“بازیگران مشهور ایرانی” در شبکه های اجتماعی + تصاویر

بازیگران-ایرانی 2017

بازیگران مشهور ایرانی

یک خسته نباشید حسابی خدمت جناب خان عزیز که این روز ها شلوغ تر از هر سلبریتی دیگری است و هر روز در یک جایی در حال هنرنمایی است! یک روز کنسرت، روز دیگر نمایشگاه و فردای آن هم در یک خیریه… شب ها هم که پای ثابت خندوانه است. فکر کنم دیگر زمان آن رسیده که جناب خان لبو فروشی را کنار بگذارد!

جناب خان

– این کی بود باهام عکس گرفت؟
+ ناصر خان صاحب همون صداییه که میگه درب خوردو باز است.
– (صدای کشیده در زیر گوش)… بار آخرت باشه دستم میندازی! برو خودتو مسخره کن!

+ بخدا راست می…(صدایی بلند تر از قبلی)

ناصر ملک مطیعی و پسرش

وقتی بالاخره پیک موتوری پیتزاها را می آورد.
(ممنون از خاطره حاتمی عزیز)

خاطره حاتمی

سلفی کودکِ درون نفیسه روشن در کنار کودکِ درون یکی از دوستانش را شاهد هستید. حالا چون ماسک بتمن و اسپایدرمن دم دست بود کودک درون عزیزان بیدار شد، وگرنه اگر ماسک شرک و هالک بود کودک درون از جایش تکان نمیخورد.
نفیسه روشن و دوستش

آرام جعفری در کنار علی مسعودی و یک عزیز دیگر. ژست عزیزان آدم را یاد عکس های “اول آشنایی” در دهه هفتاد می اندازد! (دهه شصت از این خبرا نبود، اول عقد، بعد عکس و این سوسول بازیا.)
آرام جعفری و علی مسعودی

سلفی امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر و پسرشان در کنار دوستان در حاشیه یک شب نشینی خانوادگی.
 امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر

گویا تازگی ها یک شرکتی راه افتاده که سفارش می گیرد و مجسمه افراد را می سازد. این خبر، خبر خوبی نیست! چون باید از این به بعد علاوه خود عزیزان، مجسمه هایشان را هم تحمل کنیم!
نسرین مقانلو

ژست “شاکی طور”ِ سحر قریشی در راهرو های یک پردیس سینمایی که برای اکران عمومی فیلم “آبنبات چوبی” در آنجا حضور پیدا کرده بود.
سحر قریشی

سلفی عالی برزو ارجمند و آقا جانیار بانمک. بعد هی بگویید ترافیک تهران بد و اخ است، اگر ترافیک نبود کجا چنین سلفی های جالبی خلق می شد؟!
برزو ارجمند و پسرش

سلفی ویشکا آسایش با دختر خانم های سر صحنه فیلمبرداریِ نهنگ عنبر 2. سلفی را گرفته تا بیخیال شده و بروند سر کار و زندگی شان تا فیلمبرداری بدون خلل ادامه پیدا کند.
ویشکا آسایش و همکارانش

عکس دسته جمعی بازیگران و سایر عوامل سریال “علی البدل” آخرین ساخته سیروس مقدم که به زودی از صدا و سیما پخش خواهد شد. با حضور استاد مهدی فخیم زاده، مهدی هاشمی، هادی کاظمی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری و سایر عزیزان هنرمند.
بازیگران و عوامل سریال علی البدل

نمایی از تئاتر امیر کربلایی زاده و دوستان در روزی که بازیگر زن نمایش بنا به دلایلی نیامده بود و عزیزان مجبور بودند روی صحنه بروند.
امیرکربلایی زاده

طبق اصلِ رایج در مجامع مدنی و اجتماعی، یعنی “اصل عکس یادگاری” اگر در یک مکان عمومی بیش از یک نفر شخص مشهور وجود داشته باشد، باید عکسی با حضور این عزیزان گرفته شود. حالا فرقی نمیکند که این مکان عمومی کنسرت باشد، گالری باشد و یا ایستگاه مترو! همین اصل باعث شده آرش برهانی در کنار آزاده زارعی و مریم معصومی خیلی معذب طور در این قاب قرار بگیرد.
آرش برهانی در کنار آزاده زارعی و مریم معصومی

صابر جان اگر قرار باشد در کنسرت ها هر کس از اجرای هر کسی که خوشش آمد روی سن برود و او را ببوسد که دیگر در این مملکت سنگ روی سنگ بند نمیشود!
امروز تولد استاد حسین علیزاده، مرد تمام نشدنی موسیقی سنتی و خالق شاهکار های پرشمار در موسیقی کشورمان است. این روز را نه تنها به ایشان، بلکه به جامعه موسیقی ایران تبریک عرض می کنیم.
صابر ابر و حسین علیزاده

قالب گیری؟ مگر چیزی از آن زبان بسته باقی مانده که بتوانید قالبش را هم بگیرید؟!
آنا نعمتی

سولماز غنی، لمیده در زیر آفتاب آخرین روز مرداد ماه بر روی بالشت هایی به طرح پرچم بریتانیا که این خودش یک نوع حرکت اعتراضی به سیاست های روباه پیر بحساب می آید و جای تقدیر و آفرین دارد!
سولماز غنی

عزیزان خوشتیپ در حال خارجگردی. همایون چقدر ناگهانی ریش ها را سپید کرد. چکار کردی با خودت برادر؟!
بهرام رادان و همایون شجریان

پست شرمنداننده شهره سلطانی در مدح و ثنای همسرش آقا بهروز. آنقدر از این قبیل پست ها کم دیده ایم که کمی غیر طبیعی جلوه میکند! هر چه که هست، در روز های آتی برای آقا بهروز آرزوی سلامتی داریم، علی الخصوص برای حساب بانکی شان!

شهره سلطانی و همسرش

رامبد جوان با لباس زیبای هموطنان کرد در شبی که میزبان این عزیزان بود.
رامبد جوان با لباس کردی

بدون شک ایران اولین و تنها کشوری است که خانم های هنرمندِ آن، با هم تیم اسکواش تشکیل داده اند! من نمیدانم این همه ورزش جذاب و همه پسند داریم، چرا اسکواش؟! خود مبدع اسکواش آن را برای تنیسور هایی که با هم مشکل شخصی دارند طراحی و ابداع کرده بود و انتظار نداشت در این سطح از آن استقبال شود!
عکس دسته جمعی تیم بانوان هنرمندِ اسکواش ایران!
ایستاده از راست:پانی پناهی ها، سوگل طالبلو، مارال فرجاد، هانیه توسلی، شبنم فرشاد جو، لیندا کیانی، نمیشناسم، شیوا ابراهیمی، سیما تیرانداز.
نشسته از راست:ساک ورزشی، مائده طهماسبی، ساک ورزشی، لیلی رشیدی، ساک ورزشی، مارال بنی آدم و ساک ورزشی.
تیم اسکواش بازیگران زن

بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی 217 + تصاویر

منبع : برترین ها

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *