این پنج بازیگر زن در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند

wp-image179204785.jpg
سایت MovieMag پنج بازیگر معروف هالیوود را که در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌ اند را معرفی کرده است.

تری هچر (Teri Hatcher) : برنده گلدن گلاب برای بازی در سریال «کدبانوهای وامانده»، از جمله بازیگران شناخته‌شده هالیوود است که در سنین کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. تری هچر در دورانی که تنها ۸ سال سن داشت، بارها توسط عمویش مورد آزار و اذیت قرار گرفت اما هرگز این راز را فاش نکرد تا اینکه مدت‌ها بعد زمانی که متوجه شد عمویش به یک دختر نوجوان دیگر نیز تجاوز کرده و آن دختر هم خودکشی کرده، تصمیم به علنی کردن این موضوع گرفت و در نهایت عموی جنایتکار وی در سال ۲۰۰۲ به تحمل ۱۵ سال حبس محکوم شد.

کوئین لطیفه (Queen Latifah): بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده مشهور هالیوود یکی دیگر از قربانیان تجاوز بوده که این تجاوز توسط پرستاری که مسئول نگهداری وی در دوران کودکی بوده، رخ داده است. کوئین لطیفه این موضوع را اولین بار در مصاحبه با مجله اِسنس علنی کرد و گفت که «من هرگز به کسی نگفتم که اون به من تجاوز کرده. من این مسئله رو به فراموشی سپردم و دیگه به آدم‌ها اجازه ندادم زیادی به من نزدیک بشوند! من باید سال‌ها پیش ازدواج می‌کردم اما این موضوع واقعاً باعث به وجود آمدن مشکلاتی برایم شده بود.

این پنج بازیگر زن در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند

ریتا هیورث (Rita Hayworth): بازیگر محبوب آثار کلاسیک هالیوود و همسر سابق اورسن ولز و شاهزاده علی‌خان نیز از جمله قربانیان تجاوز است. ریتا هیورث در دوران کودکی یک رقصنده بود و به همراه پدرش به سرتاسر کشور سفر کرده و برنامه اجرا می‌کرد اما پدرِ ریتا به نام ادواردو، به شنیع‌ترین شکل ممکن در جریان این سفرها به ریتا تجاوز می‌کرد و گفته شده که این تجاوزها گاه به دو بار در روز هم می‌رسیده است! نکته عجیب درباره ریتا هیورث این است که وی تا مدت‌ها فکر می‌کرده این نوع رفتارها بین پدر و دختر یک مسئله عادی و مرسوم محسوب می‌شود و زمانی که این داستان را برای اولین بار با همسرش اورسن ولز در میان گذاشت، تازه متوجه شد که حقیقت به چه شکل بوده است!

این پنج بازیگر زن در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند

اشلی جود (Ashley Judd): بازیگر مطرح هالیوود و ستاره فیلمهایی نظیر «مخمصه» و «حشره» هم یکی از چهره‌های شناخته‌ شده‌ای است که در دوران کودکی به آنها تجاوز شده است.به گزارش پارس ناز اشلی جود در خاطراتش که تحت عنوان «همه‌اش تلخ و شیرین است» منتشر شده، نوشته که وی در دوران کودکی توسط فردی که به وی اجازه بازی کردن با دستگاه معروف پینبال را می‌داده مورد تجاوز قرار گرفته است.

این پنج بازیگر زن در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند

اپرا وینفری (Oprah Winfrey) : یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین افراد جهان و کاندیدای اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «رنگ ارغوانی»، مشهورترین زن در جهان است که در کودکی بارها مورد تجاوز قرار گرفته است. اُپرا زمانی که ۶ ساله بود به همراه مادرش به میلواکی مسافرت کرد و زمانی که مادرش برای تامین خرج خانواده‌اش ساعت‌ها کار می‌کرد، عموی وی و یکی از دوستان خانوادگی‌شان بارها اُپرا را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند. بعدها در سن ۹ سالگی نیز وی مورد آزار و اذیت یکی از اقوام ۱۹ ساله‌اش قرار گرفت، به طوری که مجبور شد از آن محل بگریزد و برای زندگی بهتر تلاش کند.

این پنج بازیگر زن در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *