ذوالفقار» است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانگونه که وعده داده بود، انتقام اقدام تروریستی عوامل گروهک داعش در تهران را گرفت و به فاصله  حدود 260 ساعت از حمله تروریستی داعش در تهران، با شلیک ۶ موشک از کردستان و کرمانشاه، مقرهای فرماندهی و مراکز تسلیحاتی داعش در دیرالزور را درهم کوبید.
طبق تصاویر منتشر شده از یکی از موشک‌های شلیک شده سپاه به سمت مواضع داعش در  دیرالزور سوریه، مشخص شده است که این موشک، «موشک ذوالفقار» است.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه ششم مهر سال گذشته خبر داده بود که «موشک ذوالفقار وارد سازمان رزم سپاه شده است و تا پایان سال عملیاتی خواهد شد».
موشک «ذوالفقار» در کلاس موشک «فاتح» قرار دارد که دقیق‌ترین موشک ایرانی است.
برخورداری از سکوی پرتاب متحرک و خودکششی، رادار گریزی، قابلیت نقطه زنی و همچنین سبک و تاکتیکی بودن، از جمله ویژگی‌های موشک ذوالفقار است.
موشک سوخت جامد، تاکتیکی و نقطه‌زن ذوالفقار، موشکی مایل پرتاب با برد ۷۰۰ کیلومتر است؛ ضدجمینگ بودن نیز از دیگر ویژگی‌های ذوالفقار است.
موشک انتقامی سپاه از داعش را بیشتر بشناسید + تصاویر
سردار دهقان وزیر دفاع کشورمان شهریور سال گذشته در مراسم افتتاح خط تولید این موشک گفته بود که «طراحی و ساخت موشک تاکتیکی و مهم ذوالفقار که در شرایط تحریم در بخش دفاع صورت پذیرفته است».

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *