اولین عکس از زن ایرانی که بعد از مرگ زنده شد! + گفتگوی اختصاصی

پیرزنی+که+زنده+شد

در پی انتشار خبر زنده شدن زن سالخورده ای در روستای بردپهن زیلایی در بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد خبرنگار رکنا با خانواده این زن میانسال به گفتگو نشست.

ندلی نژندی راد پسر 50 ساله این زن بویر احمدی در خصوص حادثه ای که چند روز گذشته برای مادرش رخ داد به خبرنگار گفت: روز 23 اردیبهشت ماه خبر دادند که مادرم فوت کرده است . حوالی ساعت 8 صبح بود که خواهرزاده ام متوجه شد مادرم علائم حیاتی ندارد و هر چه صدایش می کند جواب نمی دهد. ما 8 فرزند هستیم و به سرعت تمام خواهران و برادرانم در خانه مادرم جمع شدیم . مادرم علائم حیاتی نداشت و شواهد نشان می داد او فوت کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: وقتی اهالی روستا خبر فوت مادرم را شنیدند همگی در خانه مادرم برای خاکسپاری جمع شدند و خود را برای مراسم تشییع آماده کردند. حتی محل دفن مادرم نیز مشخص شد و در حال کندن قبر بودند. دو ساعت از فوت مادرم گذشته بود که ناگهان متوجه شدیم دستش تکان می خورد اما باز هم هر چه صدایش می کردیم پاسخ نمی داد و چشم هایش بسته بود. تا اینکه با مرکز جامع سلامت روستا تماس گرفتیم و وقایع را تعریف کردیم و دکتر احسان کریمی زاده بلافاصله به محل اعزام شد.

نژندی راد بیان کرد: بعد از ویزیت دکتر متوجه شدیم مادرم زنده است و سطح هوشیاری اش پایین است. اندام هایش علائم حرکتی داشت ولی چشم هایش هنوز بسته بود که با آمبولانس به مرکز اعزام شد و پس از گرفتن نوار قلب و اقدامات اولیه با بالگرد مادرم را به بیمارستان سجاد یاسوج منتقل کردند.

پسر شمسی بلاژ این زن سالخورده بویر احمدی اظهار کرد: مادرم در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است و سکته مغزی کرده است. ما 5 خواهر و 3 برادر هستیم که مادرم حدود 80 نوه دارد و در طول زندگی اش بیماری جدی نداشت و اهل رفتن به پزشک نبود در طول این 86 سالی که عمر کرده است فقط یکبار پایش شکست  و یکی از چشمانش هم در اثر حادثه ای ضربه خورده بود و در کل زندگی سالمی در روستا داشت. آن روز وقتی متوجه فوت مادرم شدیم شوکه آور بود و همه چیز برای برگزاری مراسم تشییع آماده بود درست است که مادرم در بستر بیماری است و سطح هوشیاری اش پایین است ولی خوشحال هستیم که زنده مانده و سلامتی اش را به دست می آورد و به کانون زندگی گرمش در روستا بازمی گردد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *