عکسهای زمان انفجار در پشت صحنه معراجی‌ ها

عکسهای زمان انفجار در پشت صحنه معراجی ها

روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرد، «بلافاصله بعد از اطلاع از حادثه دلخراش انفجار در شهرک سینمایی دفاع مقدس، معاون سیما، مدیر شبکه یک را به همراه مدیران مرکز بهداشت و حراست سازمان، مامور بررسی این حادثه کرد.»

به گزارش روابط عمومی سیما، گروهی از مدیران سازمان برای اطلاع از جزئیات ماجرا و انجام امور و هماهنگی‌های لازم در محل حاضر شده‌اند و به سرعت اقدامات لازم را تمهید کردند.

عکسهای زمان انفجار در پشت صحنه معراجی هاعکسهای زمان انفجار در پشت صحنه معراجی هاعکسهای زمان انفجار در پشت صحنه معراجی هاعکسهای زمان انفجار در پشت صحنه معراجی هاعکسهای زمان انفجار در پشت صحنه معراجی ها

مدیر شبکه یک سیما در جریان بازدید از محل حادثه سریال مسعود ده نمکی در شهرک سینمایی دفاع مقدس اعلام کرد: انفجار قبل از شروع تصویربرداری رخ داده است و متاسفانه پنج تن در این حادثه جانگداز معراجی شده و دو نفر نیز مجروح شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.

فرجی همچنین گفت: جواد شریفی راد مدیر جلوه های بصری مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها»‌، عباس رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس و دستیارش، رضا فرجی جانشین مدیر تولید فیلم و یک دستیار صحنه، افرادی بودند که بر اثر این حادثه ، معراجی شدند.

مجموعه تلویزیونی معراجی‌ ها با موضوع اردوهای راهیان نور و به تصویر کشیدن ارزش های هشت سال دفاع مقدس تولید می شود.

انتقال یکی از مجروحان حادثه انفجار به بیمارستان دیگر

یکی از زخمی شدگان حادثه انفجار در پشت صحنه فیلم معراجی‌ ها از بیمارستان «امام زمان» اسلامشهر به یک بیمارستان دیگر منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، که در بیمارستان«امام زمان» اسلامشهر حضور دارد، به گفته یکی از پرستاران این بیمارستان؛ مرتضی مولایی هم اکنون در اتاق عمل این بیمارستان به سر می‌برد و قرار است به یک بیمارستان دیگر اعزام شود.

همچنین دو نفر دیگر از عوامل این فیلم که به آنها شوک وارد شده بود به طور سرپایی درمان و مرخص شدند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *