مدیرکل صداوسیمای کیش برکنار و این فرد مدیر جدید شد

فیلم مبتذل در تلویزیون کیش

رئیس رسانه‌ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش را برکنار کرد

درپی اهمال و بی‌توجهی در نظارت به پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش که منجر به انتشار تصاویر ضدفرهنگی در آن جزیره شد با دستور علی‌عسکری، مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش برکنار شد.

رییس سازمان صداوسیما در نامه‌ای به معاون امور استانها بر بررسی دقیق این اتفاق در مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما تأکید کرده است.

علی‌عسکری درادامه این دستور با اشاره به لزوم شناسایی و کشف عوامل این اتفاق در سریع‌ترین زمان خطاب به معاون امور استانها، افزود: لازم است با همکاری مرکز صیانت و حفاظت سازمان موضوع بررسی و نسبت به کشف عوامل و دلایل آن و برخورد جدی با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قانونی اقدام کنید.

گفتنی است، در ساعات گذشته تصاویری غیراخلاقی از فیلمی سینمایی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که از پخش این فیلم از سیمای کیش حکایت می‌کرد. این تصاویر کاملاً با ضوابط صداوسیمای ایران مغایرت داشت؛ البته کنار برکناری مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش، چند تن از کارکنان و مدیران صداوسیمای کیش نیز برکنار شدند.

دارابی نام سرپرست جدید “صداوسیمای مرکز کیش” را اعلام کرد

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در حکمی، سید حمید طاهری را به سمت سرپرست صداوسیمای مرکز کیش منصوب کرد.

علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما در حکمی سید حمید طاهری را به‌عنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز کیش منصوب کرد.

در حکم معاون امور استان‌های رسانه ملی آمده است: از شما می‌خواهم با جدیت، نظارت موثر و کارآمد، حوزه مآموریت‌تان را مدیریت و اداره کنید و از همه معاونان، مدیران و کارکنان مرکز هم انتظار دارم نهایت همکاری و همراهی را با جنابعالی به عمل آورند.

در بخش دیگری از حکم دارابی از تلاش‌ها و خدمات علیرضا نجابت در سمت مدیریت قبلی مرکز کیش قدردانی شده است.

گفتنی است، در ساعات گذشته تصاویری غیراخلاقی از فیلمی سینمایی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که از پخش این فیلم از سیمای کیش حکایت می‌کرد. این تصاویر کاملا با ضوابط صداوسیمای ایران مغایرت داشت؛ البته در کنار برکناری مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش به دستور رئیس سازمان صداوسیما، چند تن از کارکنان و مدیران صداوسیمای کیش نیز برکنار شدند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *