بازیگر «پلیس آهنی»‌ درگذشت

میگوئل فرر بازیگر و صداپیشه سرشناس آمریکا در ۶۱ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

در ۶۱ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان بازیگر «پلیس آهنی»‌ درگذشت

فرر فرزند رزمری کلونی خواننده سرشناس دهه ۵۰ و خوزه فرر بازیگر، و پسر عمه جرج کلونی بازیگر سرشناس سینمای جهان بود.

جرج کلونی پس از درگذشت این بازیگر در بیانیه‌ای اعلام کرد: «میگوئل جهان را به مکانی روشن‌تر و شادتر تبدیل کرد. دوستت داریم میگوئل همیشه دوستت داشتیم.»

فرر یکی از بازیگران سریال پلیسی «ان‌سی‌آی‌اس: لس‌آنجلس» بود. سازندگان سریال نیز پس از درگذشت او پیام تسلیت منتشر کردند. سازندگان سریال از او به عنوان عضو دوست‌داشتنی خانواده خود و استعدادی درخشان با قلبی بزرگ یاد کردند.

از دیگر آثار تلویزیونی او می‌توان به «زن بیونیک»، «نشان‌های شکسته» و «کدبانوهای وامانده» اشاره کرد. او علاوه بر این بازی در فیلم‌های سینمایی «کاندیدای منچوری» به کارگردانی جاناتان دمی و «پلیس آهنی» به کارگردانی پل ورهوفن در کارنامه دارد.

این بازیگر در سانتامونیکای کالیفرنیا به دنیا آمد و پیش از حضور در سریال‌های تلویزیونی کار خود را به عنوان نوازنده آغاز و با مادرش در برنامه‌های بسیاری شرکت کرد.

او در فیلم «پلیس آهنی»‌ در نقش کاراکتری منفی به نام باب مورتون بازی کرده بود. او بارها در سریال‌های تلویزیونی نقش‌هایی شبیه به نقش خود در «پلیس‌ آهنی» را تکرار کرد. فرر در فیلم «قاچاق» به کارگردانی استیون سودربرگ نقش یک مخبر مواد مخدر را برعهده داشت.

 

منبع: خبرآنلاین

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *