انواع بوسه و تاثیر بوسیدن در رابطه زناشویی

انواع بوسه و تاثیر بوسیدن در رابطه زناشویی
انواع بوسه و تاثیر بوسیدن در رابطه زناشویی
درباره اهمیت بوسیدن در رابطه زناشویی چه می‌دانید؟ آیا به این موضوع توجه کرده‌اید که بوسیدن همسر تا چه اندازه می‌تواند حس دوست داشتن و قدردانی را در وی بیشتر کند. با بوسیدن شما می‌توانید بدون این که سخنی بگویید، اوج علاقه‌ای که به طرف مقابل دارید را به وی ابراز کنید و رابطه خودتان را قوی‌تر نمایید. آشنایی با انواع بوسیدن به شما این امکان را می‌دهد که هم رابطه زناشویی هیجان انگیزتری را تجربه کنید و هم روش‌های قدردانی و ابراز عشق به همسر را فرا بگیرید.

تأثیر بوسیدن در رابطه زناشویی

زوج‌هایی که علاقه‌ای بی‌اندازه نسبت به هم دارند و می‌خواهند با روشی متفاوت عشق‌شان را نسبت به هم ابراز کنند، از انواع بوسه کمک می‌گیرند. بوسیدن به شما امکان عشق بازی با همسر را می دهد و باعث می‌شود عشقتان را با تمام وجود به طرف مقابل منتقل کنید. این عشق و علاقه قلبی که در قالب یک بوسه همسر هدیه داده می‌شود، آرامش را برای همیشه مهمان قلبش می‌کند. بوسه کلیدی است که می‌توانید با آن به سرسخت‌ترین قلب‌ها راه پیدا کرده و آن‌ را از آن خود کنید. اگر علاقه‌مند هستید که با روش‌های مختلف بوسیدن آشنا شوید، با ستاره همراه باشید.

۱. بوسه روی پیشانی

بوسه‌ای که در آن لب‌هایتان را روی پیشانی همسرتان قرار می‌دهید، نشان دهنده تحسین است. با این کار شما هم وجود او را تحسین کرده اید و هم احساس آرامش و اطمینان این که همیشه کنارش هستید را به وی القا می‌کنید.

۲. بوسه اسکیمویی

اگر به اهمیت بوسیدن در رابطه زناشویی پی برده‌اید و این بار می‌خواهید به روشی متفاوت عشقی که دارید را به همسرتان ابراز کنید، یکی از بهترین روش‌ها، بوسیدن به سبک اسکیمویی است. در این روش بوسیدن زوج‌ها روبروی هم قرار می‌گیرند و بینی‌های خود را به یکدیگر می‌چسبانند. این روش بوسه توسط اولین کاوشگران قطب شمال به عنوان نشانه‌ای برای ابراز احساسات استفاده شده است.

۳. بوسه پروانه‌ای

در بوسه پروانه‌ای زوج‌ها مقابل هم قرار دارند و بین آن‌ها تنها به اندازه یک نفس فاصله است. در این حالت مژه‌های طرفین روی صورت طرف مقابل قرار می‌گیرد. با هر بار پلک زده مژه‌ها صورت زوج یا زوجه را نوازش می‌کند و عشق با تکرار پلک زدن مانند پروانه‌ای در قلب آن‌ها به حرکت در می‌آید.
بوسه اسکیمویی

۴. بوسه روی گونه

برای بوسیدن همسرتان می‌توانید روش بوسه روی گونه را مد نظر داشته باشید. در این روش باید دست خودتان را روی شانه طرف مقابل بگذارید و بوسه‌ای کوتاه ولی با تمام احساس روی گونه او بزنید. این نوع بوسه دوستانه است و احساس صمیمیت بین زوج ها را بیشتر می‌کند.

۵. بوسه روی دست

فردی که می‌خواهد پادشاه قلب همسرش باشد، بی‌شک با وی مانند یک ملکه رفتار می‌کند. زمانی که به نیاز زنان به نوازش جدای از رابطه جنسی توجه داشته باشید با بوسیدن دست همسرتان می‌توانید ارزش و احترامی که برایش قائل هستید را نشان دهید و عشق را به شکل یک بوسه احترام آمیز به وی هدیه کنید.

۶. بوسه فرشته

بوسیدن در رابطه زناشویی باید با بوسیدن دیگران تفاوت داشته باشد. یکی از روش‌های بوسیدن که بیشتر توسط مادرها برای بوسیدن فرزندان و توسط زن و شوهرها استفاده می‌شود، بوسه شیرین فرشته است. در این شیوه بوسیدن لب‌ها پلک‌ها را در حالی که چشم‌ها بسته است لمس می‌کنند. بوسه فرشته نوید دهنده عشق و محبت خالصانه است.

۷. بوسیدن نرمه گوش

بوسیدن نرمه گوش برای تحریک بیشتر طرف مقابل و بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی استفاده می‌شود. با این روش می‌توانید طرف مقابلتان را برای داشتن یک رابطه عاشقانه و متفاوت همراه کنید.
بوسه و استحکام رابطه زناشویی

۸. بوسیدن یک لب

در بین انواع بوسه‌ای که برای هیجان انگیز کردن رابطه زناشویی وجود دارد می‌توانید روش بوسیدن یک لب را انتخاب کنید. با بوسیدن یکی از لب‌های طرف مقابل می‌توانید شروعی خاص برای یک رابطه جذاب رقم بزنید. در این روش کافی است با لب‌هایتان لب طرف مقابل را گرفته و ببوسید. این بوسه را می‌توانید در زمان‌هایی که می‌خواهید عمل شیطنت‌آمیز برای بهبود رابطه جنسی یا ابراز علاقه داشته باشید نیز تجربه کنید.

۹. بوسیدن نشانه دار

وقتی عشق و علاقه سر تا سر قلبتان را از آن خود کرده و نمی‌توانید احساساتی که دارید را پنهان کنید، بهترین راه برای ابراز احساس بوسیدن نشانه دار است. در این روش نشانه‌های بوسه روی بدن طرف مقابل باقی می‌ماند. در بوسیدن نشانه دار می‌توانید گردن طرف مقابل را هدف بگیرید و با بوسه‌های عمیق و مکیدن گردن فردی که به وی علاقه دارید، آتش عشق را در دلش روشن کنید. این بوسه مقدمه‌ای برای یک رابطه پر حرارت است، خودتان را برای آن آماده کنید.

۱۰. بوسه اغواگر

بوسه اغواگر می‌تواند هر قلبی را به تپش وادار کند و هر فردی را به زانو در بیاورد. در این روش شما باید مقداری دهانتان را باز کنید تا لب‌هایتان از هم فاصله بگیرند. در بوسه اغواگر طرفین از زبان برای هیجانی‌تر کردن بوسه استفاده نمی‌کنند و لب‌ها با یکدیگر درگیر عشق‌بازی هستند.
ابراز عشق با بوسیدن

۱۱. بوسه فرانسوی

بوسه فرانسوی زبان مشترک بیان عشق است و این بوسه برای تحریک بیشتر طرف مقابل و برانگیخته کردن احساسات وی استفاده می‌شود. در بوسه فرانسوی هم لب‌ها با هم درگیر هستند و هم زبان‌ها. این نوع بوسه برای هم‌آغوشی و آماده کردن زن برای یک رابطه جنسی جذاب و طولانی گزینه مناسبی است.

۱۲. بوسه اسپایدرمن

بوسه‌ای که در فیلم اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی دیده می‌شود یکی از انواع بوسه‌های جذاب برای نشان دادن عشق و علاقه بین عشاق است. برای این بوسه باید یکی از زوج‌ها روی تخت یا زمین بخوابد و طرف مقابل با قرار گرفتن در نقطه مخالف وی گردن، لب‌ها یا صورتش را ببوسد.

۱۳. بوسه سوسماری

بوسه سوسماری شبیه به بوسه فرانسوی است و در آن هم لب‌ها با یکدیگر درگیر هستند و هم هر یک از زوجین از زبانش برای تحریک دیگری استفاده می‌کند. تنها تفاوت این دو بوسه در این است که بوسه سوسماری با سرعت و هیجان بیشتری انجام می‌شود و تحریک پذیری بیشتری به همراه دارد.

۱۴. بوسه‌های ممتد کوتاه

یکی از مواردی که در بررسی رابطه بوسیدن با زناشویی باید به آن توجه داشته باشید، این موضوع است که تنها نباید به بوسیدن لب‌های طرف اکتفا کنید. شما می‌توانید بوسه‌های کوتاه و ممتد روی چشم‌ها، گونه ها، لب‌ها و در نهایت گردن طرف مقابل داشته باشید. این بوسه‌ها عشقی که دارید را با زبانی متفاوت برای معشوقتان تفسیر می‌کنند.

انواع بوسه

۱۵. بوسه خون آشام

اگر سریال‌هایی که درباره خون آشام‌ها ساخته شده را دیده باشید، این موضوع را می‌دانید که آن‌ها سبک متفاوتی را برای بوسیدن و ابراز احساسات خود دارند. برای بوسیدن به سبک خون آشام‌ها نیاز نیست که طرف مقابل را گاز زده و زخمی کنید، بلکه کافی است حین بوسیدن مقداری گردن وی را بمکید تا تحریک پذیری او بیشتر شود.
برگرفته از: floweraura

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *