بخاطر بی‌پولی، خواننده شدم!

بخاطر بی‌پولی، خواننده شدم!

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریدون آسرایی در ادامه نشست‌های رسانه‌ای جشنواره موسیقی فجر در جمع خبرنگاران گفت: من براثر بی‌پولی، خواننده حرفه‌ای شدم و اگر پولدار بودم، دنبال این حرفه نمی‌رفتم.

وی که امسال در بخش موسیقی پاپ اجرا خواهد داشت، عنوان کرد: در تمام سال‌هایی که در ایران زندگی می‌کنم، از جشنواره موسیقی به غیر از اسم چیزی نشنیده بودم. جشنواره موسیقی چیزی غیر از کنسرت‌هایی که اجرا می‌شد، نبود.

وی افزود: خوشحالم که در این جشنواره شرکت می‌کنم و انتقادی که دارم این است که جای خواننده‌های پاپ قدیمی خالی است. کسانی مانند خشایار اعتمادی، محمد اصفهانی و عصار که حضور ندارند.

آسرایی تصریح کرد: این اجرا فرق آن‌چنانی با اجراهای دیگرم ندارد. هر خواننده‌ای گلچینی از بهترین‌های آلبوم‌هایش را اجرا می‌کند تا زمانیکه آلبوم جدیدی نداشته باشم، نمی‌توانم بگویم کار جدیدی ارائه خواهم داد. جشنواره موسیقی، جشنواره‌ای است که باید در آن همه افراد شرکت کنند؛ اما بودجه‌ای در اختیار وزارت ارشاد قرار داده نمی‌شود. به همین دلیل خیلی وقت‌ها مجبور می‌شوند از خواننده‌های شناخته شده تر استفاده کنند. ما خواننده‌های خوبی در کشور داریم که جایشان خالی است.

وی با تقدیر از مرادخانی گفت: از زمانیکه آقای مرادخانی این وظیفه را به عهده گرفتند، تغییرات اساسی در جشنواره اتفاق افتاد. موسیقی پاپ قبلا به این شکل در جشنواره وجود نداشت.

وی در خصوص آلبوم جدید خود اظهار داشت: تقریبا هر سه سال آلبوم ارائه می‌دهم. قطعه‌هایی را تنظیم و آماده کرده‌ام و در مرحله شروع آهنگها هستم.

آسرایی در پایان گفت: شهرت ممکن است برای خواننده اتفاق بیفتد ولی نگهداری از آن سخت‌تر است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *