ماجرای تکان دهنده بازیگر زن “غزل حشمت” و دو مرد افغانی در تهران

%d8%ba%d8%b2%d9%84-%d8%ad%d8%b4%d9%85%d8%aa

غزل حشمت موجب کشته شدن یک مرد افغانی شد

 

ماجرای تکان دهنده بازیگر زن “غزل حشمت” و دو مرد افغانی در تهران فضای مجازی را دگرگون کرد. غزل حشمت بازیگر زن ایرانی است که به تازگی در یکی از اتوبان های تهران با دو مرد افغانی تصادف کرد .

 

غزل حشمت روز گذشته در اتوبان حکیم درپی حادثه رانندگی به دو مرد افغان زده و یکی از آن ها جا در جا فوت شده است.  به گزارش سایت های خبری در حال حاضر غزل حشمت در بازداشگاه به سر می برد . هنرمندان و جمعی از مردم خیر در تلاش هستن با جمع آوری وجه وپرداخت دیه غزل حشمت را از زندان آزاد کنند.

 

بیوگرافی غزل حشمت

غزل حشمت متولد ۱۳۶۳ و دانشجوی مدیریت گمرک است . قبل از اینکه فعالیتش را در این شبکه آغاز کند در یک شرکت بازرگانی کاری مرتبط با رشته اش انجام می داده ، اما این روزها با وجود کارهای زیاد وقتی برای ادامه شغل قبلی اش باقی نمانده هرچند که دوست ندارد به بازیگری به عنوان یک حرفه نگاه کند و می گوید: «بازیگری رو حرفه نمی دونم چون یه عشقه ، اگه بخوام به عنوان منبع درآمد ثابت بهش نگاه کنم باید خیلی کارها رو قبول کنم که شاید دوستشون نداشته باشم پس ترجیح می دم بازیگری عشقم باشه و شغلم با رشته تحصیلم مرتبط باشه ».

 

قبل از اینکه از رابطه بازیگری و مترجمی بپرسم ، می خندد و می گوید: «می دونم رشته ام هیچ ربطی به بازیگری نداره » قبل از اینکه وارد این شبکه شود کار بازیگری تئاتر انجام می داده ، خودش می گوید: «هفت سال برای بازیگری زحمت کشیدم نمی خوام با انتخاب نادرست همه چیز خراب شود.»

 

این روزها اولین کار بلند تلویزیونی اش یعنی «روزهای به یادماندنی » از شبکه های داخلی در حال پخش است . او بازیگری را هم حرفه اش می داند و هم عشقش ، اما از سر تفریح در کنار غزل حشمت مجریگری می کند. می گوید: «من یک بازیگرم نه مجری ».

 

غزل حشمت با اینکه پنج سال قبل در یکی از کلیپ های محمد اصفهانی بازی کرد و بعدها سریال «عشق گمشده » را از او دیدیم اما شهرتش را مدیون اجرا و بازی در کلیپ هاست ، خودش هم این را می داند و می گوید: «این کلیپ ها برای من سکوی پرتاب بود».

 

ماجرای تکان دهنده بازیگر زن “غزل حشمت” و دو مرد افغانی در تهران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *