بازیگر زن هندی از بازی با گلزار می گوید(تصاویر)

“دیا میرزا” بازیگر هندی که به زودی در فیلم هندی – ایرانی “سلام بمبئی” دیده خواهد شد درباره عشق مردم ایران به خودش سخن گفته است.

به گزارش خرداد، “دیا میرزا” بازیگر هندی که به زودی در فیلم هندی – ایرانی “سلام بمبئی” دیده خواهد شد درباره عشق مردم ایران به خودش سخن گفته است.

 اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی,دیا میرزا

این بازیگر هندی در مصاحبه با نشریات هندی گفته است که پس از انتشار خبر بازی اش در فیلمی به کارگردانی قربان محمدپور پیام های محبت آمیز زیادی را از مردم ایران درافت کرده است. او می گوید”این اولین بار است که هند و ایران با همکاری یکدیگر فیلم مشترکی را تولید کرده اند. من بسیار خوش شانس بودم که با یکی از بزرگترین ستاره های سینمای ایران یعنی محمدرضا گلزار همبازی شدم. مردم او را بسیار دوست دارند. هم چنین آنان عشق و علاقه خود را به من در شبکه های اجتماعی نشان دادند”. او افزوده است که در پروژه ای این چنینی این فرصت ایجاد شده تا عشق سایر ملل نیز نصیبش شود.

دیا میرزا متولد دسامبر سال ۱۹۸۱ میلادی است. او علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالبت کرده است. او از سال ۲۰۱۱ میلادی وارد عرصه سینمای هندوستان شده است. او دورگه است و پدرش یک گرافیست آلمانی و طراح خودروهای صنعتی بوده است. مادرش “بنگالی هندذو” نیز طراح داخلی بوده است.

 اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی,دیا میرزا

 اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی,دیا میرزا

 اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی,دیا میرزا

 اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی,دیا میرزا

اخبار  فرهنگی  –  خرداد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *