بدترین لباس های هنرمندان هالیوودی در پاییز 2012

334
دسته‌بندی نشده

بدترین لباس هایی که هنرمندان هالیوودی در پاییز 2012 پوشیدند

بدترین لباس هایی که هنرمندان هالیوودی در پاییز 2012 پوشیدند
در این مقاله بد لباس ترین هنرپیشه ها شامل افرادی چون میشا بارتون Mischa Barton, بریتنی Britney و نیکول کیدمن Nicole kidman است.
میشا بارتون Mischa Barton در این مقاله اولین نفر است، او در جام  قهرمانی مسابقات اسب دوانی ملبورن استرالیا این بار هم با یکی از لباس های عجیب و غریب خود ظاهر شد. او لباس لایه لایه فراک (نوعی پارچه) را با کلاه ناجوری پوشیده است که مخصوص اشراف است نه کسی که در رده بد لباس ترین ها قرار می گیرد.
چند روز قبل از لباس افتضاح خانم بارتون Barton، نیکل کیدمن Nicole Kidman حماسه شخصی خودش را ساخت. او با پوشیدن کلاه کروئلا دو ویل (Cruella de Vil  شخصیت منفی کارتون 101 سگ خالدار) و یک پاپیون کج که لباس او را تزئیین کرده بود و به یکی از کابوس های ما تبدیل شد.

 لیندسی لوهان Lindsay Lohan با تیپ زیر به یک فاجعه در فشن و مد تبدیل شده است : حجم انبوه خز روباه + چیزی در صورتش که به نظر می رسد لب تزریقی باشد + یک تونیک توری + حجم زیادی موی اکستنشن شده + شلوارک دو چرخه سواری

در آن روزها اصلی ترین بحث ما در مورد بریتنی Britney موهای یال مانند او بود ، شایعه مصنوعی بودن آنها و جنجالی بودن آنها همه جا پخش شده بود . علاوه بر این او برای اینکه غیر طبیعی تر هم به نظر برسد چتری هایش را شبیه یک بچه در دهه 1982 درست کرده است .
آلن کامینگ Alan Cumming برای جایزه بافتا BAFTA بریتانیا شبیه یک بطری کچاپ لباس پوشیده بود. شاید او برای ست سال های بعد خود از نمک و فلفل الهام بگیرد. یا شاید یک گری پاوپانGrey  Poupon، نام برند سس و خردل) را ببینیم.
موهای به هم ریخته، کت بلند کمردار که تقریبا تا زیر زانوی او می رسد و لبخند موزیانه، آیا فقط ما این عقیده را داریم و یا واقعا پنلوپه کروز Penelope Cruz به جای اینکه به عنوان یک هنرپیشه برجسته توجه ها را به سوی خود جلب کند مایه شرمساری است؟

موی چتری شبیه  کلاه کاسکت بیونسه Beyonce و یا علاقه او به پوشیدن لباس راحتی در مجامع عمومی ؟ شما قضاوت کنید.

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *