بازداشت 70 زن و مرد و دوجنسه در رستوران شمال تهران

بازداشت 70 زن و مرد و دوجنسه در رستوران شمال تهران

ترنس, زن دوجنسه

 بازداشت 70 زن و مرد و دوجنسه در رستوران شمال تهران
خبرگزاری قوه قضاییه از اقدام پلیس برای بازداشت پنجشنبه شب 70 زن و مرد در یکی از رستوران های شمال تهران خبر داد.
به گزارش ایسنا و به گفته پلیس ایران، این افراد مشروبات الکلی مصرف می کردند و مست بودند. خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) نوشت: بیش از 70 زن و مرد مست و تعدادی دو جنسه شب گذشته در یکی از رستوران های فرحزاد دستگیر شدند.
 ماموران پلیس پایتخت شب گذشته در جریان برگزاری یک میهمانی مختلط در یکی از رستوران های فرحزاد در شمال تهران قرار گرفتند.با حضور ماموران پلیس امنیت تهران در رستوران امیر ریش 70 نفر دختر و پسر که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
همچنین تعدادی دو جنسه نیز در میان دستگیرشدگان شناسایی شدند.قبل از این هم تعدادی از زنان و مردان به دلیل برگزاری جشن های مختلط و همراه با مصرف مشروبات الکلی در شهرهای مختلف ایران، بازداشت شده بودند.

 

مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی اعلام کرد که حوالی ساعت 3 بامداد صبح امروز در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر حضور عده ای در یکی از سفره خانه‌های واقع در منطقه فرحزاد شرقی اکیپی از عوامل پلیس به این محل اعزام شدند.

 

پس از حضور ماموران در این سفره خانه که فردی معروف به «امیر ریش» تصدی گری آن را بر عهده دارد مشاهده شد که 70 نفر از افراد در این سفره خانه حضور دارند و به مقر انتظامی منتقل شدند.

 

دستگیرشدگان شامل 40 مرد که 6 نفرشان دوجنسه بوده و 30 زن هستند که پس از انتقال این افراد به مرکز پلیس و انجام تست الکل مشخص شد که تست الکل 28 نفر از مردان و 6 نفر از زنان مثبت است.
ترنس, زن دوجنسه

منبع : ایسنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *