بازیگر سریال لطیفه از ازدواجش گفت نام معشوقه اش را نگفت!

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال لطیفه

یکی از مجله ها بخاطر توجه مخاطبان به “انگین اکیورک” بازیگر سریالهای “فاطما گل” و “ لطیفه ”، تصویر وی را روی جلد تازه ترین شماره اش فرستاده است.

انگین اکیورک دوست دارد به ابران بیاید
اقبال عمومی به سریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان کار را به جایی رسانده که دیگر رسانه های ما برای جلب توجه مخاطب به سمت تدارک پرونده برای بازیگران این سریالها می روند.

یک مجله بخاطر توجه مخاطبان به “انگین اکیورک” بازیگر سریالهای “فاطما گل” و “لطیفه”، تصویر وی را روی جلد تازه ترین شماره اش فرستاده است.

البته که این تصویر بهانه ایست برای مرور برخی از نقطه نظرات این بازیگر ۳۴ ساله متولد آنکارا. بخشهایی از گفته های این بازیگر ترک را بخوانید:

شاید روزی به ایران آمدم
روزی که متوجه شدم در کشورهای همسایه و بخصوص ایران هواداران زیادی دارم فهمیدم بازیگری عجب معجزه ایست. نمیدانم؛ شاید روزی هم به ایران آمدم. دیدن ایران حسی دوست داشتنی دارد اما باید دید چه اتفاقی می افتد.

همکاری با فاطما گل فوق العاده بود
در “فاطما گل” همکاری با دوست قدیمی ام “برن سات” واقعا فوق العاده بود و فکر نمی کنم دیگر چنین اتفاقی برایم دوباره تکرار شود. در “لطیفه” هم با “طوبا بویوک” همکاری خیره کننده ای داشتم.

نه فیسبوک دارم و نه اینستاگرام
اهل شبکه های اجتماعی نیستم. فیسبوک، توئیتر یا اینستاگرام ندارم. مدیر برنامه هایم رسانه ها را دنبال میکند و آنچه را که درباره ام منتشر میشود میشنوم.بارها شنیده ام به نام من صفحاتی ساخته اند و حتی با مردم در ارتباطند. سایتهای شخصی به زبانهای دیگر هم برایم ساخته اند که از شنیدن آنها شاخ در می آورم.

تعطیلاتم به موج سواری می گذرد
طی چند سال اخیر بشدت جلب موج سواری شده ام. در آب بودن حال مرا بهتر می کند. تعطیلات من به موج سواری و غواصی می گذرد. جهان زیر آب خیره کننده است.

تا دو سال آینده ازدواج می کنم
مادرم بیش از همه نگران ازدواجم است ولی شخصا فکر می کنم برای این کار فرصت کافی دارم. از دو سال پیش تصمیم مهمی گرفته ام و خودم را رفته رفته برای ازدواج آماده میکنم. به خانواده ام قول داده ام تا دو سال آینده ازدواج کنم.

سه زن مهم در زندگیم وجود دارند
سه زن مهم زندگیم عبارتند از مادرم، مدیر برنامه هایم “اوزلم دوراک” و شخص سومی که فعلا بهتر است ناگفته بماند!

اخبار فرهنگی – مجله زندگی ایده آل

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *