بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل زیبایی

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,هنرمندان

شاید روزها جلو بروند و عددی که با عنوان «سن» همیشه همراه ما جلو می‌آید بالا برود اما این دلیل قانع‌کننده‌ای نیست که چهره‌ها هم به تناسب بالا رفتن این عدد پیر و فرسوده شوند!

حداقل این روزها چنین تناسبی کاملا مختل شده است؛ آن هم به مدد متد پیشرفته پزشکی که قدرت خلق زیبایی را زیر دستان متبحر متخصصان این زمینه آورده است و البته که این علم و استفاده صحیح  از آن به خصوص برای ترمیم و بازسازی نقاط ضعف چهره اتفاق مثبت و قابل توجهی است.

در همین راستا تعداد چهره‌های سرشناسی که از همین مقوله کمک گرفته‌اند و گویی روزها را به عقب بازگردانده‌اند کم نیست. چهره آنها نسبت به گذشته تغییرات شاخصی را تجربه کرده که البته این تحولات در مسیری مثبت پیش رفته است.

با این وصف شما قرار است یک «قبل» و «بعد» ویژه را از نظر بگذرانید؛ قبل و بعدی که برای چهره‌های مشهور اتفاق افتاده و امروز آنها را خیلی بهتر از دیروزشان کرده است.

شیلا خداداد

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,هنرمندان

 

جراحی بینی چهره شیلا خداداد را نسبت به گذشته‌اش متفاوت کرده است. صورت او بازتر شده و بینی جدید حسابی به چهره‌اش می‌آید؛ البته تغییر رنگ و مدل ابرو هم او را نسبت به سال‌هایی که جوان‌تر بود، کاملا متفاوت کرده که این تفاوت اتفاق مثبتی در چهره او محسوب می‌شود.

نگار فروزنده

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,هنرمندان

 

او هم جزو کسانی است که حسابی از پیشرفت علم در زمینه زیبایی بهره برده است. قبل و بعد نگار فروزنده دربرگیرنده تفاوت‌های مشخصی است که جراحی بینی می‌تواند یکی از آنها باشد. جدا از همه اینها چهره نگار فروزنده این روزها نسبت به قبل بیشتر جاافتاده که خب یکی از دلایلش می‌تواند همین اعمال تغییرات باشد.

شهنام شهابی

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,هنرمندان

 

او جزو کسانی است که چه بسا بیشترین تغییرات را در چهره‌اش تجربه کرده است. صورت این روزهای به قول معروف فشن شهنام شهابی هیچ نمایی از چهره‌اش در گذشته ندارد. از رنگ پوست صورتش گرفته تا عمل بینی و مدل ابرو و مو، همه و همه تغییرات مشخصی داشته‌اند که در یک نگاه گذرا هم کاملا به چشم می‌آیند.

شبنم قلی خانی

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,هنرمندان

 

اولین و مشخص‌ترین تغییری که در چهره شبنم قلی‌خانی به چشم می‌آید جراحی بینی اوست که قیافه‌اش را زیر و رو کرده است. مقایسه قبل و بعد شبنم قلی‌خانی در یک نگاه سریع و گذرا گواه همین ادعاست. او این روزها به لحاظ استایل، به مراتب برازنده‌تر از گذشته است.

آرام جعفری

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,هنرمندان

 

اگر چه عکس قدیمی آرام جعفری با گریم است ، اما باز هم نمی‌توان نقش غیر قابل انکار جراحی زیبایی بینی را در چهره فعلی‌اش نادیده گرفت. آرام جعفری هم جزو آن دسته کسانی است که صورتش نسبت به چند سال پیش حسابی بازتر شده است. این تغییر قیافه البته روند مثبتی داشته است.

پرستو صالحی

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,هنرمندان

 

شما در یک نگاه سریع هم متوجه تغییرات چهره پرستو صالحی می‌شوید که خب شاید شاخص‌ترین آنها جراحی زیبایی بینی باشد. کمی که دقیق‌تر شوید، متوجه خواهید شد، صورت او نسبت به سال‌های قبل پرتر شده است و در کل چهره فعلی‌اش بسیار بهتر از قبل است؛ ضمن اینکه ابروهای پهن‌تر هم به پرستو صالحی خیلی بیشتر می‌آید.

محسن یگانه

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,هنرمندان

 

شاید در ابتدا متوجه جزییات تغییر صورت محسن یگانه نشوید و فقط یک تحول بزرگ را به چشم ببینید اما کمی که دقیق شوید متوجه می‌شوید صورت محسن یگانه حسابی باز شده است؛ البته می‌توان تغییرات صورت محسن یگانه در تغییر مدل مو و استایل چهره‌اش را هم در تحولات صورتش دخیل دانست.

فرهاد مجیدی

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,هنرمندان

 

کاپیتان سابق و البته محبوب استقلالی‌ها جزو آن دسته افراد سرشناسی است که تغییرات صورتش حسابی به او می‌آید و البته با گذشته کاملا متفاوتش کرده است. جدا از اینکه فرهاد مجیدی سخت ورزش می‌کند و خوب می‌داند سراغ چه مدل مویی برود که به او بیاید با یک جراحی بینی، نقص صورتش را از بین برده تا حالا سن و سالش اصلا تناسبی با چهره‌اش نداشته باشد.

کتایون ریاحی

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,هنرمندان

 

بانوی باوقار سینما و تلویزیون ایران که مدتی است از بازی کنار کشیده و روزهای آرامی را در جزیره کیش می‌گذراند، بین کسانی قرار می‌گیرد که قبل و بعد متفاوتی در چهره را تجربه کرده‌اند. او این روزها نسبت به دهه سوم زندگی خود به مراتب‌تر صورت به مراتب بهتری دارد که جراحی بینی می‌تواند یکی از این فاکتورهای تاثیرگذار باشد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *