اندازه نرمال آلت تناسلی مردان باید چقدر باشد؟

آلت تناسلی

اندازه نرمال آلت تناسلی مردان باید چقدر باشد؟

تعداد زیادی از مردان از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند و فکر می‌کنند که آلت کوتاهی دارند و ما امروز به بحث اندازه طبیعی آلت میپردازیم. اندازه آلت تناسلی مردان گاهی باعث بروز مشکل در مردان می‌شود و اعتماد به نفس آن ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دراین مقاله به بررسی اندازه طبیعی آلتن تناسلی مردان می‌پردازیم.

 

اندازه آلت تناسلی مردان به طور متوسط چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی مردان طبق معمول چقدر است؟ این سوالی است که تعداد زیادی از مردان از خود می پرسند.طبق تحقیقی که در مجله بین المللی اورولوژی بریتانیا انجام شد, طول آلت تناسلی مردان در حالت خوابیده و بدون نعوظ 9 سانتی متر ودر حالت نعوظ 13 سانتی متر است.طول قطر آلت تناسلی هم در حالت غیر نعوظ 9.2 ساتی متر ودر حالت نعوظ 11.5 سانتی متر است. قطر آلت در بزرگ ترین قسمت آن ارزیابی میشود.

 

در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری دراین زمینه ارائه می‌شود.نتیجه تحقیقات انجام شده در زمینه اندازه آلت تناسلی تحقیقاتی که در زمینه اندازه آلت تناسلی انجام شد که از داده های 17 پژوهش در همین زمینه استفاده کرده ودر این پژوهش ها 15 هزار مرد مورد بررسی قرار گرفته اند.

 

دراین بررسی ها مشخص شد که تنها 5 درصد مردان در حالت نعوظ دارای آلتی بزرگ‌تر از 16 سانتی متر هستند. از طرف دیگر تنها 5 درصد مردان دارای آلتی کوچک تر از 10 سانتی متر هستند و اندازه آلت تناسلی در 95 درصد مردان 10 تا 13 سانتی متر است.

 

بررسی های دیگری که دراین زمینه انجام شده دارای نتایج مشابهی است. دراین تحقیقات محققان دریافتند که اندازه طول آلت مردان در حالت شل و غیر نعوظ پیشبینی کننده طول آن در حالت نعوظ نیست. به عبارت دیگر ممکن است اندازه طول آلت مردان در نعوظ مشابه باشد, در حالی‌که اندازه آن در حالت شل در مردان مختلف متفاوت خواهد بود.

 

آیا اندازه آلت تناسلی مهم است؟

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟ میتوان آلت تناسلی را بزرگ کرد؟نگرانی اکثر مردان در مورد اندازه آلت تناسلی شان این است که آیا آلت تناسلی وی میتواند از لحاظ جنسی او و همسرش را راضی کند. برخی مردان نیز نگران این هستند که ظاهر آن ها بدون لباس چطور بنظر میرسد.

 

در برقراری رابطه جنسیآلت بزرگ تر همیشه خوب نیست. تحقیقی دراین زمینه بر روی 75 زن انجام شد و از انها در مورد اندازه آلت تناسلی نظر خواهی شد. آلتی که اکثر این خانمها برای یک شب انتخاب می‌کردند کمی بزرگ‌تر از آلتی بود که برای رابطه طولانی درنظر داشتند. اما به هرحال در هردو مورد اندازه انتخاب شده خیلی بزرگ تر از اندازه یک آلت معمولی نبود.

 

در تحقیق مشابه دیگری که در همین زمینه انجام شد محققان دریافتند قطر آلت تناسلی در رسیدن به رضایت جنسی بسیار مهم تر از طول آن است.درک یک مرد نسبت به اندازه آلت تناسلی خود تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس و تصویر مثبت وی از بدنش دارد.مردانی که نسبت به اندازه آلت تناسلی خود در حالت نعوط و غیر نعوط نگران هستند, ممکن است دچار اختلال نعوط ناشی از اضطراب و دیگر مشکلات عاطفی شوند.

 

درمانگران پس از صحبت با این افراد دریافتند که اکثر این مردان تصور میکنند اندازه آلت تناسلی آن ها خیلی کوچک است. در یکی از تحقیقات مشخص شد که 67 درصد مردانی که فکر می‌کنند دارای آلت کوچک هستند, در واقع آلت آن ها آن قدر کوچک نبوده که دچار این نگرانی و اضطراب شوند.

 

آیا می توان آلت تناسلی را بزرگتر کرد؟

اگر تصمیم به بزرگ کردن آلت تناسلی دارید, لازم است حتماً با متخصص اورولوژی مشورت کنید. در بررسی های انجام شده مشخص شده که تنها مردانی که آلت انها در حالت شل کمتر از 4 سانتی متر ودر حالت نعوط کمتر از 7 سانتی متر است کاندیدای مناسبی برای بزرگ کردن آلت تناسلی هستند.

 

قبل از تصمیم گیری کامل دراین زمینه بهتر است به یک روان‌شناس یا مشاور مراجعه کنید و نگرانی های خودرا بیان کنید. دراین جلسات مشاوره سوالاتی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

از جمله: آیا واقعا اندازه آلت تناسلی شما بطور غیر طبیعی کوچک است یا این که تقریباً دارای سایز متعادل است و شما درک غیر واقعی از آلت خود دارید؟ یا ایده ها و تصورات شما نسبت به اندازه آلت تناسلی غیر واقعی است؟ بنابر این قبل از هر تصمیمی بهتر است حتماً به روان شناس مراجعه کنید.

 

برخی مردان از روش لیپوساکشن اطراف استخوان شکم خود بهره می‌گیرند, به این ترتیب که بخشی از آلت که با چربی پوشانده شده, نمایان تر می‌شود.پروتزهای بادی آلت تناسلی نیز با جراحی وارد آلت میشوند و روش موثری برای درمان اختلال نعوظ و افزایش طول آلت تناسلی هستند.

 

برای بزرگ کردن یا قطور کردن آلت خود حتماً با دکتری مشورت کنید که دارای تجربه زیادی دراین زمینه باشد. آگهی هایی که پیشنهاد کرم, قرص و دیگر روشهای جراحی را می‌دهند را بادقت بررسی کرده ودر مورد انها تحقیق کنید.

 

نتیجه کلی

برای تعداد زیادی از مردان این سوال است که آیا اندازه آلت تناسلی آن ها به اندازه معمول یا نزدیک به اندازه معمول هست یا خیر. اما حقیقت این است که اکثریت مردها دارای آلت تناسلی به اندازه متوسط هستند.

 

اگر شما هم دارای این تصور و نگرانی هستید, بهتر است اندازه گیری آلت خودرا انجام دهید تا این ابهام برای شما برطرف شود. اگر این نگرانی شما برطرف نشد, توصیه می‌کنیم با متخصص اورولوژی و روان‌شناس مشورت کنید.

 

نکاتی برای داشتن تصور مثبت نسب به بدن

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟ می‌توان آلت تناسلی را بزرگ کرد؟ اگر از ظاهر بدن خود ناراحت هستید, چه نسبت به اندازه آلت تناسلی خود و یا ظاهر کلی بدنتان, نکات موثر زیر را مدنظر قرار دهید تا احساس بهتری نسبت بخود داشته باشید:

 

* بر روی ویژگی ها و بخش هایی ازبدن خود تمرکز کنید که دوست دارید, بعنوان مثال شانه های پهن خود یا لبخندتان

 

* یک وزن سالم و ایده آل داشته باشید و ورزش رابه برنامه روزانه خود اضافه کنید. اگر سالم و متناسب بنظر برسید, احساس بهتری بخود خواهید داشت

 

* روی اندازه آلت تناسلی خود تمرکز نکنید و نسبت به آن حساس نباشید. شما می‌توانید بدون درنظر گرفتن اندازه آلت تناسلی تان از رابطه جنسی لذت ببرید

 

* خودرا با ورزشکاران, مدل ها و هنرپیشه ها مقایسه نکنید. دراین صورت تصور غیر واقعی و ناسالم نسبت به بدن خود خواهید داشت.

 

* زمان و انرژی بیشتری روی فعالیت های مورد علاقتان صرف کنید, مانند سرگرمی های مورد علاقه, سفر, ورزش کردن یا دیگر فعالیت ها. اعتماد به نفس بالا را میتوانید از فعالیت های غیر جسمی مانند خلاقیت یا هوش بالای خود به دست آورید.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *