انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

آدم خواری یکی از حقایق دنیای پیرامون ما هست، هر چند هر از گاهی خبری هم درمورد پیشامد آدم حقارت در گوشه و کنار جهان به گوش میرسد. آدم خورای چیزی هست که حال انسان را به هم می‌زند و نمی‌توان تصور کرد که بشر به هر علتی گوشت همنوع خود را بخورد. از آن قبل همه ی بر این باورند که این عادت تهوع آور مربوط به روزگاران قبل و جوامع وحشی و غیرمتمدن بوده و دیگر ردی از آن دیده نمیشود.

 

به عبارت دیگر تنها چیزی که در مورد قضیه ی آدم خورای می‌دانیم این هست که قبایلی وحشی در آفریقا یا آمریکای شمالی و جنگل های انبوه آمازون وجود داشته که انسان های دیگر را گرفته، سلاخی کرده و میخوردند.هر چند این موضوع صحت دارد اما باید بدانید که در کمال شگفتی آدم خورای در دوران کنونی نیز رخ داده و هم چنان مواردی از این عمل قبیح و هولناک در بین جوامع متمدن امروزی نیز دیده میشود.

 

جالبتر اینکه برخی از افراد در کمال ناباوری بخشی از بدن خود را قطع کرده و می خورند. در ادامه ی این مقاله قصد داریم ۹ مورد از آدم خورای هایی که در عصر آماده رخ داده و طی آن افراد گوشت بدن خود و دیگران را خورده اند را برای شما بازگو کنیم.

 

۱- زن استرالیایی که همسر سابقش را کشته و آن را بعنوان شام برای بچه هایش سرو کرد

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

کاترین نایت یک زن استرالیایی بود که پیشینه بسیار بدی در روابط زناشویی خود داشت. او دندانهای مصنوعی یکی از شوهران سابقش را خرد کرده بود و در موردی دیگر گلوی توله سگ دو ماهه ی شوهر دیگرش را جلوی چشمان برید. پس از درگیری با شوهر جدیدش که جان چارلز توماس پرایس اسم داشت، کاترین در سال ۲۰۰۰ با چاقوی سلاخی ۳۷ ضربه به بدن او وارد کرده

 

و سپس پوست شوهرش را کند و آن را از قلاب قصابی موجود در استراحت گاه خانوادگی شان آویزان کرد. در ادامه بدن وی را قطعه قطعه کرده و سرش را در داخل کتری قرار داده و روی اجاق گاز گذاشت.هم‌چنین از گوشت ران او کباب درست کرده و همراه با سبزی ها و آبگوشت برای فرزندان آقای پرایس سرو نمود. گرچه خوشبختانه قبل از بازگشت بچه های آقای پرایس به منزل، پلیس پیروز شد جنایت کاترین نایت و ضیافت آدم خورای خوفناک وی را کشف کند.

 

۲- خواننده موسیقی راکی که بعد از بریده شدن انگشت دستش در یک تصادف آن را خورد

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

دیوید پلیپنز اهل کولچستر در اسکس در یک تصادف موتور سیکلت به شدت از ناحیه ی دست دچار آسیب شد. وقتی که وی پس از چند روز آسیب ای که به دستش وارد شده بود را به دکتر نشان داد، یکی از انگشت هایش سیاه شده بود و به او گفته شد که انگشت مذکور باید قطع شود. پلیپنز نیز با این موضوع موافقت کرده

 

و پس از جراحی خواست که انگشتش را با خود به منزل ببرد. پزشکان نیز که از نیت پلیپنز هیچ اطلاعی نداشتند با این موضوع موافقت کردند. پلیپنز که مردی ۳۰ و چند ساله و یک مبل ساز کارکشته نیز بود از دیرباز به آدم خورای علاقه نشان می داد و در این راستا بسیار کنجکاو بود.

 

وی در این خصوص می‌گوید:” همه ی وقت دوست داشتم بدانم که گوشت انسان چه طعم ای می‌دهد. اما این موضوع یک تابو محسوب می شد. افراد نمیتوانند به راحتی آدم خورای بکنند چون اینکار غیرقانونی هست. به همین علت بعد از جراحی انگشتم به این نتیجه رسیدم که کسی به دلیل خوردن گوشت بدن خودم مرا به دادگاه نخواهد کشاند. به همین علت تصمیم گرفتم انگشتم را پخته و بخورم. بدین ترتیب دیگر کنجکاوی ام برطرف می شد”.

 

او با سربلندی از این واقعه برای نوادگانش تصویر گرفته و استخوان های دستش را نیز نگه داشته و تصویر های مربوط به ان را در صفحه ی فیسبوکش قرار داده هست. اگر چه واکنش های متفاوتی در بین رفقا او نسبت به اینکار پلیپینز به وقوع ضمیمه اما همان طور که فکر می‌کرد هیچ گاه برای اینکار به دادگاه کشانده نشد.

 

۳- آدم خورای که قربانی اش را از طریق اینترنت پیدا کرد

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسیدحکایت خوفناک پیدا کردن یک قربانی مشتاق توسط یک آدم خوار و خوردن او به اندازه ی کافی خوفناک هست که شما را در هنگام بهره گیری از اینترنت بترساند. آرمین میوز، متخصص رایانه، همه ی وقت در رویای کشتن یک انسان و خوردن او به سر می‌برد و این رویا از ۱۲ سالگی همراه او بود. وی گفته هست که در آن دوران یکبار قرار دادن یکی از رفقا مدرسه ای خود در یک میله ی کباب و برشته کردن وی را تجسم کرده هست.

 

اما این آرزو برای تحقق یافتن مستلزم سپری شدن ۲۹ سال و ارسال کردن ۴۳۰ ایمیل بود. وی برای پیدا کردن یک قربانی مشتاق در اتاق های گفتگوی اینترنتی پیام می گذاشت و اعلام می‌کرد که به دنیال یک مرد جوان خوش هیکل ۱۸ تا ۳۰ ساله برای سلاخی کردن می‌گردد.

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

در نهایت یک تکنیسین رایانه ۴۳ ساله جواب میوز را داد. این مرد برلینی ماشینش را فروخت و با نوشتن نامه ای خواهش چند روز مرخصی برای انجام یک کار شخصی را داد و سپس به منزل ی میوز در روتنبرگ در مناطق مرکزی کشور آلمان رفت و در نهایت این دو توافق کردند که بخش کوچکی از بدن این مرد که برند براندز اسم داشت را بریده و بخورند.

 

میوز سپس تکه بریده شده از بدن مهمان خود را در یک ماهیتابه همراه با نمک، سیر و فلفل سرخ کرد و هر دو ان را خوردند. سپس در حالی‌که دوربینی در دست داشت با یک چاقوی بلند ضربه ای به سینه ی براندز وارد کرد. او در اعتراف خود گفته بود:” احساس غیرقابل وصفی داشتم”.

 

سپس از گوشت بدن او حدود ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم فیله درست کرده و در بسته بندی های مجزایی با برچسب هایی مثل «استیک»، «فیله»، «دنبه»، «ژامبون» و «بیکن» در فریزر خود قرار داد و در مدت ۷ ماه هر از چند گاهی قسمت هایی از آن را روی کباب پز خانگی اش کباب می‌کرد. نخستین خوراکی که او از گوشت قربانی اش درست کرد

 

«استیک ران» بود که آن را همراه سیر و سیب زمینی سرخ کرده و کلم بروکلی و آغشته به انگور کبرنه فرانسوی سرو کرده بود. وی گفته هست:” میتوانم بگوییم که طعم ی آن بسیار خاص و شبیه گوشت گوساله بود.

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

افراد پلیس در جستجوی کتابخانه ی او کتاب هایی در مورد طبخ غذای انسان در بین آلبوم ای از ویدیوهای والت دیزنی پیدا کرده بودند که در آنها دستورهایی در مورد نحوه ی طبخ «کبد یک مرد جوان» و دیگر اعضای بدن او دیده می شد. دیدنی اینکه آدم خورای در کشور آلمان جرم محسوب نشده و او تنها به علت قتل محاکمه خواهد شد.

 

۴- آدم خوار عریان ای که صورت مرد دیگری را خورد

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

در سال ۲۰۱۲، گزارش شد که یک مرد عریان در شهر میامی در حالیکه داشته صورت مرد عریان ی دیگری را می‌خورد که در یک آزادراه در شهر کنارش دراز کشیده بود، توسط نیروهای پلیس کشته شده هست. یکی از شاهدان این آدم خورای گفته که ای صحنه هولناک ترین چیزی بوده که در تمام عمرش دیده هست.

 

رودی یوجین بعد از اینکه به هشدارهای یک پلیس محلی برای فاصله گرفتن از رونالد پوپو توجهی نکرد به ضرب گلوله ی او به قتل رسید و قربانی نیز در نتیجه ی جراحات شدیدی که برداشته بود روانه ی بیمارستان شد. دیدنی اینکه دوربین هایی در محل وقوع این پیشامد ی غیرانسانی و هولناک قرار داشت که عکس های آن را ضبط کرده بودند.

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

رونالد پوپو «سمت راست» و رودی یوجین آدم خوار «سمت چپ»

 

افسر پلیس در نتیجه خواهش یک شاهد عینی به مرد آدم خوار نزدیک شده و از او خواست از مردی که بخش زیادی از صورت او خورده شده بود فاصله بگیرد. بعد از اینکه مرد آدم خوار به هشدار افسر پلیس توجهی نکرد، پلیس مذکور به وی شلیک کرد. به قول ی شاهد عینی افسر پلیس ۶ گلوله به شخص آدم خوار شلیک کرده بود.

 

این شاهد که لری وگا اسم داشت گفته هست:” من به او گفتم که از او جدا شود ولی او هیچ توجهی نمیکرد و هم چنان به خوردن ادامه می داد. وقتی که افسر پلیس به او هشدار داد وی سرش را بالا گرفت در حالی‌که قسمتی از گوشت صورت مرد دیگر در دهانش بود و خرناس می‌کشید”.

 

۵- گردشگر آلمانی که در جزیره ای در اقیانوس اطلس توسط آدم خواران خورده شد

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

استفان رامین، توریستی ۴۰ ساله اهل کشور آلمان بود که از جزیره ی «نوکو هیوا» «Nuku Hiva» در اقیانوس اطلس مشاهده میکرد. اما دیگر دیده نشد و بقایای پیکر او در محلی پیدا شد که قبایل بومی در آن جا حضور داشتند و به انها عادات آدم خورای نسبت داده می شد. استفان همراه با نامزد ۳۷ ساله اش، هیک دورش، در سال ۲۰۱۱ و در جریان یک سفر دریایی برای استراحت در این جزیره پیاده شده بودند.

 

وی در این جزیره به کمک یک راهنما به اسم هنری هایتی به شکار بز وحشی رفت که در جزیره ی نوکو هیوا که در فاصله ی ۹۳۰ مایلی شمال شرقی تاهیتی قرار دارد یک سنت مرسوم هست.

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

هنری تاهیتی

 

پس از مدتی راهنما بدون استفان بازگشت و ادعا کرد که اتفاقی رخ داده و در ادامه به نامزد او حمله کرده و وی را به درخت بست. دورش پیروز شد فرار کند و ماجرا را با پلیس محلی در بین بگذارد. در ادامه پلیس محلی جستجوهایی را برای پیدا کردن راهنمای بومی مذکور انجام داد و در نهایت با بقایای یک انسان شامل استخوانه ها، دندان ها، استخوان آرواره و اندکی فلز ذوب شده را پیدا کردند

 

که بعد از آزمایش مشخص شد فلز بهره گیری شده در ترمیم دندان ها بوده وآزمایشات دی ان ای نشان داد که این بقایا متعلق به استفان رامین هست.

 

۶- آدم خوارهای روسی که برادر خود را خوردند
انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

در سال ۲۰۰۹، دو مرد روسی در تلاش برای مخفی کردن قتل برادر خود به مدت ۶ ماه از گوشت او تغذیه کردند. این دو برادر با اسم های تیمور، ۲۸ ساله و مراد، ۲۳ ساله اعتراف کردند که برادرشان رافیز را کشته و سپس وی را خورده اند. پلیس زمانی به این دو برادر مشکوک شد که آنها گزارش دادند که برادرشان گم شده هست

 

اما جزییات متناقضی در مورد جزییات گم شدن او ارائه دادند. افراد پلیس بعد از حمله به منزل ای انها اسکلت رافیز که گوشت و پوست آن کاملاً جدا شده و در باغچه دفن شده بود را پیدا کردند. تیمور گفت که ترجیح داده گوشت برادرش را بخورد و به حبس بازنگردد زیرا قبلاً ۱۰ سال را به جرم قتل همسایه اش در زنددان سپری کرده بود.

 

وی در این خصوص گفته هست:” بله ما تصمیم گرفتیم وی را بخوریم. نمیخواستم به پشت میله های حبس برگردم، به همین دلیل سرش را قطع کردیم و دفن کردیم و بدنش را نیز به چند تکه تقسیم کرده و در یخچال گذاشتیم و به مدت ۶ ماه گوشت بدن وی را می پختیم و می خوردیم”. تیمور برادرش را به دلیل حبس رفتن خود گناهکار می‌دانست

 

زیرا رافیز باعث شده بود که او به دلیل قتل همسایه اش بازداشت شود. وی هم‌چنین ادعا کرد که در دعوایی که بین او و رافیز صورت گرفته، برادر کوچکشان مراد طرف وی را گرفته و در قتل رافیز به او کمک کرده هست.

 

۷- دو مردی که پس از گم شدن در سیبری جنازه ی دوست مرده خود را خوردند

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

۴ مرد در حالیکه از خانواده های خود خداحافظی میکردند با روحیه ای بالا سوار جیپ شده و برای یک سفر ماجراجویانه در ایام تعطیلات که از قبل برای آن برنامه ریزی کرده بودند به راه افتادند. مقصد انها منطقه ای بکر در گوشه ی شرقی سیبری بود که خرس ها و گرگ ها در آن جولان می دادند. هر شخصی جرأت سفر به این نقطه از سیبری را نداشت

 

اما این مردان جوان در خود دلیری و مقاومت سفری به این سختی را میدیدند. آنچه که پس از ورود انها به این منطقه ی سرد و وحشی به وقوع ضمیمه با ابهاماتی همراه هست و حکایت سرگردانی ۴ ماهه ی آنها دل انسان را به درد می آورد. بعد از ۴ ماه دو نفر از این مردان زنده به منزل بازگشتند و یکی هم هنوز مفقودالاثر بوده و پیکر مرد چهارم نیز که آندری کوروچینا اسم داشت و ۴۴ سال سن داشت به صورت اتفاقی پیدا شد.

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

ابتدا تصور می شد که وی در سرمای سخت منطقه از بین رفته هست اما سپس تحقیقات پلیس واقعیتی دردناک را مشخص کرد. پلیس دریافت که بدن او خورده شده و در نهایت به این نتیجه رسید که دوستانش قسمت هایی از بدن وی را خورده اند تا زنده بمانند. این دو نفر که الکسی گورولنکو و الکساندر عبدالایف اسم داشتند

 

تاکید داشتند که پس از مرگ دوستشان در یک پیشامد ی طبیعی از بدن او بعنوان غذا بهره گیری کرده اند. اما پلیس این سناریو انها را غیرقابل قبول دانسته و انها را به قتل دوستشان در نتیجه ی گرسنگی متهم کرده هست.

 

۸- سرآشپزی که جنازه ی همسرش را تکه تکه می پخت

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

در شب ۱۸ اکتبر سال ۲۰۰۹، دیوید وینز و همسرش، دان دعوای سختی کردند. سپس دیوید که به شدت عصبانی و عاجز شده بود دهان و پاهای همسرش را بست و ادعا کرده که اینکار را به این دلیل کرده که همسر میگسارش دست از عیاشی و پرسه زدن در شهر بردارد. صبح روز بعد متوجه می‌شود که همسرش خفه شده هست.

 

این رخداد خوفناک تنها بخش کوچکی از اتفاقاتی هست که برای این زن و شوهر افتاد. دیوید به جای اینکه با پلیس تماس بگیرد و خود را معرفی کند تصمیم گرفت که به روشی خوفناک از شر جنازه ی او خلاص شود. در آن زمان دیوید سرآشپز و صاحب یک کافه در تورانس کالیفرنیا بود.

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

وی در اعترافات خود گفته هست:” من تدریجی وی را می پختم و در نهایت پس از ۴ روز تمام بدن وی را پختم”. برای اینکار وی حدود ۴۵ کیلوگرم از بدن همسرش را در یک ظرف بزرگ قرار داده و با گذاشتن وزنه های سنگین روی آن، آن را روی آتش پخته بود. همراه جنازه ی همسرش نیز مقادیر زیادی کله پاچه ی مرغ و چیزهای دیگر پخته و آبگوشت بدست آمده

 

را در آبراه فاضلاب داخل آشپزخانه کافه قرار داشت ریخته بود. بخش های دیگری از بدن او که قابلیت طبخ نداشتند در کیسه های آشغال قرار گرفته و دور ریخته شده بودند. تنها چیزی که از جنازه ی دان باقی باقیمانده بود جمجمه ی او بود. دیوید در این خصوص گفته هست:” جمجمه ی او تنها چیزی بود که نمی‌خواستم از دستش خلاص شوم”.

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

وی ادعا کرده بود که جمجمه همسرش را در اتاق زیر شیروانی منزل ی مادرش گذاشته اما کارآگاهان چیزی در زیر شیروانی پیدا نکردند. گرچه منزل و کافه ی دیوید بارها مورد بررسی دقیق قرار گفت اما چیزی پیدا نشد. در هر صورت قبل از اعتراف دیوید به قتل همسرش نیز تحقیقات زیادی در این محل ها صورت گرفت اما ردی از دان بدست نیامد

 

زیرا تمامی اجزای بدن او پخته شده و در آبراه فاضلاب آشپزخانه ریخته شده بود. دیوید بعد از اینکه دریافت کارآگاهان به او مشکوک شده اند دست به خودکشی زد اما قبل از اینکه بتواند جان خود را بگیرد به بیمارستان منتقل شد و در آن جا در گفت و گو ای صوتی پرده از قتل همسرش برداشت و بعدها در جلسه ی دادگاه همراه هیئت منصفه

 

و در حالیکه بسیار خونسرد بود به نوار ضبط شده از اعترافاتش گوش داد.دیدنی اینکه وی ادعای بی گناهی کرده اما در ادامه خود را از یک صخره ی ۲۵ متری به پایین پرتاب کرده اما زنده باقیمانده بود.

 

۹- مادر آدم خورای که گوشت پسرانش را به نزدیکانش داده بود

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

در سال ۲۰۰۸، یک پسر ۸ ساله پس از اینکه برای مدتی توسط مادرش در انباری محبوس شد، قسمتی از پوست بدنش کنده شده و به خواهران آدم خوار مادرش خورانده شد. کلارا مائورووا که عضو یک فرقه ی مذهبی شیطانی بود در جلسه ی دادگاه در حالی‌که اشک می ریخت اعتراف کرد که پسربچه های خود را شکنجه کرده هست.

 

دو پسر ۸ ساله و ۱۰ ساله ی او به ترتیب آندری و جاکوب اسم داشتند. همین طور خویشاوندان او متهم شدند که در کشتن و پوست کندن آندری دخالت داشته و سپس قسمتی از گوشت خام بدن وی را خورده اند. این دو پسربچه بارها توسط مادر و بستگانش شکنجه شده بودند، سیگار روشن روی بدن آنها خاموش شده، با کمربند کتک خورده و کوشش شده بود در آب خفه شوند.

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

این رویدادها وخیم زمانی کشف شد که همسایه ی این زن در شهر برنو در جمهوری چک یک سیستم بازرسی ویدیویی را برای تحت نظر داشتن فعالیت های نوزاد تازه به جهان آمده خود نصب کرد. سیستم او به طور اتفاقی سیگنال های سیستم ویدیویی منزل ی همسایه را گرفت که نشان می داد یکی از قربانیان، کتک خورده و لخت در زیرزمین منزل حبس شده هست.

 

مائورووا این سیستم را در زیرزمین منزل اش نصب کرده بود تا در حالیکه در آشپزخانه حضور داشت شاهد رنج و مصیبت پسرانش که در زیرزمین به زنجیر کشیده شده بودند بوده و حرکات ان ها را کاملاً تحت نظر داشته باشد.

انسان های آدم خوار مشهور تاریخ را بشناسید

همسایه ی او پس از مشاهده این تصویر های با پلیس تماس گرفته و در نتیجه این پسربچه و برادرش و یک دختر ظاهرا ۱۳ ساله دیگر نیز آزاد شدند. در آن موقع پلیس متوجه نشد که این دختر ظاهرا ۱۳ ساله که ادعا می شد توسط مائورووا وی را به فرزند خواندگی قبول کرده در واقع یک زن ۳۴ ساله به اسم باربورا اسکرلووا اسم داشته

 

و از شکنجه گران پسربچه هاست. مائورووا پذیرفت که بچه هایش را شکنجه کرده اما ادعا کرد که توسط خواهرانش کاترینا و اسکرووا به اینکار وادار شده هست. هر سه نفر آنها عضو یک فرقه به اسم «جریان گرَیل» «» بودند که ادعا می شد صدها طرفدار در بریتانیا و هزاران نفر نیز در سراسر جهان دارد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *